Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tämmöset tänää
Täällä vissiin alko menkat haluisin vaan niin luovuttaa koko touhun! Nyt tulee kirkasta verta..
Onko tää nyt viivanpaikka, koska tuli vasta noin 5min testin teosta ja tummeni hiukan ajankanssa? Kuva otettu siis tunteja teon jälkee .. dpo 12 tai voi olla myös dpo 7-8..tämä siksi, että viikko sitten perjantaina mulla alkoi jäätävä oik.puol alavatsa kipu, munasarjoissa, johon otin panadolia, kun oli menoja ja koski kovasti. Dpo 12 taas vois olla, koska silloin sain tummimman ovisviivan, vaik en yht tummaa ku kontrolli. Ovis siis oli joko kp 17/18 tai kp 20/21, en voinu tikuttaa enää 20 ku tikut ol loppu ja oletin oviksen menneen..
Kirkautta himmennetty ronskilla käellä.
Alk.per.
Tein nytten ovulaatiotestin ja näytti tommosta Voiko ovulaatio testi näyttää raskauden, kun tosiaan tein sen rfsu raskaustestin ja tosiaan se testi oli10ml/ ja tänä aamuna tein apteekin raskaustestin ja se näytti negaa mutta se oli 20/25ml voiko olla että sitä raskaushormoonia on niin vähän että nuo normi testit ei näytä vielä ja tosiaan mun kierto on 45 päivää ja menkat pitäisi alkaa 2 päivän päästä
voi näyttää mulla oli mun toisest pojast näin joten voi näyttääTein nytten ovulaatiotestin ja näytti tommosta Voiko ovulaatio testi näyttää raskauden, kun tosiaan tein sen rfsu raskaustestin ja tosiaan se testi oli10ml/ ja tänä aamuna tein apteekin raskaustestin ja se näytti negaa mutta se oli 20/25ml voiko olla että sitä raskaushormoonia on niin vähän että nuo normi testit ei näytä vielä ja tosiaan mun kierto on 45 päivää ja menkat pitäisi alkaa 2 päivän päästä
Alinah, mahtavaa!! Milloin oot plussannut?! Onnea hurjasti ja ihanaa odotusta