Plussa vai ei?

Vauvakuume, höh turhasta viivasta, mut tuo näyttää olevan vähän väärässä kohtaa?

Kokeillaanpa, saanko kuvan tähän.

WP_20150928_007.jpg

Tällaista siis täällä. Ylempi o-testi ja alempi r-testi, molemmat pahamaineisia One Steppejä. Itse en ole kyllä koskaan aikaisemmin saanut tuohon r-testiin minkäänlaista viivanpaikkaa, mutta nyt nään itsekin, että jotain siinä näkyy. En nyt jaksa kuitenkaan vielä innostua aiheesta, kun tosiaan sen verran moni on saanut tuohon testiin turhaan jotain näkymään. Mutta jospa parin päivän päästä Apteekin oma, jos ei täti saavu paikalle.

En tiedä. En ole koskaan raskaana ollut tai plussaa saanut joten ehkä se sitten on väärässä paikassa, mutta tuomosen sain. Oon varmaan joku ihmeihminen kun tuntuu olevan kaikki niin sekavaa näiden kiertojen suhteen ja testit näyttää tai on näyttämättä ihan omiaan o_O

Mannikka mun pc viivanpaikka on tällä hetkellä 12+0 :) Mut tosiaan tooosi huono kuva mutta silti tihrustin JOTAIN. Aamulla kunnon kuva ja pidätys testiin ;)
Naskali tosi selkeä viivanpaikka mutta tiiä sitten tuosta testistä :/ Apteekin testi kehiin vaan!

Haa, pikkasen parempi .. Ei tuosta väristä kyllä osaa sanoo kun on kuiva :rolleyes:

Liitteet

• 1443550408531.jpg
    1443550408531.jpg
    23 KB · Katsottu: 341
Täällähän pyörii nyt sit tosiaan kaks Kyfiä, eli toinen kyfi alkaa 0:lla ja minä 3:lla nuo lopun numerot niin olkaa tarkkoina:grin

Kyfit jos vaihtas nimimerkkiä, niin tunnistas helpommi ;)

Kyl siinä mannika jotai ehkä näkyy. :) aamun testiä odotellessa! Voi mä yks päivä lueskelin tätä ketjua alusta ku kirjoteltiin ja testattiin koko ajan. :) siellä mullaki oli negoja ja nyt menossa jo rv 16+5 :) kyllä tekin plussatte vielä kohta!

Mannikka: mä nään kyllä haamuviivan siinä :) jos se aamulla olisi jo kunnol viiva:)

En malttanut olla testaamatta. Huomenna ehkä pitäisi alkaa kuukautiset. Alamahassa ollut kipuja ja ollut koko ilta etova olo ja nälkä, varma ihan kuvittelen jo oireet :D Näkeekö kukaan mtn mun testissä?

Liitteet

• 1443553902904.jpg
    1443553902904.jpg
    18.5 KB · Katsottu: 311
Minäkin nään tuossa Mannikan testissä haamun/viivanpaikan, mutta väristä en osaa sanoa. Tuossa Lumin testissäkin ehkä häivähdys jotain näkyy. Vahvistumisia teille!

Tässäpä tää.. Kyllä siinä ehkä jotain näkyy, mut näillä päivillä luulis näkyvän vähä paremmi jos on näkyäkseen.

Liitteet

• 1443596246173.jpg
    1443596246173.jpg
    43.4 KB · Katsottu: 377
Manikka:mä näen jtn sun testissa, toivottavasti vahvistuisi tai sotten tärppäisi tästä kierrosta :)

Tässä mun eilinen testi ja tän aamun testi vierekkäin. Musta jtn näkyy mut aika ihmeellinen viiva siin aamu testissä? Mitä ootte mieltä?

Liitteet

• 1443597117278.jpg
    1443597117278.jpg
    23.2 KB · Katsottu: 269
Lumi, tossa ylemmässä näkyy ihan hyvin viiva :)

Jannski ylempi kiinatesti, alempi pc. Ihan samaa näyttää eli ei oikein mitään :p

Takaisin