Plussa vai ei?

Surullisen kuuluisa RFSU-liuskatesti, dpo12 ja parin tunnin päiväpissa... todennäköisesti saan tästä taas esimerkin, kuinka vääriä toiveita voi testit antaa räikeillä viivanpaikoillaan. T: Hannuli, iltatähden yritystä 2 vuotta, ei yhtään plussaa tänä aikana

Collage 2018-11-25 16_26_01.jpg

Muokattu viimeksi:
Tuo digi on vain hyvä! Kun miettii omia viivoja ja digin tulosta ja monilla kun näkyy epämääräisiä viivoja niin digi kyllä luotettavasti kertoo onko raskaana vai ei!

Eriävä mielipide, tein 3 digiä, jokainen ei raskaana. Lääkäriin marssin ku luulin että mul on joku tulehdus. Sit tehtiin testi pissasta - nega, mutta verikoe ja ultra paljasti et raskaus oli melko edennyt.. Raskaus ei jatkunut loppuun.
Mut jotenki mul on aina virtsakokeet eronnut esim verikokeista paljon eli mun pissasa ei oo aina näkynyt jotku mitä noi ny on katselleet. Tiedä sitten syytä

Mulla on se valkovuoto ihan hulvatonta jo.. Ja nyt suihkussa kun kävin niin vesi osui nänneihin ja rintoihin (ei todellakaan kova vedenpaine) ja itku pääsi. Nyt katselin rintojani ja hoksasin et pitkät päällä koko ajan ja ne on selkeästi tummunut. Nyt niin toivon että kyytilainen pysyy matkassa...

Heippa! Tuolta taustalta seuraillut tätä ketjua ja nyt kyselisin itsekin, että mitä mieltä olisitte näistä? Eli kkm 10/18, sen jälkeen ei menkkoja. Ovis bongattu ja testit tehty alkaen dpo 17.Oliskos voinut lennossa tärpätä suorilla uudelleen :0 ? Eli ylemmät 3 apteekin r-testejä ja alin one stepin ovulaatiotesti tältä päivältä kun r-testit loppu :PView attachment 74145

Jotakin minä näen.. Mulla ei Kait tohon testiin oo ikään tullut viivanpaikkaa.. Toivon mukaan tummuu pidän peukkuja :)

Heippa! Tuolta taustalta seuraillut tätä ketjua ja nyt kyselisin itsekin, että mitä mieltä olisitte näistä? Eli kkm 10/18, sen jälkeen ei menkkoja. Ovis bongattu ja testit tehty alkaen dpo 17.Oliskos voinut lennossa tärpätä suorilla uudelleen :0 ? Eli ylemmät 3 apteekin r-testejä ja alin one stepin ovulaatiotesti tältä päivältä kun r-testit loppu :PView attachment 74145

Kyllä kahdessa ylimmässä r.testissä selkeet punaiset viivat on vaikkakin haaleat. Kyllähän ne siitä vahvenee varmasti. Tähän ainakin uskomme :happy: aika myöhään oot malttanu tehdä testit ku dpo17 :p onnea plussasta siis...

Joo mikähän hymiö tuohon loppuun hyppäs se kuka ehti nähdä :facepalm: poiston sen :shy:

Kyllä kahdessa ylimmässä r.testissä selkeet punaiset viivat on vaikkakin haaleat. Kyllähän ne siitä vahvenee varmasti. Tähän ainakin uskomme :happy: aika myöhään oot malttanu tehdä testit ku dpo17 :p onnea plussasta siis...

Joo mikähän hymiö tuohon loppuun hyppäs se kuka ehti nähdä :facepalm: poiston sen :shy:

Kiitos sadetuuli <3 Tähän itsekin haluaisin uskoa, hieman vaan mietityttää ja epäilyttää, kun tosiaan kkm takana. Itseasiassa nyt on ollu niin kaikkea ohjelmaa ja menoa, että huomasin itsekin et on päivät livistänyt ja ollaankin jo näin pitkällä ;D Olisin muutoin varmasti testaillut aiemmin, tosin esikoisestakin näkyi vasta aika myöhäisillä dpo:lla plussa, joten siksi olisi toiveikas, että nämäkin haamut tästä vahvistuisivat vielä <3 Ja toki se km ajatus tuolla päässä kytee halus tai ei :(

Heippa,

Tänään ovulaatiotesti plussaa näyttää ja kp 20. Jännityksellä odotan millainen kierto tästä tulee. Eilen talleteltu kun oli jo tasapaksut viivat ovulaatiotestissä ja jos huomenna vielä sitten. ☺️
Minipillerit jätetty pois elokuun lopulla. Sen jälkeen ovulaatiot bongattu kahdesti ja hyödynnetty. Kierto oli ensimmäisessä yrityskierrossa 31pv pitkä ja ovulaatio oli vasta 23 kp. Toisessa kierrossa taas 35pv pitkä ja ovulaatio 24kp. Nyt jo onneksi vähän aikasemmin ja herätellään toiveita. Jospa tämä kierto tasoittuisi pikku hiljaa.
Söin kaksi vuotta minipillereitä, joiden aikana ei tullut kuukautisia. Ennen niiden aloittamista kierto tarkalleen 28pv pitkä. Jospa me vielä 2019 vuoden puolella meille esikoinen saataisiin. Täällä nuoret vanhemmat, jotka 21&22v ehtii täyttää ennen vauvan syntymää. Onko muita nuoria täällä vauvaa toivovia?

