Mä oon aina alottanu testaamisen n 6 päivää ennen oletettuja menkkoja niillä herkimmillä testeillä, saanut ainakin viikon testailla ennenku mitää näkyny, en oo malttanu odotella pitkään vaikka tiiän et ennen oletettuja menkkojen alkamispäivää ei mitään näy :D
Totta toi jannskin pointti mutta jos ei ole huomannut/ testannut ovista niin varmaa kannattaa vaan laskea testaus päiviä menkkojen mukaan :) mulla on nii sekavat kierrot että mulla toi menkoista laskeminen on vaikeeta. Mutta en ovista etsi tällä hetkellä. Viime kierrossa yritin mutta aloitin liian myöhään ja siitä jää mulle kauhee testaus vimma joten seksiä vaan usein nii kyllä se tärppää jos on tärppääkseen :)
Täällä kp 6/28 menossa. Ovistestejä en vielä ota käyttöön, mut jospa osuis kohilleen. Lupasin itelle sit että testaan vasta sitten jos menkkoja ei näy mut saapa nähä malttaako sitä
Voi että ku houkuttais itekin vähä testailla... :) kp28 menossa ja dpo taitaa olla 11 tai 12. Mutta meinaan sinnata ens perjantaihin asti, jos siihen asti päästään ilman menkkoja niin sitte ootan kahta viivaa testiin!
Mä en oikeen ymmärrä näitä mun menkkoja nyt. Viime sunnuntaina siis alko ja eilen tuli jo ihan rusehtavaa mut nyt taas alko ihan kirkasta tuleen
Ei koskaan kyllä oo viikkoa kestäny ja vielä koko ajan vihlooki mahaa/selkää..