Menkat nyt 6pv myöhässä mut luulen oviksen olleen vasta kp 18 eli kierto oliski ollut 32 28 sijaan eli menkat olis nyt 2pv myöhässä mut myöhässä kumminki
Mitähän tämä nyt on? Juuri äsken tein ovulaatiotestin (ensimmäisen tässä kierrossa) erikoisia nippailuja alavatsalla ja häpyluun tietämissä sekä jäätävät ja kipeät turvotukset tänään niin ajattelin että no katsotaan vaikka tuskin näkyy vielä mitään... Tuloksena olikin iloinen hymynaama !? Onko mulle tulossa ennätyslyhyt kierto vai mitämitä?
Onko teistä kukaan näin aikaisin saanut o-plussaa? Käytössä on siis nuo Clerbluen ovulaatiotestit ja olen pitänyt luotettavina :) Nyt en tiedä mitä uskoisin
Kieltämättä mun viime kierron menkat oli vähän kummalliset, mutta oon ajatellut kuitenkin että kyllä ne ihan menkat oli. Testasin ekana vuoto päivänä selkeän negatiivisen r-testin, sen jälkeen en oo ajatellut koko asiaa, mutta nyt tämä o-testi kyllä ehkä pienestä yllätti > pitäisiköhän testata vielä raskaustestilläkin?
No mut saat vähän selvyyttä tohon o testiin :) En tiiä muistanko nyt ihan väärin mutta täälläkö joku sai o testiin kaks viivaa (vai hymynaaman) tyyliin kp 8 ja sit uudestaan parin viikon päästä?