Plussa vai ei?

Minun mielestä fakta taitaa silti olla ettei se tärppi käyny. Vai mitäs mieltä ootte? Menin tekemään ovistestin ja kuva mahtanee kertoa kaiken. Kyllähän siinä viiva näkyis jos ois sitä hormonia joka muistuttaa LH:ta. En oo tähän asian kyllä nii perehtyny ton teorian kannalta mut muistelen ett esikoisenki kohdalla se ovistikku näytti vahvempaa viivaa ku olin raskautunu. Dpo 11-12 tänään.

Liitteet

• IMG_20181122_090926.jpg
    IMG_20181122_090926.jpg
    537.7 KB · Katsottu: 251
Minun mielestä fakta taitaa silti olla ettei se tärppi käyny. Vai mitäs mieltä ootte? Menin tekemään ovistestin ja kuva mahtanee kertoa kaiken. Kyllähän siinä viiva näkyis jos ois sitä hormonia joka muistuttaa LH:ta. En oo tähän asian kyllä nii perehtyny ton teorian kannalta mut muistelen ett esikoisenki kohdalla se ovistikku näytti vahvempaa viivaa ku olin raskautunu. Dpo 11-12 tänään.

Mulla näytti viime raskaudesta ovistesti plussaa siinä vaiheessa kun raskaustesti oli vahva positiivinen ei ennen. Nyt en ole ees testannut.

Minä en siis osaa sanoa mitään teroista. Eli en ole käyttnyt nutta kunhan tässä kanssasisaret herää nii eiköhän tääl ole niitä jokka on käyttäny ja osaa neuvoa :happy119

Mietin vain että tikuttelitkö ovulaatiota? Mulla kävi nii viime kierrossa että kävin gynellä kp 11 joka sanoi et tänään +/-1pv olisi ovulaatio ultran perusteelka. Mulka yleensä ollu nii et se 13-14 pv oviksesta menkkoihin eli ovis oli siytenki ko kierrossa 4-5 pv myöhemmin kuin mitä gyne arveli. Että kyllhän se ovis voi siirtyä asiasta mistä tahansa. Limat mm tuli sillo 5 pv gynekäynnin jälkeen ja tikut näytti et ois tos limojen kans ollu.

Nii ja taas toisalta mietin et kun hedelmöittyy nii voihan ne valkkarit lisääntyä j olla limaista tai maitomaista. Mulla ainaki oli ed raskaudessa kiinnittymisen jälkeen maitomaista valkkaria pitkästi yli plussauksen.

En varmasti osannut neuvoa nyt :meh: mutta kunhan ääneen mietin :rolleyes:

Kiitoksia tästä mieki mietin että alkuraskaudessa olis tuota myös, toki stressi olis voinut siirtää oviksen kun tikutin oikein mojovan viivan kp 13 about niin sitte lopetin tikuttelun. Siks olin ihan hämilläni ja nyt päätin mennä lääkäriin ihan paikan päälle.
Tietysti yöllä luin ja monesti ei ole alkiolle haittaa ku se vahvistaa limakalvon mutta siitäkään ei aina voi tietää, kiertoni mukaan sehän olisi kp 18-28 mitä mun olisi kuulunut syödä niitä. Mutta mulla oli clomifen valmiste tukemassa ovulaation, kp 9 ei ollut vielä ajankohtainen mitä lääkäri sanoi mutta ei puhunut mitään esim follikkelin koosta tms.
Ulkomailla asuminen on joskus typerän hankalaa ja täällä mun kaverit vain tulee raskaaksi melkein jo kumin kera... Ei siis heiltä liikene ymmärrystä

Hei missä meidn himoplussailijat tai edes himitestailijat on?!?! :hilarious:

Mää testaisin kun olis niitä testejä. Tän räkätaudin kourissa jopa 4km pyöräily suuntaansa on liikaa radkaustestin takia. Ja lähikaupassa ei ole. Siis on vin pieni kioski. J mulla on nii fiilikset et meni tää kierto harakoille ku tuli tää lentsu. Ja tässä aamukahveeta juuessa eiees ällötä :bag::hilarious:

On kai se ku aivan toivoo ällöä oloa vaikk ei oo ees viel räkätaudista toipunu :wacky:

Mut eikö kukaa innostu testailee? :anyone

Minä kohta testaan täällä, mikä mun olis paras ostaa . Varmaan clearblue ku en tiedä noista halvimmista täällä et onko niistä kummempaa hyötyä..
Haamua, ei mitään, ei mitään ja testit loppu. Nyt on kohta jo pak

Mulla nuo testit näyttää pcon takia monesti likivahvoja viivoja pitkin kiertoa. Eikä se aina näytä ovis testi (kokemusta löytyy siitä) raskautta..

