Plussa vai ei?

Voiko nuo digit haamuja näyttää? Miksi toises on viivan päät värilliset? Kenties ostan myöhemmin uuden.. Jos menkkoja ei näy
Ei haamuile. näytöllisissä näkyy noita reunoja, mutta jos on + niin kummatkin viivat näyttää tolle mille nyt toi - eli nega näyttää :)
 
Mulla tuli samanlainen ton plussan suhtees ja nega oli. Testaa myöhemmin mut noita rajoja kuulemma tullut monilla
Rajat tulevat kaikille, joilla testi antaa negan, koska se näyttö toimii niin. Samoin kun näytöllä on aina plussan vasemmasta reunasta alueen reunaan viiva, ihan kaikilla.
 
Oh my.. onko se jouluyön haamu?
IMG_20181225_005212_723.jpgIMG_20181225_005217_117.jpg IMG_20181225_005219_547.jpg
Sama testi kuvissa. One stepeillä oon aiemmin saanut vaan puhtaita negoja.
 
Mä en kyllä näe näissä mitään, kovin kaukaa on otettu. :sad001 seuraavista vähän lähempää kuvaa?
Joo tiedän, yritin ottaa lähempää mutta kamera ei suostu tarkentamaan niin lähelle. Noihin voi zoomata :) joo vaikea oli saada kuvaan mutta jotakin tossa näkyy livenä.
 
Mulla ei varmaan oo siis viivalaseja, kun en näe edes zoomaamalla. Mut toivotaan et parin päivän päästä jotain näkyy. :)
 
Mulla ei varmaan oo siis viivalaseja, kun en näe edes zoomaamalla. Mut toivotaan et parin päivän päästä jotain näkyy. :)

Ehkä se ei oo huono asia, musta tuntuu et nään viivoja siellä sun täällä, vaikkei aina ois nähtävääkään :grin:grin
 
Mulla ovistestit näytti plussan kp12 vasta kp 17 kävin gynellä joka näki 11mm follin. No, ny oli ovulaatio kaikki oireet sun muut mut ovistestit puhtaasti negoja...
Hämillään
 
Jesbe, eipä siitä kannata lannistua, vaikka testit on mitä on. Moni on tälläkin foorumilla lapsen saanut alulle, vaikkei mikään olis siihen suuntaan indikoinut. Tsempit ketjuun kaikille :)!
 
Tän aamun testi
 

Liitteet

  • 1545744147868_adobe.jpg
    1545744147868_adobe.jpg
    876.2 KB · Katsottu: 339
  • 1545744400179_adobe.jpg
    1545744400179_adobe.jpg
    971.7 KB · Katsottu: 350
Jesbe, eipä siitä kannata lannistua, vaikka testit on mitä on. Moni on tälläkin foorumilla lapsen saanut alulle, vaikkei mikään olis siihen suuntaan indikoinut. Tsempit ketjuun kaikille :)!
Joo jotenkin näin mietin koska itsekin näin ultrassa kaiken mitä mittaili ja kyllä se ultra on enemmän luotettava tulos. Joten ehkä jouluaaton aamuna tai aatonaattona on saatu kaivattu pikkuinen aluille. Nyt vain toivon että joulun taika tulee kaikille meille kylään! 11 pv niin alkaa täällä testailut. Se lähti vasemmalta puolelta mut nyt tuntuu polte molemmin puolin ja vasemmalle eilen kunnon pistos eli se varmaan irtosi se follikkeli kun olin aamiaisella
 
ImageUploadedByVau Foorumi1545767928.682357.jpg


Mitä ootte mieltä, tänään Kp 26 odottelin kierron päättymistä ja yhtäkkiä havahduin ovis tuntemuksiin, voiko testit näyttää näin tummaa kierron lopulla vai olisko ovis?
Ylempi tänään klo 18 ja alempi klo 21
 
Takaisin
Top