Plussa vai ei?

Niin sekin voi toki olla, ihmeellistä vaan että kun nuiden pitäisi olla niin tarkkoja, eihän se mitään varmaa silti tarkoita > maanantaikappaleita varmasti joskus osuu kohdille. No katsotaan :)

Jos sattuisikin tuplaovulaatio? Eikös semmoinenkin ole mahdollista? :) Vai tapahtuisko ne sit tosi lyhyen ajan sisään? En tiiä. :/

Sandy, kiertokamu, mikä tilanne? Entäs ellastina, Annmarie? Vieläkö odotellaan että päästään testailemaan?

Täällä siis kp 28/?, dpo??, eli ei varmuutta mistään. Eilen ja toissapäivänä kipuili alavatsasta oikealta, ja eilen ja tänään muutaman kerran tullut menkkamaisia jomoja. Kyllähän näistä "tilanteeseen sopivia" oireita saa itselleen selitettyä: jos kierto olisi sen n. 30pv voisi nuo toispuoleiset kivut olla kiinnittymiskipuja, olettaen, että ovis olisi ollut noin keskimääräisen kierron puolessa välissä. Näinkö olisi eka kierto kuitenkin loppupuolella. Alan ainakin siihen orientoitumaan.

Vauvakuumeella erikoinen tilanne siellä. Tuuhan kertomaan mitä r-testi näyttää!

Muokattu viimeksi:
Aaaghr miksi mä testaan kokoajan, tämä testi nyt illalla 4h pidätyksellä. Näkyykö kenenkään muun silmään haamu? Ylihuomenna pitäisi kuukautiset alkaa ehkä? En tiiä kun imetys sekoittaa kiertoa. Ei o mtn menkka oireita kyl.
Vauvakuume: sulla on kyllä jännät paikat. Ehkä ne edelliset kuukautiset oiskin ollut niin sanottu "valekuukautiset" ja testi jst syystä vaan näyttänyt nega :)

Liitteet

• 1443465884643.jpg
    1443465884643.jpg
    21.2 KB · Katsottu: 290
Mulla kävi kesäkuussa tosiaan niin, että sain yks maanantai hymynaaman testiin ja luulin et oli ovis. Oireita ei ollut. No samalla viikolla la-su sain liuskatesteihin plussat sekä ovis oireet päälle. Ei ollu hymynaama testejä enää jäljellä. Ovis siis oli sillon la-su eikä maanantaina vaikka hymynaamaa näytti. Luulen, että se näytti sitä hymynaamaa jostain syystä ku olin pidätellyt noin 3-4h.

Lumi otappa uus kuva ku testi on kuivunu! Nimittäin näyttäis vähä siltä että jotain siinä näkyy! :)

Niin ja tuosta tuplaovulaatiosta! Täällä foorumilla joku laittoi jonkun Englannin kielisen linkin, missä oltiin tutkittu monien naisten ovulaatioita. Siinä oli prosenteilla laitettu miten moni ovuloi kerran,kaks tai jopa kolme kertaa kuussa.

NuuNu, heippa :) Täälä odotellaan testipäivää. Ihmeellistä etovaa oloa on ollut eilen ja tänään. Eilen tuntui hieman menkkajomoa hetken mutta eipä oikeestaan muuta :)

Mutta kyllähän sitä miettii että kuvitteleeko nämä kaikki 'oireet' itselleen. Vaikka aika rennolla asenteella olenkin :) raskaustestejä pistin tilaukseen viikonloppuna, joten niiden pitäisi pian tulla.

Millä testillä/testeillä testailet jos/kun sen aika koittaa NuuNu? :)

L u m i en kyllä valitettavasti erota mitään :sad001 Koita malttaa vielä pari pv, jospa siihen seuraavaan testiin piirtyisi jotakin tunnistettavampaa! Tsemppiä! Vaikea se on malttaa ja olla testaamatta, etenkin jos kotoa jo testejä löytyy valmiina.

ellastina, lupaavaltahan nuo sun oireet kuulostaa! :) milloin aioitkaan testata ja mikä kp on menossa? Mulla on yksi apteekin oma testi odottamassa ja ihme kyllä ei vielä minkäänlaista testausvimmaa. :p

Mielenkiintoista ninni, en ole törmännyt tietoon tupla- tai jopa triplaovulaatiosta! :wideyed:

Tässä aamuntesti kuivuneena. Taitaako olla vaan viivanpaikka :(

Liitteet

• 1443506848391.jpg
    1443506848391.jpg
    33.9 KB · Katsottu: 296
Tässä viel parempi kuva pienempänä. Nyt kyllä yritän pitää tauko testaamisesta

Liitteet

• 1443506952855.jpg
    1443506952855.jpg
    28 KB · Katsottu: 228
Lumi, selkee viiva siinä kyllä on, mut en osaa sanoa onko väriä vai ei.. ehkä vaan viivanpaikka.. :/ mut en mäkää saanu noihin sinisiin testeihin ikinä mitää vaikka pc näytti selkeetä plussaa..

Tässä vielä muokattuna tää kuva. Ne halpis testit on vähän semmosta arveilua. Pitäisi varma tilata ihan kunnol testejä jos menkat ei kohta alkaa.

Liitteet

• 1443510760599.jpg
    1443510760599.jpg
    27.4 KB · Katsottu: 192
Hei Kuumeilijat! Täältä hyppää kelkkaan yks lisää :)

Tämähän on aivan loistava ketju! Minäkin näen Kyfin testissä hailakkaa viivaa, toivottavasti lähtee vahvistumaan!!!

Mulla on sellainen tilanne, että nyt on jo kp 35/29 ja meinaan jo hulluksi tulla. Testit näyttäny negaa, toivo-viivoja tai haamuja testiajan jälkeen. Tänään aamulla tuli joku ihme suttu testiin. Laitoin vähän kontrastia väreihin varmistaakseni, että onko siinä sutussa väriä vai onko se vaan joku epämääräisyys. Kertokaa hyvät siskot ja miksei veljetkin mitä olette mieltä?!!

suttu.jpg

Takaisin