Plussa vai ei?

Kyllä mäkin Kyfin testissä näen oikein haalean viivan! Kattipakanan testissä suttu tosiaa näkyy ja ehkä punertavanakin, mutta eikös se ole liian sivussa? o_O Jospa sieltä selkeä plussa vaikka huomenna oärähtäisi testiin kun menkat viikon myöhässä?! :)

Voi näkyispä minunkin testissä:sad001 seuraavaa torstaina ja viimeinen testi sunnuntaina kun menkat myöhässä 12pv. Onnea plussanneille!:)

Mä taas en näe teidän muutaman viimeisimmän testeissä ihan mitään o_O:sad001 mutta mää oonki aika huono nuita testejä tihrustaa. Itsellä kaikki rtestit mitä olen elämäni aikana tehnyt niin ovat olleet ihan selviä negoja tai sitten kaksi viivaa oon tärähtäny heti ruutuun kun tikku on kastunut. Eli ei ole henk.koht. ollut mitään mitä yrittää edes tihrustella..:grin

Vauvakuume, sulla jännät paikat. Mä oon kuullu että ovulaatio voi olla kaks kertaa kierron aikana, mut entiiä sit pitääkö paikkaansa. Mulla nyt kp10/28 ja ihme kipuilua ja turvotusta kans..voiskohan olla jo nyt ovis..ei oo testejäkään :shy: Mut laitahhan kuvaa sitten vielä r-testistä.

Kyfi, sun testissä näkyy kyllä hailakka viiva. Toivottavasti lähtee tummumaan vielä :happy:

Lumi, sun testissä nään myös jotain viivaa mut saattaa olla vain viivanpaikkakin. Jospa pärähtäis vielä kunnon viiva! :happy:

Lumi: ...onko sun testit sofi one steppejä? ....itse voisin tunke ko. testit sinne maan pimeimpään koloon... Niillä nyt jokusen päivän testanneena, voinen kertoa, että jos 10 min testiajalla tulee värillinen viiva tai haamu esiin, niin onneksi olkoon, olet raskaana, mutta näköjään kun menee muutamankin minuutin yli tästä niin johan pukkaa niin punertavaa viivanpaikkaa esille ettei ikinä!! ..ja hei, testasin myös ihan pelkällä vedellä, niin antoi 10 min jälkeen hienon punertavan viivan :-) ...tähän loppui kyl mun "roskishaamuje" bongailu :P

Komia viivanpaikka näkyy luonnossa, testi on apteekin joku ultra.

Että sellanen, ihmeeilistä tämä ihmisen elämä o_O:grin

Liitteet

• 12086740_10205378239244432_194919571_n.jpg
    12086740_10205378239244432_194919571_n.jpg
    76.7 KB · Katsottu: 379
tikku: on joo niitä sofi one step testejä, se hailaka viiva tai viivanpaikka tulee ihan testiajan sisällä sinne. Pitää käydö joku päivä kun kerkiä markettista hakee pc:n testejä, tai sit tilaan ihan digitestin niin loppuu tämä arpoominen :D
Vauvakuume: näen siinä testissä jonkin näkösen hailakan viivan :)

Kyfi256.. Näkyy toinen viiva! Mun mielestä viel hyvin punertaa! Muut mun silmään negoja :( Ihme suttua oli jossain kuvassa, pari päivää ja uutta kehiin :)

NuuNu, testaan joko perjantaina, jolloin dpo 10 tai viimeistään lauantaina. Nyt on kp 34. Ovulaatio tuli tosi myöhään. Kierto hakee vissiin vielä paikkaansa ku kaks viimeisintä kiertoa synnytyksen jälkeen on ollu tosi lyhyitä (n. 21-22 pv.) ja nyt tää kierto on poikkeuksellisen pitkä -.- mäkin oon yllättävän rauhas pystyny olemaan, vielä :D

Kyfin testissä minäkin nään hailuran..