Mää testaisin kun olis niitä testejä. Tän räkätaudin kourissa jopa 4km pyöräily suuntaansa on liikaa radkaustestin takia. Ja lähikaupassa ei ole. Siis on vin pieni kioski. J mulla on nii fiilikset et meni tää kierto harakoille ku tuli tää lentsu. Ja tässä aamukahveeta juuessa eiees ällötä :bag::hilarious:

On kai se ku aivan toivoo ällöä oloa vaikk ei oo ees viel räkätaudista toipunu :wacky:

Täällä tänään dpo 10, ja puhdas nega. Menkkoja odottelen. Viime raskaudessa näkyi dpo 10 pc:ssä. En siis usko, että enää plussaks muuttuis ja oloki täysin normaali :D

Mä testaan vasta lauantaina, kun sillon on pikkujoulut. Nyt ei oo ollu mitään oireita ja menkkoja odottelen (kp46 :dead:) ja sit tulee se pieni ajatus, että eipä sillonkaan ollut oikeastaan oireita, kun tärppäs... :rolleyes:

Omanapailen hieman et viime viikko ja tää viikko pupuiltu ihan huolella ja menkkojen pitäisi alkaa 3.12 saas nähä nyt vaa jännäillään ja jos alkaa mulla on sillon 8.12 vapaa viikonloppu ja ajattelin lähtee juomaan ja jos taas ei ala lähdetään reissun päälle :D

Omanapailen hieman et viime viikko ja tää viikko pupuiltu ihan huolella ja menkkojen pitäisi alkaa 3.12 saas nähä nyt vaa jännäillään ja jos alkaa mulla on sillon 8.12 vapaa viikonloppu ja ajattelin lähtee juomaan ja jos taas ei ala lähdetään reissun päälle :D
Samaa täällä:grin hankaluus vaan kun ei keskenmenon jälkeen osaa ennustaa meneekö kierto heti normaaliin, sillon menkkojen pitäs alkaa 29.11. Oviksen olin bongaavinani muttei niin selvästi kun ennen. No, päivät on käytetty hyväksi nyt vaan ootellaan. Viimestään 30. päivä on testi tehtävä jos eivät ala ennen, kun sillon pitäs mennä olkapää röntgeniin niin on pakko tietää.

Mä en näe san_san yhdessäkään mitään :/
Ok no katsotaan miten käy kierto ollu niin sekasin etten osaa varmaks sanoo mitä millonki kropas tapahtuu :o koko aika tosi väsy olo ja ei oikee mikää nappaa eli kiukkuun lähes kaikest :o

Samaa täällä:grin hankaluus vaan kun ei keskenmenon jälkeen osaa ennustaa meneekö kierto heti normaaliin, sillon menkkojen pitäs alkaa 29.11. Oviksen olin bongaavinani muttei niin selvästi kun ennen. No, päivät on käytetty hyväksi nyt vaan ootellaan. Viimestään 30. päivä on testi tehtävä jos eivät ala ennen, kun sillon pitäs mennä olkapää röntgeniin niin on pakko tietää.

Mäkään en oo ihan satavarma,kun minipillerit lopetin 14.10 ja yhden kerran olen vuotanut sen jälkeen :D

Täällä ruvetaan testailee seuraavaks ovista, eilen tuli kasa testejä postissa:happy: mut ensviikolla vasta rupeen testailee.:rolleyes: kun nyt vasta kp6/32.

Huoh, täällä kp 31 ja mahatauti jyllää... Jos tää tauti ei räjäytä menkkoja alkamaan, niin viikonloppuna testailen minäkin. Mulla sama tilanne kuin Hilmaliinalla, että keskenmenon jäljiltä ei kyllä tiiä edes kierron pituutta. Normaalisti mulla on ollut kierto 30pv. Plussaan en kyllä usko, mutta testattavahan se on, viimeistään pikkujoulukauden alkaessa. :wink

Hei! Kysyn vielä täällä että onko tämä plussa vai nega :/ oon ite näkeväni tossa toisen viivan :D mut tässä on se outo homma, kun tuo toinen viiva hävisi varmaan 10min sisäl :eek: ja tosiaan kyseessä on Rfsu se puikkotesti! Ja tosiaan vauva ois haaveissa:)

Liitteet

• IMG_20181122_163450.jpg
    IMG_20181122_163450.jpg
    65.4 KB · Katsottu: 319
Huoh, täällä kp 31 ja mahatauti jyllää... Jos tää tauti ei räjäytä menkkoja alkamaan, niin viikonloppuna testailen minäkin. Mulla sama tilanne kuin Hilmaliinalla, että keskenmenon jäljiltä ei kyllä tiiä edes kierron pituutta. Normaalisti mulla on ollut kierto 30pv. Plussaan en kyllä usko, mutta testattavahan se on, viimeistään pikkujoulukauden alkaessa. :wink
Mehän oltiin kesäkuisissa jo molemmat... mulla on ollu 27 pv kierto.

Takaisin