Plussa vai ei?

Tällainen päiväpissasta. Ylempi on aiemmin tehty selkeä nega. Tämä nyt tuli ihan testiajan sisällä, otin nuo ulos koska aiemmin ne on mennyt jotenkin tuhruiseksi ja näyttänyt kuin olisi viiva vaikka ei ole. Toi on täysin selkeä silmiin, kuvassa ei ihan niin mut eiks tossa alemmassa jotakin oo? Vai oonko nyt taas seonnut.
No on minusta toinen sininen viiva!!! Jaiks :smiley-bounce013 huomenna tai ylihuomenna uus? Ihan van varmistukseksi :smiley-angelic006

Ja viel tähän loppuun ennen unille menoa (pakko koittaa ennen k 24 tänään nukahtaa... Viime yö meni yskiessä nii vasta k 02 nukahdin ja k 7 herätys :sleep011)

Olipa ihanaa kun oli nii paljon tullut jutusteluja :smiley-angelic003 paljon mukavempaa seurailla ketjua kun siellä on jotain mitä lukea :gen014

No on minusta toinen sininen viiva!!! Jaiks :smiley-bounce013 huomenna tai ylihuomenna uus? Ihan van varmistukseksi :smiley-angelic006

No kyllä tuo ihmetytti kun tohon tulee aina se viivanpaikka mut väritön. Alempi testi on sinisellä viivalla varustettu. Soitan huomenna lääkäriin ja sanon mikä on tilanne niin ehkä hyvällä tuurilla pääsee verikokeisiin hih..
Nyt oon jo melko optimistinen putoo kyl korkealta ja kovaa mut juu.. Se on tätä ku kierto ihan sekaisin niin ei tiedä millon testailla ja joskus harvoin voi olla ettei pissasa tarpeeksi hormonia.
Peukkuja kaikille ja toivon että tuo viiva vahvistuu nyt sitte tai mulla on pahemmanlaatuinen hormonihäiriö .. :nailbiting:

Ja viel tähän loppuun ennen unille menoa (pakko koittaa ennen k 24 tänään nukahtaa... Viime yö meni yskiessä nii vasta k 02 nukahdin ja k 7 herätys :sleep011)

Olipa ihanaa kun oli nii paljon tullut jutusteluja :smiley-angelic003 paljon mukavempaa seurailla ketjua kun siellä on jotain mitä lukea :gen014
On ihana kuulla muiden plussista ja oireista.. Paljon kivempaa jännäillä

Testasin tänään illalla niitä ovistestejä ihan vaan et tiedän kuin haaleesta viivasta lähtee niin tulikin aika tumma viiva:wideyed: Ja tänään vasta menkatkin loppunu ja kp6/32. Tuleeko joillekkin aina näin tumma viiva vaikka ei olis ovis lähelläkään? Mulla pitäs olla vasta noin kp16 paikkeilla:eek:

Liitteet

• IMG_20181122_232902.jpg
    IMG_20181122_232902.jpg
    615.8 KB · Katsottu: 216
Testasin tänään illalla niitä ovistestejä ihan vaan et tiedän kuin haaleesta viivasta lähtee niin tulikin aika tumma viiva:wideyed: Ja tänään vasta menkatkin loppunu ja kp6/32. Tuleeko joillekkin aina näin tumma viiva vaikka ei olis ovis lähelläkään? Mulla pitäs olla vasta noin kp16 paikkeilla:eek:
Mulla tulee vahvempi vaikka ovis vasta reilusti yli viikon päässä :)

• Tykkään
Reaktiot: AZ
Mitähä tää nyt on kp23/28.. Kolmas päivä nyt verta tiputellu ja verta tulee edelleen ja ny reilummin ku aijemmin.. Liekkö täti tuli sit nyt jo kylään.

No niin. Tässä ei nyt kivin ole katsomista kun onhan tui puhdas nega. Mutta kerta tuli testattua nii siinäpä se nyt.

