Sadetuuli
Kommentoinnin ninja
Täällä ollaan.. Mut nyt yritän hilltä itseni vielä. Kp. 22/28 tänään taas hippusen verta valkkarin seassa.. Eilen oli kans verta
Nozza90 kuulostaa lupaavalta tipat noina päivinä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä ollaan.. Mut nyt yritän hilltä itseni vielä. Kp. 22/28 tänään taas hippusen verta valkkarin seassa.. Eilen oli kans verta
Kuulostais nii hyvältä oispa mulla käyny joku ihmeHaha :D mulla ei ees ole huono-olo vaikka oonkin raskaana. Kahvi maistuu ja muutenkin melko normaali olo. Ainoo että välillä vatsassa pientä jomotusta.
Minun mielestä fakta taitaa silti olla ettei se tärppi käyny. Vai mitäs mieltä ootte? Menin tekemään ovistestin ja kuva mahtanee kertoa kaiken. Kyllähän siinä viiva näkyis jos ois sitä hormonia joka muistuttaa LH:ta. En oo tähän asian kyllä nii perehtyny ton teorian kannalta mut muistelen ett esikoisenki kohdalla se ovistikku näytti vahvempaa viivaa ku olin raskautunu. Dpo 11-12 tänään.
Minä en siis osaa sanoa mitään teroista. Eli en ole käyttnyt nutta kunhan tässä kanssasisaret herää nii eiköhän tääl ole niitä jokka on käyttäny ja osaa neuvoa
Mietin vain että tikuttelitkö ovulaatiota? Mulla kävi nii viime kierrossa että kävin gynellä kp 11 joka sanoi et tänään +/-1pv olisi ovulaatio ultran perusteelka. Mulka yleensä ollu nii et se 13-14 pv oviksesta menkkoihin eli ovis oli siytenki ko kierrossa 4-5 pv myöhemmin kuin mitä gyne arveli. Että kyllhän se ovis voi siirtyä asiasta mistä tahansa. Limat mm tuli sillo 5 pv gynekäynnin jälkeen ja tikut näytti et ois tos limojen kans ollu.
Nii ja taas toisalta mietin et kun hedelmöittyy nii voihan ne valkkarit lisääntyä j olla limaista tai maitomaista. Mulla ainaki oli ed raskaudessa kiinnittymisen jälkeen maitomaista valkkaria pitkästi yli plussauksen.
En varmasti osannut neuvoa nyt mutta kunhan ääneen mietin
Hei missä meidn himoplussailijat tai edes himitestailijat on?!?!
Mää testaisin kun olis niitä testejä. Tän räkätaudin kourissa jopa 4km pyöräily suuntaansa on liikaa radkaustestin takia. Ja lähikaupassa ei ole. Siis on vin pieni kioski. J mulla on nii fiilikset et meni tää kierto harakoille ku tuli tää lentsu. Ja tässä aamukahveeta juuessa eiees ällötä :bag:
On kai se ku aivan toivoo ällöä oloa vaikk ei oo ees viel räkätaudista toipunu
Mut eikö kukaa innostu testailee?
Minun mielestä fakta taitaa silti olla ettei se tärppi käyny. Vai mitäs mieltä ootte? Menin tekemään ovistestin ja kuva mahtanee kertoa kaiken. Kyllähän siinä viiva näkyis jos ois sitä hormonia joka muistuttaa LH:ta. En oo tähän asian kyllä nii perehtyny ton teorian kannalta mut muistelen ett esikoisenki kohdalla se ovistikku näytti vahvempaa viivaa ku olin raskautunu. Dpo 11-12 tänään.
Mää testaisin kun olis niitä testejä. Tän räkätaudin kourissa jopa 4km pyöräily suuntaansa on liikaa radkaustestin takia. Ja lähikaupassa ei ole. Siis on vin pieni kioski. J mulla on nii fiilikset et meni tää kierto harakoille ku tuli tää lentsu. Ja tässä aamukahveeta juuessa eiees ällötä :bag:
Samaa täällä hankaluus vaan kun ei keskenmenon jälkeen osaa ennustaa meneekö kierto heti normaaliin, sillon menkkojen pitäs alkaa 29.11. Oviksen olin bongaavinani muttei niin selvästi kun ennen. No, päivät on käytetty hyväksi nyt vaan ootellaan. Viimestään 30. päivä on testi tehtävä jos eivät ala ennen, kun sillon pitäs mennä olkapää röntgeniin niin on pakko tietää.Omanapailen hieman et viime viikko ja tää viikko pupuiltu ihan huolella ja menkkojen pitäisi alkaa 3.12 saas nähä nyt vaa jännäillään ja jos alkaa mulla on sillon 8.12 vapaa viikonloppu ja ajattelin lähtee juomaan ja jos taas ei ala lähdetään reissun päälle :D
Tossa alin on uusinHmm san_san... Ompas jiis vaikea. Aiotko tehdä tänää uuden?
Ok no katsotaan miten käy kierto ollu niin sekasin etten osaa varmaks sanoo mitä millonki kropas tapahtuu koko aika tosi väsy olo ja ei oikee mikää nappaa eli kiukkuun lähes kaikestMä en näe san_san yhdessäkään mitään :/
Samaa täällä hankaluus vaan kun ei keskenmenon jälkeen osaa ennustaa meneekö kierto heti normaaliin, sillon menkkojen pitäs alkaa 29.11. Oviksen olin bongaavinani muttei niin selvästi kun ennen. No, päivät on käytetty hyväksi nyt vaan ootellaan. Viimestään 30. päivä on testi tehtävä jos eivät ala ennen, kun sillon pitäs mennä olkapää röntgeniin niin on pakko tietää.
Mehän oltiin kesäkuisissa jo molemmat... mulla on ollu 27 pv kierto.Huoh, täällä kp 31 ja mahatauti jyllää... Jos tää tauti ei räjäytä menkkoja alkamaan, niin viikonloppuna testailen minäkin. Mulla sama tilanne kuin Hilmaliinalla, että keskenmenon jäljiltä ei kyllä tiiä edes kierron pituutta. Normaalisti mulla on ollut kierto 30pv. Plussaan en kyllä usko, mutta testattavahan se on, viimeistään pikkujoulukauden alkaessa.