Ellastina en tikuttanut ovista, joten sen ajankohdasta saati dpo:sataakaan ei ole käsitystä. Talletettu kp 10, 12, 17, 19, mies tuossa välissä reissutöissä, niinkuin tuon jälkeenkin ja on edelleen. Mahdollisuuksien puitteissa siis yritetty :) Me ollaan sovittu et tjottaillaan, mutta kyllä se alkaa yrittämiseltä tuntua ja mieskin kovasti toivoo pikaista plussaa. Esikoinen tuli juuri maanantaina 9kk. Meillähän on lähes samanikäiset :)
Kuopus täytti just eilen 9kk :) Nyt menossa toinen kierto synnytyksen jälkeen, tjottaillen mennään eli tjot 2 nyt. Tarkemmin kp 23 eli samoissa NuuNu Oviksesta ei hajua ja talletuksia tehty nyt vaan kerran... Että aikamoinen munkki pitää käydä. Oli kyllä runsaat limat tuolloin, ehkäpä jotain toivoo voi elätellä. Nyt sen ekan synnytyksen jälkeisen kierron mukaan ovis olis just nyt (kp 23), mut enpä usko.... eka kierto oli siis 36pvää joka mulle tosi pitkä normioloissa. Mä vielä imetän, öisinkin
Aion varmaan testata 2.10, vaikka vaan huvikseen, silloin olis mahdollisuuksia plussalla näkyä jos toi kerta riitti Olettaen ettei menkat ehdi alkaa. Saattaahan sitä tässä vielä ehtiä jotain puuhailemaan
Kiva et on useampikin samoihin aikoihin jännittäviä :) täshän saa oman tilanteen lisäks jännätä vielä teidänkin puolesta iik!
Eihän sitä tiiä vaikka olis tärppi käynyt Sandy, sehän tarvii sen oikean ajoituksen ja silloin voi se kerta riittää :) itse kans imetän vielä, mutta öisin en enää vasta kun yleensä joskus 6 aikoihin jolloin jatketaan unia vielä pari tuntia :)
mekin sovittiin miehen kans että tjottaillaan, mut enhän mä malttanu muutaman kuukauden jälkeen enää ottaa rauhallisesti ja hankin ovulaatiotestit :D
Voi olla että mäkin sorrun testailemaan jo tuolloin 2.10. Silloin olisi dpo 10 :) pitäis tilata raskaustestejä. Aattelin tilailla clearblue ja pc-testejä tässä joku päivä :)
Jos ovulaatiotestin tekee kp 7, niin pitäiskö sen olla ns. täysin tyhjä? Mulla näyttää edelleen haamuviivaa, jota näytti myös ennen menkkoja kiinnittymisvuodon aikaan. Edellisestä kierrosta tikutettu ovulaatio sai aikaiseksi todella vahvan viivan, josta ei voinut erehtyä. En millään viittis tehdä ns. turhaan tota digitaalista raskaustestiä.
Joskus aiemmin ku tein ni tuli täysin tyhjä, joka selosteen mukaan on invalid. Nyt mitä katoin ni toi haamuviiva on ovulaation suhteen negative...
diabolicat, haalee testiviiva voi tulla aina, raskauteen se viittaa jos ovistesti on kunnolla plussa silloin kun ei pitäis :) Jos koko tikku/puikko on tyhjä, eli ei tuu sitä kontrolliviivaakaan niin se on viallinen, mutta jos tulee kontrolliviiva ja haalee testiviiva, niin testi toimii mutta on negatiivinen :)
Siis siinä yhdessä testissä tässä parin kuukauden sisään oli kontrolliviiva, mutta siinä, mihin ois se testiviiva pitänyt tulla, oli täysin tyhjä. Mutta nyt mitä viime kierrossa tikuttelin ovista, oli todella selkeä viiva ja sitten kiinnittymisvuodon aikaan se haamuviiva eli hailakka. Että joo ei ehkä kannata sitä digitaalista raskaustestiä uhrata, viikko sitten käytin yhden ja tuli nega (ja sit tuli menkat).
Jos kierto olisi 35 päivää ja nyt menossa kp 30 niin onko liian aikasta näkyy rtestissä? Aamulla nega niin mietin et kannattaisko vaan jäädä odottamaan menkkoi eikä tuhlata rtesteja. Esiloisella näkyi testissä kp 35 ja digitesti oli 3+ joten ois varmaankin jo aikasemminkin näkyny. Harmittaa vaikka eihä täs nyt mikään kiire viel ole ku ei o kunnol menkkojakkaan ollut synnytyksem jälkeen. Esikoinen pian 7kk
Mun mielestä ne kiertopäivät ei merkkaa mitään vaan se kuinka kauan ovulaatiosta on. Mä en esim ennen raskauksia tiennyt että ovuloin vasta kp 16-20 enkä kp 14 niinkun yleisesti. Eli jos ei tiedä ovulaation ajankohtaa tarkkaan ja kierrot pitkiä niin eikös ovulaatio voi olla myöhään tai se luteaalivaihe pitkä? En oo niin perehtynyt näihin mutta tämmöistä ajattelen :)
Lumi tietty kannattais odottaa sinne menkkojen alkamis päivään mutta eri asia jaksaako kyllähän voi hyvinkin alkaa näkyä parin päivän päästä mutta kaikkilla näy aikasin.
Plussa tuulia kaikille :)!