Plussa vai ei?

Pregcheckin perusliuskoilla sain leffaviivat dpo10 kun esikoista odotin, ja päivä on varma, koska lapsi sai alkunsa lapsettomuushoidoilla.

Mä sain dpo 10 PC:n testillä edellisestä raskaudesta plussan! :D sitä aiemmin en testannut koska en ollut ollenkaan ajatellut että olen raskaana, tai hifistellyt sitä.

• Tykkään
Reaktiot: AZ
Mulla on ollu saletisti nyt ovulaatio myöhemmin mikä ei tosiaankaan oo mahdottomuus, sillä tosiaan imetyksen takia mun kierto on ollut käynnissä nyt vasta pari kertaa ”normaalisti” ... hetki kesti ennenku tasaantu ja oli tosi pitkä yks kierto tossa kesällä, joku 40 päivää O.O mä kukun täällä, huomenna palataan.

ImageUploadedByVau Foorumi1541654782.651230.jpg

Mä veikkaan et mun oireet johtuu hormooni muutoksista...

Tänään olis sit 24/29 ja ehkä dpo9.
Sorruin sit taas aamulla tekee testin ja ei kyl vielä näkyny mitään vaiks kuin yritin käännellä ja väännellä:oops: jos nyt yrittäs malttaa odottaa edes lauantaihin ennen ku seuraavan testin teen:p
Miten tää voi olla näin vaikeeta odottaa:hilarious:

Pisti tämä keskustelu silmään, joten tulen ulkopuolisena kommentoimaan.. nyt 6vk tyttäreni näkyi apteq testissä dpo8 haaleana, mutta selvänä haamuna. Ja ovulaation tikutin, joten olen asiasta varma. (Ja kuvatkin löytyy tältä palstalta jos jaksaa tammikuulle selata! :D ) Dpo9 viiva on jo ihan selvä. Mutta nämä ovat tosi yksilöllisiä asioita kyllä. :)

A-Z joo mun haamu tuli PC:llä dpo 12, tässä kierrossa kokeilin one stpeillä mutta ei näkynyt kyllä mitään missään vaiheessa. ELi ei ollut edes kemiallista yritystä. Välillä miettii että mikä meni väärin mutta sitten taas, se ei ehkä vain onnistunut ja sille ei voi mitään vaan! Ei pitäisi syyttää itseään aina. Eilen menin taas lukemaan joku "hups tulin raskaaksi" palstaa ja vihastuttaa oikein kun lukee noita. yks 5 aloitettu ja taas on fiilis selkeä että sieltä tulee yk 6 myös. MUTTA ei nyt heti olla ihan masis mielellä :coldfeet::bored:

Kyfi, aamutestiä kehiin??:cat:

A-Z joo mun haamu tuli PC:llä dpo 12, tässä kierrossa kokeilin one stpeillä mutta ei näkynyt kyllä mitään missään vaiheessa. ELi ei ollut edes kemiallista yritystä. Välillä miettii että mikä meni väärin mutta sitten taas, se ei ehkä vain onnistunut ja sille ei voi mitään vaan! Ei pitäisi syyttää itseään aina. Eilen menin taas lukemaan joku "hups tulin raskaaksi" palstaa ja vihastuttaa oikein kun lukee noita. yks 5 aloitettu ja taas on fiilis selkeä että sieltä tulee yk 6 myös. MUTTA ei nyt heti olla ihan masis mielellä :coldfeet::bored:

Kyfi, aamutestiä kehiin??:cat:

Mullakaan ei oo noihin one steppeihin tullu minkään näköstä viivan paikkaa edes, mikä tietty on hyvä sinäänsä et sit tietää jos tulee vähänki viivaa et on oikeesti haamu eikä vaan viivan paikka. :)Ja stellaMom tsemppiä nyt tähän uuteen kiertoon, ei sitä tiedä vaikka tässä kierrossa tärppäiskin:thumright

Noniin tässä olis apteq testi! Aika selkee. :D oksettaa, eikä oo menkat alkanu. Pyörryttää ja hengästyttää helposti. Huh. En tiiä mitä ajattelisin! Jotenkin sellanen olo kyl ollut että ois raskaana niinku aiemmin sanoin. Ei oo vituttanu miten yleensä ennen menkkoja.

Liitteet

• 742EF376-4F1F-419A-8FEB-6165570CFC85.jpeg
    742EF376-4F1F-419A-8FEB-6165570CFC85.jpeg
    182.8 KB · Katsottu: 385
Noniin tässä olis apteq testi! Aika selkee. :D oksettaa, eikä oo menkat alkanu. Pyörryttää ja hengästyttää helposti. Huh. En tiiä mitä ajattelisin! Jotenkin sellanen olo kyl ollut että ois raskaana niinku aiemmin sanoin. Ei oo vituttanu miten yleensä ennen menkkoja.

Onnea!! Voi kun itsellekkin toi päivä koittaisi:p

Laura666, kiitoksia! Ja tsemppiä paljon muillekkin <3 en olisi uskonut tavallaan, kun tuo esikoinen oli aikamoinen yllätys kun sitä ennen eri kumppanin kanssa oli vuosia yritystä eikä tapahtunut mitään ja sitten tän nykyisen kanssa pamahdin heti.

Käynyt hyvä tuuri tai sitten noi geneettiset ”kemiat” pelaa miehen kanssa hyvin yhteen. Väliäpä sillä, nyt kylllä kestää hetken sulatella :D mul on toinen testi vielä mut tältä päivältä tuo saa riittää.

Onnea!! Hieno homma! <3 eli se ovis oli sitten myöhemmin! Pääsee itekin kohta testaileen. En malta. Dpo 6 täällä :D aika menee liian hitaasti

Muokattu viimeksi:
Takaisin