Plussa vai ei?

Moikka! Oon tavallaan uutena täällä, mulla on niin ärsyttävä tilanne et pakko kysyä apua... Meinaan että kaks haaleaa plussaa, mutta ei sit kuitenkaan plussaa! Auttakaa. Yritän kokeilla jos saan kuvat tähän ladattua
Toisessa testissä nään äärettömän hailakan viivan, toisessa selkee, mut ihan väärässä kohdassa?!
toises nään kyl viivan mut toises en mitää :O

Mun kierto on totaalisen sekasin tää on niinku torstain 22.11 ovistesti eiks tää oo plussa?

Liitteet

• 1543104395917_adobe.jpg
    1543104395917_adobe.jpg
    346.1 KB · Katsottu: 328
Rfsu aikainen testi

Eilen ytti selkeän viivan / positiivisen haamun

Tänään kp25/28 viiva oli haaleampi...

Mulla on ollut koko viikon ajoittain huono olo ja toissapäivänä(kin) oli kamalat vihlontakipu kohtaukset kohdussa...

Olen kyllä todella pettynyt jos ei olisikaan raskaana.. :( vaikka pakkauksessa lukee että viivan haaleudella ei ole metkitystä, jos on 2 viivaa niin se on aina positiivinen..

Mutta odotin silti yhtä vahvaa kuin eilen, tai vielä vahvempaa.

Liitteet

• IMG_20181125_102504.jpg
    IMG_20181125_102504.jpg
    701 KB · Katsottu: 353
Pc anto tänää haamun aamulla.. mega haamun, en saa ees kuvaa :banghead: eli tais ovis olla vasta viime perjantaina..

KermaKannu, saattaapi jotain olla! Nuo siniväriset taitaa vaan aika jekuttavia olla, toivotaan että tosiaan haamu olisi!

Mulla on nyt aika motivoitunut olo kun kp1 alkoi viimein! Olisi ihana plussata jouluksi :wacky: mutta miten sitä osaisi sitten olla hehkuttamatta!

KermaKannu, saattaapi jotain olla! Nuo siniväriset taitaa vaan aika jekuttavia olla, toivotaan että tosiaan haamu olisi!

Mulla on nyt aika motivoitunut olo kun kp1 alkoi viimein! Olisi ihana plussata jouluksi :wacky: mutta miten sitä osaisi sitten olla hehkuttamatta!

Sepä se !!! Ajattelin lähtee apoteekkii, voisko digi näyttää, kun pc anto vasta mega haamun ?

Mulle tuli ihan tyylipuhdas nega tänäaamuna pregcheckillä .. En jaksanut lähtee ajelee apteekkiin kuumeessa niin en saanut digiä, mut eiköhän noi kerro jo tarvittavan.

Onko tää nyt viivanpaikka, koska tuli vasta noin 5min testin teosta ja tummeni hiukan ajankanssa? Kuva otettu siis tunteja teon jälkee .. dpo 12 tai voi olla myös dpo 7-8..tämä siksi, että viikko sitten perjantaina mulla alkoi jäätävä oik.puol alavatsa kipu, munasarjoissa, johon otin panadolia, kun oli menoja ja koski kovasti. Dpo 12 taas vois olla, koska silloin sain tummimman ovisviivan, vaik en yht tummaa ku kontrolli. Ovis siis oli joko kp 17/18 tai kp 20/21, en voinu tikuttaa enää 20 ku tikut ol loppu ja oletin oviksen menneen..

Kirkautta himmennetty ronskilla käellä.

Alk.per.

Mulla tuohon testiin tulee aina toinen harmaa viiva.. Eli siis se testiviiva on näkyvä tuossa mut siinä ei sillon oo väriä, ekan kerran sain nyt vaaleansininen toisen viivan se näkyy tuolla avattuna, oon ladannut sen tähän keskusteluun. On siinä selkee viiva, mut väristä en saa selvää.
Toivottavasti olis plussa,

Kermis huippua!!! Onnea :Heartred joko varaat kohta nla ajan? Mulle ainaki on sanottu nlasta että heti vaan varata aika koska sen voi perua jos ei oo tarvetta mutta heillä on helpompi antaa aika kun on ajoissa :thumleft ihan valtavasti onnea!

Seurailen että tummuuko viivat ja sit varailen aikaa :) ja kiitos :smug:

Tuo digi on vain hyvä! Kun miettii omia viivoja ja digin tulosta ja monilla kun näkyy epämääräisiä viivoja niin digi kyllä luotettavasti kertoo onko raskaana vai ei!

Heippa! Tuolta taustalta seuraillut tätä ketjua ja nyt kyselisin itsekin, että mitä mieltä olisitte näistä? Eli kkm 10/18, sen jälkeen ei menkkoja. Ovis bongattu ja testit tehty alkaen dpo 17.Oliskos voinut lennossa tärpätä suorilla uudelleen :0 ? Eli ylemmät 3 apteekin r-testejä ja alin one stepin ovulaatiotesti tältä päivältä kun r-testit loppu :P
ImageUploadedByVau Foorumi1543176194.325498.jpg

Takaisin