Plussa vai ei?

Kyfi minun testi näytti päiväpissasta tuollaista dpo14 ja nyt rv8+1. Digi näytti 2-3 kahden päivän päästä. Apteekin oma näytti aamusta vahvaa.

Bellamama, kiitos tiedosta ja toivon pilkkeestä plussaan :D Mullahan on arvion mukaan nyt myös jotain dpo 15 tai enintään 16, en oo oviksesta yhtään varma mut tuollasen sovelluksen keskiarvojen mukaan mun merkityistä kierroista 3kk:n ajan ois dpo 15. Aika tasan 30-32 ollut aina kierto, et just senki takia nythän voi olla vaikka dpo 12 jos ovuloin myöhemmin. Väsyttää ihan hirveesti ja aivan samanlainen väsymys, kun edellisessä raskaudessa. Ja joka kerta kun nousen seisomaan alkaa pyörryttämään. Menkkamaisia kipuiluja. Paksua voidemaista valkovuotoa huomasin äsken. Nyt täytyy vaan odotella.

Niin ja hei. Viime yönä alko pitkästä aikaa juilimaan issias joka vaivas koko edellisen raskauden ajan pahasti. En tiedä onko nyt vaan sit sattumaa :D

Löysin netistä jonkun tällaisen, aika hyvin pärähtänyt yhtäkkiä dpo 15 toi positiivinen :D

Liitteet

• 6A7FDFE6-8ABA-4640-801C-CA4FFBC645B5.jpeg
    6A7FDFE6-8ABA-4640-801C-CA4FFBC645B5.jpeg
    16.9 KB · Katsottu: 273
Näen Kyfin testissä kyllä jotain. Toivotaan että oikeesti dpot pienemmät ja aamulla tulis vahvempana.

Huh mikä ero muutamassa päivässä! Pitää varmaan käydä hakemassa ensin apteekin testi huomenna, digi sitten jos alkaa tulee kunnon viivoja :-) kiva kun jaksoit laittaa tänne noi kuvat.

Diann, toivotaan niin! Oli pakko kertoa ja pyytää mies katsomaan kun hän on aika skeptinen ja suorasanainen, hänkin sanoi että näkee kyllä hyvin haalean viivan. Noi kuvat on vähän hankalia välillä ottaa, kun ei oo mikään selkeä viiva kuitenkaan. Mua eniten hämää se, että tosiaan ne menkat ei ala (siihen voi olla tosin muitakin syitä) mutta myös se, että aiemmin ei sama testi näyttänyt mitään ja nyt yhtäkkiä näyttää...

Diann, toivotaan niin! Oli pakko kertoa ja pyytää mies katsomaan kun hän on aika skeptinen ja suorasanainen, hänkin sanoi että näkee kyllä hyvin haalean viivan. Noi kuvat on vähän hankalia välillä ottaa, kun ei oo mikään selkeä viiva kuitenkaan. Mua eniten hämää se, että tosiaan ne menkat ei ala (siihen voi olla tosin muitakin syitä) mutta myös se, että aiemmin ei sama testi näyttänyt mitään ja nyt yhtäkkiä näyttää...

Kyfi onko sulla koskaan menkat myöhässä normaalisti. Toki jos on ovis ollutkin myöhemmin (et vissiin testannut) oliko tuntemukset miten? Sori en muista.. niin saattaa menkatkin sitten alkaa myöhemmin tai sitten ei jos tää nyt on se plussa <3 itellä ainakin yks kierto oli ovis yli viikon myöhemmin kun tavallisesti.

Joskus on kyllä ennen edellistä raskautta ollut pidempi kierto lähemmäs 35-36, mutta nyt viimeiset 2 kiertoa on ollut ihan päivän tarkkuudella kuukautiset. Mähän siis imetän vielä vauvaa et sekin sekoittaa kyllä vähän pakkaa, niin kuukautisten kun varmasti ovulaationkin osalta.

Kyllä siellä nyt viiva näkyy, näin edellisessäkin testissä puhelinta kääntelemällä. Nyt näkyy kyllä jo selkeämmin. Jännää, huomenna heti uutta testiä :thumleft

Kyfi toivottavasti on aamuksi vielä testejä :D mä en tästä toisesta taas vielä oikeen saa selvää onko vai eikö mutta edellisissä oli kyllä selvästi jotain viivaa.. laitahan vielä kun tää kuivaa jos näkyis selvemmin :) toivotaan parasta! Oliko sulla mitään fiiliksiä ovulaation ajankohdasta esim vuodon/liman suhteen?

Jotain juu siellä näkyy! :D kääk. eiks apteekin ja pc:n testit oo herkkyydeltä aika sama? Mietin et kumman sitä tekis huomenna tai ylihuomenna. Näkyisköhän apteekin testissä jo huomenna paremmin jos on näkyäkseen.

Kyfi, kyl siellä haamulaista ois tulossa, testaile huomenna taas niin nähdään onko sieltä jotain tulossa :) tsemppiä ja plussa tuulia!

Onkohan kukaan oikeesti saanu tosi aikaseen (dpo8-10) plussaa, niillä todella herkillä one step liuskoilla? :eek: ku mietein et onkohan oikeesti edes mahdollista :hilarious:

Takaisin