Voi.Voikohan ovuloida yhden kierron aikana kahdesti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi.Voikohan ovuloida yhden kierron aikana kahdesti?
Voikohan ovuloida yhden kierron aikana kahdesti?
Ei haamuile. näytöllisissä näkyy noita reunoja, mutta jos on + niin kummatkin viivat näyttää tolle mille nyt toi - eli nega näyttää :)Voiko nuo digit haamuja näyttää? Miksi toises on viivan päät värilliset? Kenties ostan myöhemmin uuden.. Jos menkkoja ei näy
Rajat tulevat kaikille, joilla testi antaa negan, koska se näyttö toimii niin. Samoin kun näytöllä on aina plussan vasemmasta reunasta alueen reunaan viiva, ihan kaikilla.Mulla tuli samanlainen ton plussan suhtees ja nega oli. Testaa myöhemmin mut noita rajoja kuulemma tullut monilla
Oh my.. onko se jouluyön haamu?
View attachment 74791View attachment 74793 View attachment 74794
Sama testi kuvissa. One stepeillä oon aiemmin saanut vaan puhtaita negoja.
Joo tiedän, yritin ottaa lähempää mutta kamera ei suostu tarkentamaan niin lähelle. Noihin voi zoomata :) joo vaikea oli saada kuvaan mutta jotakin tossa näkyy livenä.Mä en kyllä näe näissä mitään, kovin kaukaa on otettu. seuraavista vähän lähempää kuvaa?
Oh my.. onko se jouluyön haamu?
View attachment 74791View attachment 74793 View attachment 74794
Sama testi kuvissa. One stepeillä oon aiemmin saanut vaan puhtaita negoja.
Mulla ei varmaan oo siis viivalaseja, kun en näe edes zoomaamalla. Mut toivotaan et parin päivän päästä jotain näkyy. :)
Joo jotenkin näin mietin koska itsekin näin ultrassa kaiken mitä mittaili ja kyllä se ultra on enemmän luotettava tulos. Joten ehkä jouluaaton aamuna tai aatonaattona on saatu kaivattu pikkuinen aluille. Nyt vain toivon että joulun taika tulee kaikille meille kylään! 11 pv niin alkaa täällä testailut. Se lähti vasemmalta puolelta mut nyt tuntuu polte molemmin puolin ja vasemmalle eilen kunnon pistos eli se varmaan irtosi se follikkeli kun olin aamiaisellaJesbe, eipä siitä kannata lannistua, vaikka testit on mitä on. Moni on tälläkin foorumilla lapsen saanut alulle, vaikkei mikään olis siihen suuntaan indikoinut. Tsempit ketjuun kaikille :)!
Tän aamun testi
juu pitää koittaaTestaa jollain muun merkin testillä, esim pregcheck. Minusta tuntuu ettei nää one step? Liuskat mitä sä oot tehnyt, ei oo oikeen hyviä.. :)