Alkais menkat vadta sunnuntaina koska en mää ny oo ollu nii ilkee et pitäis lentsu ja menkat yhtå aika kärsiä :woot:

Mutta kp ole hyvä ja tule heti kohta. Joulukuu on meidän kuukausi :joyful: nyt 5 siis dpo12-13 vaikka miten päin laskee.

Ihanan vilkasta keskustelua täällä! :) Sadetuuli, mikäänhän ei ole varmaa, ennen kuin täti kurvaa kylään... Tätä yritän itsellenikin tolkuttaa, kun nyt kp32 eikä tätiä näy. Mulla tosin syy on varmasti siinä keskenmenon sekoittamassa kierrossa, mutta ajattelin kuitenki varalta huomenna testata. :nailbiting:

Täällä kävi melkoinen mahatauti! Puoli vuorokautta täyttä oksentamista ja nyt yritetään toipua... Lapsiperheen iloja, kun tuovat koulusta kaikki taudit. :meh:

Nozza90, aika erikoinen tilanne kyllä sulla... o_O

Jokos Jesbe sai yhteyden lääkäriin, pääsetkö verikokeisiin?

No niin. Tässä ei nyt kivin ole katsomista kun onhan tui puhdas nega. Mutta kerta tuli testattua nii siinäpä se nyt.

Alkais menkat vadta sunnuntaina koska en mää ny oo ollu nii ilkee et pitäis lentsu ja menkat yhtå aika kärsiä :woot:

Mutta kp ole hyvä ja tule heti kohta. Joulukuu on meidän kuukausi :joyful: nyt 5 siis dpo12-13 vaikka miten päin laskee.

No ja se kuva :facepalm:

Liitteet

• IMG_20181123_072153.jpg
    IMG_20181123_072153.jpg
    378.2 KB · Katsottu: 283
Ihanan vilkasta keskustelua täällä! :) Sadetuuli, mikäänhän ei ole varmaa, ennen kuin täti kurvaa kylään... Tätä yritän itsellenikin tolkuttaa, kun nyt kp32 eikä tätiä näy. Mulla tosin syy on varmasti siinä keskenmenon sekoittamassa kierrossa, mutta ajattelin kuitenki varalta huomenna testata. :nailbiting:

Täällä kävi melkoinen mahatauti! Puoli vuorokautta täyttä oksentamista ja nyt yritetään toipua... Lapsiperheen iloja, kun tuovat koulusta kaikki taudit. :meh:

No joo. Ja siis sitees oli aamulla vähä ja pyyhkies aikas paljon ja nyt taas ei ees pyyhkies mitään. Mun keho on ny sekasin.. Eikai ny kiinnittymis vuoto voi hyvänen aika kestää kolmea päivää.

Taidan lopettaa nyt testailut tältä kierrolta mutta jään seurailee teidän testejä ja keskityn muihin juttuihin nyt

Liitteet

• 1542967564982_adobe.jpg
    1542967564982_adobe.jpg
    672 KB · Katsottu: 260

En pääse verikokeisiin, tuumasi et raskaana ollaan mutta se progesteroni syötävä loppuun nyt ja jos tulee vuoto niin se olisi ollut tullakseen. Mikäli vuoto ei ala niin soitan ja ultrataan. Näin täällä ulkomailla. No, ilmeisesti ovis oli vähän ennen ku menkkojen piti alkaa ni dpot vielä pienet joten ihme et tuli viiva, mut siinä se on ihan livenä, ei ole edes haalistunut nyt. Joka tapauksessa raskaana nyt, pidetään peukkuja että siellä on tarrasukat ja pysyy mukana. Progesteroni on hyvä kuitenkin kun mulla on sen puutosta ollut.
Niin ja vielä omaa napaa; oireita ei ole kuin hitonmoinen valkkarin lorina, kainalot kipeet muttei rinnat ja kohdun seutua nippailee Iltavirkku mut aamulla vois nukkua vaan. Kyllä on jännät ajat menossa, mut kaveri tulee tänne lomalle niin stressi poistuu :smiley-angelic003:smiley-angelic003

Takaisin