Kattipakanalla on jotain outoa värjäymää..

Vauvakuume, en nää tossa mitään.. :(

Täällä vähän erikoinen tilanne..tai sit ei. :p Menkat oli siis joku reilu viikko sitten. Lauantaista asti miulla on ollu huono olo ja huippaa. Kävin tänään lääkärissäkin, ja epäili lievää vatsapöpöä.. Mutta mainitsi että voihan olla mahdollista, että oon raskaana, vaikka olikin menkat. Noh hain sit sen jälkeen paketin testejä (pc), ja hätäsenä tein toisen heti. Toisen teen sit kai huomenna aamulla.. Tossa kuvassa testi on jo kuivunu. Aattelin et siin ei voi mitään näkyy, mut kyl tossa miusta jotai näkyy :o onks kukaan saanu pc testeihi turhia viivoja?

Liitteet

• 1443543813262.jpg
    1443543813262.jpg
    10.8 KB · Katsottu: 400
^niin tuo siis päivällä n 1h pidätyksellä tehty. Niinku sainoin, hätäsee :p

Mannika ihan ku näkyis, mut jos yhtää kännykkä kykenee nii ota tarkempi kuva :P mut jotai ehkä siinä näkyy!

Huuii mannikka, jänskää! Toi kuva näkyy mulle niin epäselvänä, että en osaa sanoo mitään. Mut aamulla sit! :grin

Muitten testeissä(kään) en kyllä nää mitään... Mut mulla ei oo viivalaseja :grin

Mä saan pc testeihin usein viivanpaikat. Jopa nuo sofin testit on mulle parempia :D mutta värillisiä viivoja en kyllä ole saanut pc testeihin!
En oo varma näänkö maaninkan testissä värillise vai harmaan viivan :) ehkä se vahvistuu.. jos ei niin toivotaan että tärppää tästä sitten tästä kierrosta ;)

Mannika,näkyykö siinä tommonen? Tuo oli mulla plussa :) siis haamu, mutta tuosta kaikki lähti..

Liitteet

• 1443545224119.jpg
    1443545224119.jpg
    23.5 KB · Katsottu: 347
Laitoin tänään tosiaan jo kuvan aamun testistä. Ihanaa että muutama muukin näkee vähän viivaa:):):):):) ajattelin vielä tulla kertomaan vähän taustaa. Eli sain keskenmenon elokuun lopussa:sad001 ja nyt siitä laskettuna olis kp32/31. Eli normaalisti menkkojen olis pitänyt alkaa tänään. MUTTA mulla oli tosiaan keskenmenon takia vähän pidempi vuoto (hieman yli viikko) ja sen takia varmaan myös kierto vähän sekaisin. Ovulaatio oli nimittäin vasta reilu viikko sitten sunnuntaina eli tänään olis ilmeisesti vasta DPO 9... Voi kumpa viiva vahvistuis!<3

Vauvakuume, sun testissä en oikeen nää viivaa. :sad001
Mannikan testissä kyllä näkyy haalee viiva! Ompa jänniä aikoja täällä :happy:

Kiitos vielä kaikille tihrustaneille, melkeen osasin arvata testin olevan nega kun aloin tekemään :)

Mannikka kuvassa mun viime kierron tosi hämy haamu pc testillä, harmi kun tuollainen tulos ns "feikki" plussa o_O Antoi ehkä turhaa toivoa, enpä ole raskaana :sorry: Tarkoitan siis tuota alempaa testiä josta kuvan tännekkin silloin aiemmin laitoin. Sun testistä en osaa oikeen sanoa mitään, toivottavasti tulis pian plussa! :)

Liitteet

• 11998119_10205301518206454_971176913_n.jpg
    11998119_10205301518206454_971176913_n.jpg
    51.7 KB · Katsottu: 319
En nyt oikein saa ilman salamaa tarkkaa kuvaa :( noh pitää aamutestistä koittaa saaha parempii kuvia..

Takaisin