Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
toises nään kyl viivan mut toises en mitää :OMoikka! Oon tavallaan uutena täällä, mulla on niin ärsyttävä tilanne et pakko kysyä apua... Meinaan että kaks haaleaa plussaa, mutta ei sit kuitenkaan plussaa! Auttakaa. Yritän kokeilla jos saan kuvat tähän ladattua
Toisessa testissä nään äärettömän hailakan viivan, toisessa selkee, mut ihan väärässä kohdassa?!
Mun kierto on totaalisen sekasin tää on niinku torstain 22.11 ovistesti eiks tää oo plussa?
Mun kierto on totaalisen sekasin tää on niinku torstain 22.11 ovistesti eiks tää oo plussa?
KermaKannu, saattaapi jotain olla! Nuo siniväriset taitaa vaan aika jekuttavia olla, toivotaan että tosiaan haamu olisi!
Mulla on nyt aika motivoitunut olo kun kp1 alkoi viimein! Olisi ihana plussata jouluksi mutta miten sitä osaisi sitten olla hehkuttamatta!
Onko tää nyt viivanpaikka, koska tuli vasta noin 5min testin teosta ja tummeni hiukan ajankanssa? Kuva otettu siis tunteja teon jälkee .. dpo 12 tai voi olla myös dpo 7-8..tämä siksi, että viikko sitten perjantaina mulla alkoi jäätävä oik.puol alavatsa kipu, munasarjoissa, johon otin panadolia, kun oli menoja ja koski kovasti. Dpo 12 taas vois olla, koska silloin sain tummimman ovisviivan, vaik en yht tummaa ku kontrolli. Ovis siis oli joko kp 17/18 tai kp 20/21, en voinu tikuttaa enää 20 ku tikut ol loppu ja oletin oviksen menneen..
Kirkautta himmennetty ronskilla käellä.
Alk.per.
Onneksi olkoon
Kermis huippua!!! Onnea joko varaat kohta nla ajan? Mulle ainaki on sanottu nlasta että heti vaan varata aika koska sen voi perua jos ei oo tarvetta mutta heillä on helpompi antaa aika kun on ajoissa ihan valtavasti onnea!