Plussa vai ei?

Ei nää testaukset tunnu muuttuvan suuntaan tai toiseen, tarvii varmaan mennä verikokeille :) Näkeekö joku tässä haamun? Jotenkin vaan miettii kemiallista, kun ei vahvistu tai ekat testit oli apteekin omilla selkeämmät :0 Tai sitte vaan onkin hedelmöittynyt myöhemmin mitä ite aatellu... argh tää epätietoisuus testeistä huolimatta.
ImageUploadedByVau Foorumi1543260908.988945.jpg

Oli siis tarkoitus ostaa digi, mut flunssa kaatoi mut petiin ja laitoin miehen asial ;D No ei tullu digii, mut pari näitä ku oli vaa kattellu et juu clearblue... et pitää men ite ko täst toipuu :) Ei vaa malttais oottaa selvyyttä asiaan.

Apteekin testi näytti kyllä aiemmin, oikein silmillä nähtävän punertavan viivan, et tää cb ei kyllä nyt auttanu valmistuksessa , jos on sit antaa virhehaamuja :(

Voi ei. Kyllähän tossa selvä haamu näkyy, mutta kun olen kuullut niin huonoa tuosta testistä niin en osaa sanoa merkitseekö se mitään.

Ei nää testaukset tunnu muuttuvan suuntaan tai toiseen, tarvii varmaan mennä verikokeille :) Näkeekö joku tässä haamun? Jotenkin vaan miettii kemiallista, kun ei vahvistu tai ekat testit oli apteekin omilla selkeämmät :0 Tai sitte vaan onkin hedelmöittynyt myöhemmin mitä ite aatellu... argh tää epätietoisuus testeistä huolimatta.View attachment 74171

Ite veikkaan, et tuo siun oma on +.

Tässä miun super haamu, jos edes näkyy. Tuli vielä testiajan lopulla/jälkeen.

Seur.päiv. tuosta digi antoi 1-2vk.

Nyt on tullut plussatuulia tännekin! Ihanaa:Heartpink
Mä en ole testannut noin 3 viikkoon kertaakaan ovista tai rt. Jos ovis on ajallaan (en muista/kiinnittänyt huomiota reissulla ollessa) niin tänään on dpo 3, kp22/31. Kai siinä ensi viikon ke-pe tekisi ensimmäiset testit, jos oireita ilmaantuu. Lupasin miehelleni olla stressaamatta joten tässä yritän olla rento ja keskittyä joulun rauhalliseen aikaan! Lupasin, että olen testailematta, ja aion pitäytyä tässä! ARGH, olen sissi laughing6 :BangHead

Onko Apteekin Ultrassa viivanpaikkaa? Dpo14 ja haalea viiva ihan tihrustamatta näkyy, mutta ikänäköisillä silmillä hankala sanoa, onko siinä väriä... Jokusen näitä olen tehnyt aiemmin, enkä ole nähnyt mitään.

Collage 2018-11-27 07_59_12.jpg

Rikottu testi koska se kyl näky lasin läpi mut en ikinä usko ja sit ne mun mielestä muuttuu päivän päästä haamuksi. Tämä on minun cb testi joka antoi kontrolli viivan sen 3 min sisään sit tuo heti perään Kuva on jostakin syystä mustavalkoinen, muokkaamatta.
Laittelin esimerkiksi koska en yhtaan tiedä missä vaiheessa kiertoa olen mutta erittäin alkuraskaudessa vielä et ton ei ehkä pitäis mitään näyttää Mulla vain jännittää hitusen et ne menkat tulee terojen jälkeen ..

Liitteet

• IMG-20181126-WA0011.jpg
    IMG-20181126-WA0011.jpg
    53.8 KB · Katsottu: 303
14641330.t.jpg

https://aijaa.com/5ZOsB1

En tiedä sainko kuvaa liitettyä, mutta itselle tuntematon david tekstinä ja Dpo10. Tuli jo testiajalla, mutta väriä en siinä näe. Eli voi olla ihan viivanpaikka. Kävin hakemassa myös pc:n jonka teen myöhemmin, kun vain kerkeän.

Pc oli puhdas nega, eli nämä david testit antaa näköjään viivanpaikkaa.
Esikosta plussasin tällä. Ja nyt löysin uudestaan näitä, ja yhteenkään ei tullu viivanpaikkaa vaikka saan yleensä kaikkiin sen näkyviin. Voisko olla viallinen tai sitten ei vaan vielä näy Pc:ssä.

Mulla on se valkovuoto ihan hulvatonta jo.. Ja nyt suihkussa kun kävin niin vesi osui nänneihin ja rintoihin (ei todellakaan kova vedenpaine) ja itku pääsi. Nyt katselin rintojani ja hoksasin et pitkät päällä koko ajan ja ne on selkeästi tummunut. Nyt niin toivon että kyytilainen pysyy matkassa...

Mielenkiinnosta, mistä pystyt sanomaan että tummunu? Onko niin reipas väriero?

Takaisin