Plussa vai ei?

Tsemppiä ja onnea kaikille plussanneille! :gen014
Ite siis tikutin selkeän plussan oviksesta tiistaina aamupäivällä, illalla oli jo sit enää tasavahvuinen, tai EHKÄ aavistuksen haaleampikin. Seksiä oli sunnuntaina ja tiistaina joten nekin sattu osumaan vissiin oikein(?).
Oikea nänni on ollu arka ja rintoja välillä kihelmöi, etenkin nännejä. Tänään nyt iltapäivästä alko menkkamaiset vihlonnat ja tuntuu että menkat alkaa.. :grumpy: tikutin vielä että voisko olla ovis mutta ihan oli puhdas tikku, ei haamun haamua testiviivan vierelle.
Kierto voi toki olla sekasinkin, ovis ainakin oli 5pvää normaalia aiemmin, et jos menkat alkaakin nii ei ois ihme..
On se piinaa...:wtf:

Tämmönen liven näkyy jotai

Liitteet

• 1542993506692_adobe.jpg
    1542993506692_adobe.jpg
    782.8 KB · Katsottu: 304
Nonni, tekasinpa testin minäkin. Puhdas nega. Menkat sais kyllä jo alkaa... :shifty:
En usko minäkään raskautumiseen. Mulla on aina ollu viikkoo ennen kuukautisten alkamista migreeni. Aina. Ja eilen illalla se kohtaus taas alko, nyt rupee pikkuhiljaa helpottamaan. Keskenmenosta laskettuna menkkojen pitäs siis alkaa ens torstaina. Näinköhän muka heti kierto asettuu kohilleen?

Onnea plussanneille :) me käytiin päiväristeilyllä virossa tänään esikoisen kanss aja hitto miten huono olo tuli ku laiva läjti suomesta sekä tallinnasta :/ oon valehtelematta matkustanut yli 10 000 krt,koska ”puolikas” virolainen melkeen olen :D äitin mies on siis virolainen ja ollut meille,kun isä 6-vuotiaasta saakka ja oon mä pienenä puhunu ihan sujuvaa virookin :D! Mutta mikäs tämä pahaolo pirulainen oli? Vatsatautia?

Kyl nää mun vuodot on varmaan va vitun aikaseen alkavat menkat.. Nyt alkoi täs alku illasta menkkamaiset jomottelut myös sekä yskästessä vihlasee alamahasta ja päiväl ei tullu vuotoja mut nyt taas siteessä vähä ruskeeta vuotoo ja verta himpun..

Eli jos joku ei o lukenu edellisii ni edellinen kierto varhainen km jonka vuoto kesti kp5/28 ja tuhrut kesti kp 10/28 asti.. Oviksesta ei mitään hajua, vuotoja alkoi nyt sit kp. 21/28 ja edelleen vuotoja tulee kp 23/28.. Mitä tää vuoto on.? Menkat, kiinnittyminen, joku kasvain! Hulluks tässä tulee ku ei tiiä mitä tää outous on.. Ihan on menkka olo!

Kyl nää mun vuodot on varmaan va vitun aikaseen alkavat menkat.. Nyt alkoi täs alku illasta menkkamaiset jomottelut myös sekä yskästessä vihlasee alamahasta ja päiväl ei tullu vuotoja mut nyt taas siteessä vähä ruskeeta vuotoo ja verta himpun..

Eli jos joku ei o lukenu edellisii ni edellinen kierto varhainen km jonka vuoto kesti kp5/28 ja tuhrut kesti kp 10/28 asti.. Oviksesta ei mitään hajua, vuotoja alkoi nyt sit kp. 21/28 ja edelleen vuotoja tulee kp 23/28.. Mitä tää vuoto on.? Menkat, kiinnittyminen, joku kasvain! Hulluks tässä tulee ku ei tiiä mitä tää outous on.. Ihan on menkka olo!
Juu mulla sama jotai iha ihme vuotoo tuli noin viikkoo ennen ku ois kuukautisten pitäny alkaa

Ootko käyny km jälkeen ultrassa ettei oo kohtuun mitään jääny?

Se olisi sitten pikkujoulut illalla :dance011 Oireettomuus on nimenomaan oireettomuutta ja tikku niin valkoinen, ettei tarvii kuvitellakaan mitään muuta.

Ootko käyny km jälkeen ultrassa ettei oo kohtuun mitään jääny?
Enhä mie oo älynny. Pitäää varmaan näiden vuotojen jälkeen käydä jossai tarkistuksissa. Nyt näyttäs et uusi kierto alkoi ja kunnolla. Kattoo ny miten tää tästä.. Vois olkaa suunnittelee sit pikkujouluja!

No voi kissan viikset! Ei sille et kp 1 mut miks just tänään ku on juhlat :meh: mutta jee sille et oli lyhyt kierto tää lentsu kierto nii pääsee taas uudelleen yrittää :dance008

Vaikkakin seuraavan oviksen aikaan jos se nyt on normi aikaan nii mies reissussa liki viikon. Että taidan ottaa huilin kannalta sen kiekan ja vasta tammikuussa sitte. Sama oikeestaan olla tikuttelematta ovistakaan.

Mutta muiden juttuja sitte seurailen ehkä hieman sivusta tässä tammikuulle asti :happy119

Tsemppiä kaikille yrityksiin ja plussatuulia :happy:

No voi kissan viikset! Ei sille et kp 1 mut miks just tänään ku on juhlat :meh: mutta jee sille et oli lyhyt kierto tää lentsu kierto nii pääsee taas uudelleen yrittää :dance008

Vaikkakin seuraavan oviksen aikaan jos se nyt on normi aikaan nii mies reissussa liki viikon. Että taidan ottaa huilin kannalta sen kiekan ja vasta tammikuussa sitte. Sama oikeestaan olla tikuttelematta ovistakaan.

Mutta muiden juttuja sitte seurailen ehkä hieman sivusta tässä tammikuulle asti :happy119

Tsemppiä kaikille yrityksiin ja plussatuulia :happy:

Kyllähän se kohta on ens vuonna se plussa sitte.. Jos ei nyt sit tai ens kuussa. :notworthy

Täällä kp 29/28-30, dpo 12. Eilen herkällä testattu täysin puhdas nega, joten menkat saapuneen tänään. Alkais nopeesti vaan, pääsisi uuteen kiertoon :)

Apuaaa mitä tää on aamulla oli taas paha olo iha yrjö tuli ja nyt tulee ruskeeta vuotoo pikkuhousuihin.. menkat?

Enhä mie oo älynny. Pitäää varmaan näiden vuotojen jälkeen käydä jossai tarkistuksissa. Nyt näyttäs et uusi kierto alkoi ja kunnolla. Kattoo ny miten tää tästä.. Vois olkaa suunnittelee sit pikkujouluja!
Juu kannattaa varmistaa ettei oo esim oireeton kohtutulehdus.

Joku kyseli himotestaajien perään. Kyllä täällä testejä tehdään, viimeksi tänä aamuna... mutta aivan puhtaita negoja on tullut. Ei ole edes jäänyt tulkitsemisen varaa. :( Eli siksi ei kuvia tähän keskusteluun kun ei ole edes hailuran hailuraa jota ihmetellä. :P

Takaisin