Plussa vai ei?

Mä oon aina alottanu testaamisen n 6 päivää ennen oletettuja menkkoja niillä herkimmillä testeillä, saanut ainakin viikon testailla ennenku mitää näkyny, en oo malttanu odotella pitkään vaikka tiiän et ennen oletettuja menkkojen alkamispäivää ei mitään näy :D

Totta toi jannskin pointti mutta jos ei ole huomannut/ testannut ovista niin varmaa kannattaa vaan laskea testaus päiviä menkkojen mukaan :) mulla on nii sekavat kierrot että mulla toi menkoista laskeminen on vaikeeta. Mutta en ovista etsi tällä hetkellä. Viime kierrossa yritin mutta aloitin liian myöhään ja siitä jää mulle kauhee testaus vimma joten seksiä vaan usein nii kyllä se tärppää jos on tärppääkseen :)

Tuolta näyttää ovistesti raskaana. :) Kontrolliviiva on siis tuo vaaleampi..
a194a24c4841fabf28da74efdba421da

Kp 1 täällä, jälleen täti kylässä. Nyt sitten fiilistelemään ovulaatiota ja tjottailemaan. Laitan kuvia testeistä sitten lähempänä

Täällä kp 6/28 menossa. Ovistestejä en vielä ota käyttöön, mut jospa osuis kohilleen. Lupasin itelle sit että testaan vasta sitten jos menkkoja ei näy mut saapa nähä malttaako sitä :nailbiting:

Mikä tää on?? Ihanku olis haamu mut näyttää olevan vähän liian vasemmalla....? Tollanen väriläikkä

Liitteet

• IMG_20150926_104125.jpg
    IMG_20150926_104125.jpg
    107.5 KB · Katsottu: 324
Jotenki siihen on jäänyt tommonen väriläiskä, mut tuossa kohtaa viivan ei kuulu olla. :/

Tuossa on varmaan vaan joku painauma ton läiskän kohalla.. Eli ei varmaan tarkota mitään. Uutta testiä vaan vaikka ylihuomenna :)

Mulla ei menkat oireile mitenkään, ja pitihän se testi taas tehä.
(menee ihan utuseks kun muokkaa)

Liitteet

• wp_ss_20150926_0001.png
    wp_ss_20150926_0001.png
    431.9 KB · Katsottu: 321
Voi että ku houkuttais itekin vähä testailla... :) kp28 menossa ja dpo taitaa olla 11 tai 12. Mutta meinaan sinnata ens perjantaihin asti, jos siihen asti päästään ilman menkkoja niin sitte ootan kahta viivaa testiin!

Mä en oikeen ymmärrä näitä mun menkkoja nyt. Viime sunnuntaina siis alko ja eilen tuli jo ihan rusehtavaa mut nyt taas alko ihan kirkasta tuleen :shifty:
Ei koskaan kyllä oo viikkoa kestäny ja vielä koko ajan vihlooki mahaa/selkää..

Takaisin