Plussa vai ei?

No nyt ei taas oo ollu muita tuntemuksia kun navan kohalta välillä nipistää ja rinnat kipeenä.kai sitä pitää valmistautua taas uuteen kiertoon :(

Tääkin taitaa olla nega.. :( kp 33/35.

Liitteet

• 1443420633561.jpg
    1443420633561.jpg
    55.4 KB · Katsottu: 286
Pöh, onpas täällä tullut paljon negoja :(

Menkat nyt 6pv myöhässä mut luulen oviksen olleen vasta kp 18 eli kierto oliski ollut 32 28 sijaan eli menkat olis nyt 2pv myöhässä mut myöhässä kumminki

Mitähän tämä nyt on? Juuri äsken tein ovulaatiotestin (ensimmäisen tässä kierrossa) erikoisia nippailuja alavatsalla ja häpyluun tietämissä sekä jäätävät ja kipeät turvotukset tänään niin ajattelin että no katsotaan vaikka tuskin näkyy vielä mitään... Tuloksena olikin iloinen hymynaama !? Onko mulle tulossa ennätyslyhyt kierto vai mitämitä? :eek:

Onko teistä kukaan näin aikaisin saanut o-plussaa? Käytössä on siis nuo Clerbluen ovulaatiotestit ja olen pitänyt luotettavina :) Nyt en tiedä mitä uskoisin o_O

Tänään kp8-9/normaalisti 28-32.

Viimeksi o-plussa kp16.

Liitteet

• 2015-09-28 18.07.41.jpg
    2015-09-28 18.07.41.jpg
    262 KB · Katsottu: 307
Mä oon saanu hymynaaman monen tunnin pidätyksellä vaikka ovista ei ollut! :o ovis olikin sitten oireineen muutama päivä myöhemmin..

Joo kun tätä pissaa pidätin n.3-4h. Testin ohjeissa lukee että viivoista ei voi tulkita mutta otin kuvan niistäkin :)

Mulla kuitenkin vois joitakin ovisoloja tosiaan olla..

Erikoista :joyful::)

Kiitos Ninni vastauksesta :)

Onpas vallan erikoista, mutta ei taida nykyään mikään olla niin erikoista etteikö periaatteessa vois :grin
En vaan kuitenkaan osaa olla ihmettelemättä :joyful::woot:

brb.png

Kieltämättä mun viime kierron menkat oli vähän kummalliset, mutta oon ajatellut kuitenkin että kyllä ne ihan menkat oli. Testasin ekana vuoto päivänä selkeän negatiivisen r-testin, sen jälkeen en oo ajatellut koko asiaa, mutta nyt tämä o-testi kyllä ehkä pienestä yllätti > pitäisiköhän testata vielä raskaustestilläkin?
:rolleyes:

Kiitos vastauksista! Huomenissa täytynee käydä apteekista jonkinlaista hakemassa, varmaan kaupasta myös pregchekejä jos paketin hakis, ehkä :)

En uskalla liikaa innostua ettei taas tipu liian korkealta ja kovaa...

No mut saat vähän selvyyttä tohon o testiin :) En tiiä muistanko nyt ihan väärin mutta täälläkö joku sai o testiin kaks viivaa (vai hymynaaman) tyyliin kp 8 ja sit uudestaan parin viikon päästä?

Takaisin