Plussa vai ei?

Lumin testissä oon näkevinäni viivan. :)
Vaikka olen yleinsä en nää mitään. :eek:
Mulla on nyt dpo9.
Ei mitään oireita. Ei edes rintoja arista, vaikka yleinsä aristaa jo viikkoa ennen kuukautisten alkua.
En tiedä tarkoittaako tämä sitä että toivoa on vaiko ettei ole? :(
Esikoisesta ainakin (löysin vanhan kalenterini) oli rinnat kipeät ennen plussaa....

Ylempi kuva on uudempi eli tämän päivänen. Mulla on lämmöt koholla, rintoja aristaa ja etova olp. Pari otteseen tullut kova menkka kipu mutta ei vuotoa,runsaasta valkovuoto on O.o tänään kp 35/35. Tässä viel uusi selkeempi kuva. Käyn varma tilamas digitetin tänään.

Liitteet

• 1443603199717.jpg
    1443603199717.jpg
    50.2 KB · Katsottu: 359
Ääähh tein nyt 1h pidätyksellä vielä uuteen testiin. Onks täää nyt sit plussaa vai vaan viivanpaikka, apua??

Liitteet

• 1443603423872.jpg
    1443603423872.jpg
    28.9 KB · Katsottu: 425
Tossa näyttää että on joku syvä painauma tossa testissä :eek:? Käy ostaa apteekin oma testi ja testaa sillä?
Tossa alemmassa nään vaan harmaata suttua..

Lumi kyl tuo miusta plussalta näyttää :)

Ninni22, menikö sulla kauan aikaa kun haamu lähtii vahveneen? Meinaan, että oliko jo seuraavana päivänä selkee?
Minä laitoin sen suttu-kuvan eilen ja tänään Pregcheckillä tuli samantapainen haamulainen kuin sinun kuvassa mutta tosin testiajan jälkeen. Nyt jo kp36/29 menossa ja vieläkään selvyyttä suuntaan tai toiseen.. Ei auta ku odotella! Tosin kärsivällisyys ei kyllä taida olla meikäläisen hyve.. Mutta toisaalta tässä kun tarkemmin muistelen niin tais olla menkat melkeet 2 viikkoa myöhässä kun esikoisesta plussasin.

Plussia ja tsemppejä kaikille!

Muokattu viimeksi:
Naskalilla näyttää kuvat lupaavilta! Onnea! :)

Lumille onnet myös! :)

Mahtavaa, mahtavaa!!

Hei, jopa minä (!) nään Lumilla ja naskalilla aika selkeet plussat, että onneks olkoon vain ja viivoille vahvistumista!! :happy:

Kattipakana, ei tainnu tulla vielä seuraavana päivänä tummempaa, mutta kahden päivän päästä oli jo tummempi.

Minäpä laitan vielä tämän päivän saldon kuvana ja kaipaisin tulkitsemisapuja :) Tämä kuva on otettu ihan testiajalla. Eilen tuli se ihme suttu ja tänään tällainen. Nyt tosiaan kp36/29. Miltä teistä näyttää?

Liitteet

• tadaa.jpg
    tadaa.jpg
    61.3 KB · Katsottu: 366
Kattipakana: jos kaukana kattoo niin nään hailakan viivan mutta läheltä en erota :/ ehkä ne hormonit kohta alkaisi nousee ja tulisi oikein leffaviivat! :)

Mä oon nyt tehnyt neljä r-testia tänään ja kaikki näyttänyt minun mielesta aika selkeeta plussa ja huomasin että esikoisesta sain samoilla kiertopäivillä plussaan ja kaikki samat oireet kun esikoisestakin :) ehkä se uskottava on, alan iloitsemaan vasta kun oon saanu digitesttiin plussan. Miten maltan odottaa pari päivää et ne tulee postissa :D

Lumilla ja naskalilla minusta selkeät plussat! Naskali en ole tuollaista viivaa saanu onestepillä kuitenkaan! On ollut paljon selvempi viivanpaikka eikä tuollatavalla väriä, joten plussa se on!

Lumin ja naskalin testeissä kyllä plussat! Naskalin onesteppi harvinaisen punainen niin ihmettelen jos ei olisi plussa :)

Onhan tuossa omaankin silmään kyllä väriä, mutta silti olen ollut aika pessimistinen. Mutta jos te kerran kaikki näätte sen, niin kyllähän siinä jotain on oltava :grin Tänään on kyllä ollut aika etova olo koko päivän ja alavatsa tuntunut muutenkin tosi kovalta ja turvonneelta. Olen koettanut koko ajan ajatella, että kehittelen taas näitä tuntemuksia itselleni. Mutta ei tätä pahaa oloa kyllä oikein pysty parhaalla tahdollakaan laittamaan mielikuvituksen piikkiin.

Kattipakanan testissä olen minäkin näkevinäni jotakin, pari päivän päästä uudestaan! Joo, tiedän, helpommin sanottu kuin tehty tämä odottaminen.

Mä oon aina kyllä testannut siihen asti et menkat alkaa tai tulee kunnon viivat, taisin tossa pari viikkoa sit tehä vielä testin ja nyt menossa 12+1 :D Harvoin niitä plussia saa ni sit haluaa tehä enempi eikä maltti riitä odottaa menkkojen alkuun rauhassa tai pari päivää väliä kun tahtoo tihrustaa ja nähä heti haamuja kun mahdollista :)

Mannikan testissä en valitettavasti näe mitään.

Lumi: ylemmässä näen mutta alemmassa en mitäön.
Ja tuossa toisiks uusimmassa testissä nään viivan mutta en väriä. 1h pidätetyssä näön väriäki mutta kummasti levinnyt.

Naskali: sun testissä näkyy haamu

Kattipakana : siinä näkyy viivan paikka epäselvästi

Takaisin