Liitteet

• IMG_20181126_082716.jpg
    IMG_20181126_082716.jpg
    210.8 KB · Katsottu: 234
Täällä kp10/32 ja ajattelin et jos keskiviikkona rupeis sitä ovista tikutteleen. :happy:
Vähän on ollu tylsää tää alkukierto taas, mutta ei oo onneksi kauheesti kerennyt tässä miettimään koko asiaa kun on ollu synttäritouhuiluja, joulujuttuja ja sit mun pojan adhd tutkimuksia ja saatiin pojalle diagnoosi (Ei tullut mitenkään yllätyksenä) :rolleyes:
Noo kohta pääsee taas testailemaan ja jännittämään. :p
Onko täällä enään ketään suurinpiirtein samassa vaiheessa kiertoa kun tais niin moni plussata jotka oli viimeksi samassa vaiheessa mun kanssa?:grin

Täällä kp10/32 ja ajattelin et jos keskiviikkona rupeis sitä ovista tikutteleen. :happy:
Vähän on ollu tylsää tää alkukierto taas, mutta ei oo onneksi kauheesti kerennyt tässä miettimään koko asiaa kun on ollu synttäritouhuiluja, joulujuttuja ja sit mun pojan adhd tutkimuksia ja saatiin pojalle diagnoosi (Ei tullut mitenkään yllätyksenä) :rolleyes:
Noo kohta pääsee taas testailemaan ja jännittämään. :p
Onko täällä enään ketään suurinpiirtein samassa vaiheessa kiertoa kun tais niin moni plussata jotka oli viimeksi samassa vaiheessa mun kanssa?:grin

Täällä kp13 menossa. Ärsyttävää tylsää vaihdetta mennään :cool:

Missä vaiheessa ootte testannu aikaisimmillaan?
Mulla nyt kp16, dpo7 jos osaan laskea oikein :) Kierto on 29 mutta ovis tulikin aikaisemmin, lokakuun km sotki näköjään hieman.. mutta siis oviksen ja kk välinen aika ollu 17 pvää kun lasketaan menkkojen eka päivä mukaan (mä en täysin oikein tiedä miten nämä päivät lasketaan, sori :sorry: jotenka oon ymmälläni näistä päivistä) ja rinnat tuntuu todella hassuilta. Olevinaan turvotuksen tunnetta, muttei mitään näkyvää. Päältä ne on menny kovemmiksi ja näpöttää jatkuvaan ja kihelmöintiä on rintsikoista riippumatta kun sitäkin mietin että voiko tehdä. Nännin arat ja sit toisen tissin sisäpuolella alaosasta ihan törkeen kipee alue o_O niin tuumasin et millonkahan mä voisin jo testata? Mulla on noita herkkiä liuskatestejä kaapissa, ja tottakai ne polttelee :grin

Täällä kp3 ja elämää julmettujen menkkojen kans. Siinäpä se yks iso syy siihen, että nelosta ei meille kovin pitkään yritetä. Kierukka on ollut monet vuodet hoitamassa runsaita kuukautisia, jotka anemisoivat pahasti. Vuodan ku teuraspossu yli viikon, joten rautakuurilla ollaan taas. Mutta joo, erittäin tylsiä päiviä vielä pitkään edessä täällä suunnalla... :shifty:

Lupaavia haamulaisia ollut useammalla näköpiirissä. Toivotaan, että ne siitä vahvistuu. :happy:

Iines-19, oletko noihin runsaisiin kuukautisiin syönyt lääkettä joka hillitsee vuotoa? Itselle määrättiin niitä nelosta yrittäessä.

Täällä Dpo9 menossa, alunperin oli tarkoitus huomenna testata, mutta saa nähdä kerkeänkö. Aamulla pitää kaikki saada ajoissa liikenteeseen, niin voi olla aika mahdotonta..

Eleanoora, oon joskus aikanaan syönyt Cyklocapronia, nyt en. Mulle ei nykyisin aloiteta mielellään mitään lääkkeitä, kun oon ruvennut allergisoitumaan useammalle. Tulehduskipulääkkeet on pahimmat, niistä tulee anafylaktinen reaktio. Itsekin siis pelkään jo lääkkeitä. :bag: Mennään siis rautakuurilla, kunnes on pakko keksiä muuta. Joko se kierukka tai Cyklocapron. :wink

Takaisin