juu alempi on ovis testiLuulin että se ois ovistesti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
juu alempi on ovis testiLuulin että se ois ovistesti?
Voi minuaLuulin että se ois ovistesti?
no ei se mitään :DVoi minua
Toivottavasti seuraavast tulis teille jo se toivottu plussa :)
Voi hitsi. Mä niin elättelin toiveita onnea ensi kiertoon!
Juu vihree on ovistesti. Ihan kun mäkin näkisin jotain tos sinun testisSan_san: vihreessä näkyy haamu mut onko se ovis testi? Myös ylemmässä näkyy kyllä haamu kanssa tai ainakin minä näen.
KermaKannu: Njääh..noi clearbluen plussa testit on veemäisiä. Oottelehan vielä muutama päivä.
Mä sain tällaisen aamupissasta. Niin valkealle ku toi näyttääkin niin mä näen siinä vähän punaista kanssa. Njääh, taitaa olla vaan mielikuvitusta. Alla vielä linkki toiseen kuvaan. Tiistaina verikokeet nii selvii viimeistään siinä. Tämä oli siis eka inssi kierto ja vissiin vielä haluavat toisen tehdä inssin tehdä ennenku IVF jono kutsuu.
https://img.aijaa.com/m/00773/14638072.jpg
Mulla tuli viime kierrossa kiinnittymisvuoto dpo 7. Ja menkat alko myöhässä et ei pysynä mukana.Onko teist jollain kokemust kiinnittymisvuodosta?
Onko teist jollain kokemust kiinnittymisvuodosta?
juu on just tää mis on ollu paljon virheellisii
juu on just tää mis on ollu paljon virheellisii
juu ei ne aivot aina toimi sillo ku pitäis, hyvin sul on aikaa viel :)Ei mun ollu tarkoitus ostaa rfsu:ta, aivot vaan ei kaupas toiminu.. kotona vasta tajusin :banghead::banghead:
Ehkä miul viel on aikaa, nyt 6/7 dpo..
No toivotaan plussaa :)Tässä hurahtanu muutama päivä (okei viikonloppuvaan!) nii et ei oo ehtiny omia testauksia ees miettiä. Ja vessan kaappi ammottaa tyhjyyttään r.testeistä. Nyt pitää tänään korjata tilanne ja käydä ostaa oikee tukkupaketti kuitenki nyt maanantai ois dpo 8 tai 9. Kyllä on vähä jomotellu kohdun kohdilta. Vähä enempi oikeelta väliin. Vv ei oo lisääntyny joten vähä on pessimistiset fiilikset ku lisäks noi jomottelut voi tietty kertoo menkkojaki alkavaks.
Lentsuhan se viikonloppuna tuli mut ei ehkä ihan kunnolla päällekiitos varmasti yliannostus c-vitamiinin ja sinkin mut saattoi sotkea tosiaan kiinnittymisen jos edes hedelmöittyminen tapahtui viime viikonloppuna.
Jännän äärellä siis ja tänään päivällä kaupan radkaustestien äärellä