Plussa vai ei?

Tällainen päiväpissasta. Ylempi on aiemmin tehty selkeä nega. Tämä nyt tuli ihan testiajan sisällä, otin nuo ulos koska aiemmin ne on mennyt jotenkin tuhruiseksi ja näyttänyt kuin olisi viiva vaikka ei ole. Toi on täysin selkeä silmiin, kuvassa ei ihan niin mut eiks tossa alemmassa jotakin oo? Vai oonko nyt taas seonnut.

Liitteet

• IMG_20181122_155419.jpg
    IMG_20181122_155419.jpg
    39.1 KB · Katsottu: 298
Hei! Kysyn vielä täällä että onko tämä plussa vai nega :/ oon ite näkeväni tossa toisen viivan :D mut tässä on se outo homma, kun tuo toinen viiva hävisi varmaan 10min sisäl :eek: ja tosiaan kyseessä on Rfsu se puikkotesti! Ja tosiaan vauva ois haaveissa:)
Mänään siin suh selvän värillisen haamun. Ota kotelo veks ni nkyy paremmin.

Tällainen päiväpissasta. Ylempi on aiemmin tehty selkeä nega. Tämä nyt tuli ihan testiajan sisällä, otin nuo ulos koska aiemmin ne on mennyt jotenkin tuhruiseksi ja näyttänyt kuin olisi viiva vaikka ei ole. Toi on täysin selkeä silmiin, kuvassa ei ihan niin mut eiks tossa alemmassa jotakin oo? Vai oonko nyt taas seonnut.
Haamu plussaksi mie ton lukisin. Huomenna va aamulla uutta testiä, vaikka apteekin oma?

Mulla kp. 22/28 sitä verta edelleen semi vähä tullu KYSYMYS voiko verta tulla tässä vaiheessa muustakin syystä vai onko se varma kiinnittymis vuoto? Tietty ainahan se voi epäonnistuu se kiinnittyminen ym. Mut kuitenki onko se varma kiinnittymisvuoto?!

Mulla eilen vaihtui tajuton ainainen palelu ihanan lämpimään tunteeseen kropassa enkä tarttennu edes yöksi lämpöpussia peiton alle. Tänään sama lämpö sekä oon aivastellu ja sit huonon olon tuulahuksia ollu pikkasen, tosi pikkasen.

Haamu plussaksi mie ton lukisin. Huomenna va aamulla uutta testiä, vaikka apteekin oma?

Clearblue testi. Mulla on yks toisen merkkinen ja tosiaan ei käsitystä enää milloin oli ovis. Haamu Joo, verikokeissa käyn. Saa selkeän vastauksen. Nyt halusin tietää et näkeekö muut kuvasta.....

Nozza, lieköhän siitä mitään varmuutta, mutta tiputtelun syy ennen kuukautisten eräpäivää on A. heikon keltarauhasen vuoksi B. kiinnittymisvuotoa.

Hei! Kysyn vielä täällä että onko tämä plussa vai nega :/ oon ite näkeväni tossa toisen viivan :D mut tässä on se outo homma, kun tuo toinen viiva hävisi varmaan 10min sisäl :eek: ja tosiaan kyseessä on Rfsu se puikkotesti! Ja tosiaan vauva ois haaveissa:)
Mä tein tänää saman testin alla kuva ja tosiaan viiva hieman haalistui ton kymmenen min sisään.

Liitteet

• 1542903148319_adobe.jpg
    1542903148319_adobe.jpg
    677.5 KB · Katsottu: 280
Miltä testit näyttää?

Negaa näytti eilen, tänään en ole testannut. Ajattelin nyt odotella ainakin pari päivää. Mulla ei ole koskaan tosiaan ollut näin pitkää kiertoa, mutta en oikein uskalla enää siitä plussastakaan haaveilla.

Mieki kävin tänää kaupassa ja mieti pitäskö ostaa testejä mut sit aattelin et tekisin va turhaan niitä nyt. Kun jos tää on kiinnittymisvuotoo ni ei se testi viel näkyisi!

Täällä tänään dpo 10, ja puhdas nega. Menkkoja odottelen. Viime raskaudessa näkyi dpo 10 pc:ssä. En siis usko, että enää plussaks muuttuis ja oloki täysin normaali :D

Mä oon monesti miettiny et voiko samalla naisella tosiaan eri raskaudet tuottaa alkuraskaudessa ns ihan eri luvuilla kulkevia hcg määriä? Ja/tai voiko munajohtimessa olevat virtaukset kuljettaa munasoluakohtuun eri ajan? :hilarious: eli siis pointti just se et voiko samalla daamilla eri raskaudet näkyä testissä esim 6 päivän erolla ihan hamusta lähitien (eka raskaus vaik dpo10 ja toinen vaik dpo16). Ihan vaan oon miettiny. Oisko kellää tietoa?

Täällä tänään dpo 10, ja puhdas nega. Menkkoja odottelen. Viime raskaudessa näkyi dpo 10 pc:ssä. En siis usko, että enää plussaks muuttuis ja oloki täysin normaali :D
Ai niin mut tuos ylempänä just kerrottiin et voi olla ihan normi olot :wink m ainaki toivon sulle plussaa vielä. Vasta dpo10

Omanapailen hieman et viime viikko ja tää viikko pupuiltu ihan huolella ja menkkojen pitäisi alkaa 3.12 saas nähä nyt vaa jännäillään ja jos alkaa mulla on sillon 8.12 vapaa viikonloppu ja ajattelin lähtee juomaan ja jos taas ei ala lähdetään reissun päälle :D

Kun on suunnitelmat valmiina niin on ainakin mitä muuttaa :wacky: plussapuhuria sinne siis

Kyllä siell minusta punainen haale viiva on :thumleft minä en noista parjatuista testeistä tiedä kun käytän ite pc liuskoja ja apteekin omaa ja sit oikee kunnolla testaamalla clearbluen digiä. Jos epäilet niin teehän huomenna toisen merkkinen ja laittele vaan kuvaa meille tiirattavaksi :pompus::grin

Takaisin