Plussa vai ei?

Huomenta!

Olitte jälleen kerran oikeassa, tätä mun ei itsekään tarvitse enää arvailla! :)

WP_20151001_005.jpg

Moikkamoiiii!

En koskaan oo kirjottanut minnekkään palstoille, toivottavasti on oikea paikka tilanteeni miettimiseen... Hmm

Yhteiseloa 3vuotta ja elokuussa 2015 muutettiin yhteen. Yllätys raskautuminen tapahtui keväällä 2015, vaikka minulta on operoitu oikea munasarja ja vasen sanottiin puuttuvan synnynnäisesti... (Löytyi yksityisellä pitkän kaivelun ja tutkimisen jälkeen)
Heinäkuussa plussa ja vkolla 13+1 Kesken. Kolmas keskenmeno ja lisätutkimuksiin lähete. Kaikki ok, ei estettä raskautumiselle. Aikaisemmat keskenmenot 2012, vkoilla 11+0 ja 21+4, Lääkkeellinen ja kaavinta.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kp30/28 Haamuplussa 25.09.2015
kp31/28 Haamuplussa 26.09.2015
kp32/28 27.09.2015 Alkoi vuoto, ei kipuja ei hyytymiä. Vuoto kesti eiliseen 30.09.2015 vaihtelevasti, vuoto ei ollut runsasta missään vaiheessa, pieniä (todella pieniä) verensekaisia "limapalloja" ihan muutama.
Alkuun vuoto oli ihan kirkasta (mielestäni kuukautisverta) ja muuttui sitten seuraavana päivänä mustanruskeaksi ja kesti loppuun asti semmoisena sutruna.

Tk:ssa sanottiin puhelimen välityksellä, että mahdollisesti kemiallinen raskaus(ko)?...
-J

Onnea kans naskalille! Ja hurjasti tarrasukkia:) mua niin mietityttää kun nyt jo kp37 ja negat vaan paukkuu eikä menkkojakaan näy. Aikasemmin ollu kierrot 29+-2 ja oireina ollut jo parisen viikkoa flunssamainen olo eli aamuisin tukkoisuutta, palelua etenkin iltaisin mutta lämmöt koholla vain vajaa asteen verran. Myös etovaa oloa iltaisin ollut vähän yli viikon mutta oksentanut en ole. Menkkakipujakin noin viikon jo, lähinnä oikealla puolen

Kiitos!

Kp39 on tänään, dposta en osaa sanoa, kun otin tämän kierron rennommin enkä tikutellut ovista.

Eikös mannikalla ollut se tilanne että menkat oli jo mennyt? Mäkin oon odotellut mannikan testiä :p

Jannski, siis täti kävi joku viikko sitten.. Ihan vaan olojen takia testasin, kun monta päivää noussu oksennus kurkkuu ja huippaa. En kyllä uskonukkaa et mitään niis näkys :D

Takaisin