Plussa vai ei?

Noniin tässä olis apteq testi! Aika selkee. :D oksettaa, eikä oo menkat alkanu. Pyörryttää ja hengästyttää helposti. Huh. En tiiä mitä ajattelisin! Jotenkin sellanen olo kyl ollut että ois raskaana niinku aiemmin sanoin. Ei oo vituttanu miten yleensä ennen menkkoja.
Oi onnea Kyfi!!!:Heartred Ihanaa kun plussia tulee taas :)

Täällä lueskelen kiinnittymisestä ja tosi monessa lähteessä mainitaan että yleensä tapahtuu vasta 8-12 dpo ja yleisin päivä 9 dpo. Toki voi tapahtua jo 6 dpo mutta harvinaisempaa. Yhhh. Haluaisin niin päästä testaan mutta en halua tuhlata kuitenkaan rahaa tässä kuussa enempää kun on pakko :D

Täällä lueskelen kiinnittymisestä ja tosi monessa lähteessä mainitaan että yleensä tapahtuu vasta 8-12 dpo ja yleisin päivä 9 dpo. Toki voi tapahtua jo 6 dpo mutta harvinaisempaa. Yhhh. Haluaisin niin päästä testaan mutta en halua tuhlata kuitenkaan rahaa tässä kuussa enempää kun on pakko :D

Eli sillon mullaki vois olla vast tänään kiinnittyminen:wideyed: (jos siis on tärpänny) On kyl ollu menkkakipumaista jomootusta täs paripäivää mut oon ajatellu et menkat alkaa kohta et jos onki ollu vähän lyhyempi kierto. Mut jos oliski ollu kiinnittymisestä johtuvaa jomotusta:rolleyes:

Toki silti vasta 24/29 et tuskin ne menkat ny ihan vielä silti kyl alkaskaano_O

Eli sillon mullaki vois olla vast tänään kiinnittyminen:wideyed: (jos siis on tärpänny) On kyl ollu menkkakipumaista jomootusta täs paripäivää mut oon ajatellu et menkat alkaa kohta et jos onki ollu vähän lyhyempi kierto. Mut jos oliski ollu kiinnittymisestä johtuvaa jomotusta:rolleyes:

Toivotaan toivotaan <3

• Tykkään
Reaktiot: AZ
5BC61BD0-BA60-45C1-BF4B-0459945CEA42.jpeg
Teinpäs vielä äsken ton apteq testin vielä xD pöh oisin voinu säästää, mut eiköhän pc aja asiansa parin pvän päästä kun tarkastelen vahvistuuko ja siihen ainakin on varaa. Paitsi että huomenna meen jo verikokeisiin, kuulemma saman päivän aikana neukka soittaa tuloksesta.

Onnea Kyfi! Kyllähän siellä näyttäisi olevan plussa <3

En ole viitsinyt kuvia laittaa mun negoista. En ole testannut kuin kerran viikossa parin viikon aikana. Tein tänään Rfsu:n herkkä testi. Oikein tiirustamalla saa etsiä taas... mutta näettekö mitään?

Noniin tässä olis apteq testi! Aika selkee. :D oksettaa, eikä oo menkat alkanu. Pyörryttää ja hengästyttää helposti. Huh. En tiiä mitä ajattelisin! Jotenkin sellanen olo kyl ollut että ois raskaana niinku aiemmin sanoin. Ei oo vituttanu miten yleensä ennen menkkoja.

No onhan tuo plussa. Onnea :happy:

Minun muistini mukaan kiinnittyminen kyllä tapahtuu usein noin viikon kukuttua hedelmöityksestä. Kun hedelmöitys jos tapahtuu 1 vrk aika irtoamisesta ja hedelmöittyneen munasolun jakautumisvaihe ja kohtuun kulkeutuminen on noin 3-5 päivää. Eli itse kyllä olen ymmärtänyt että siis usein yleisempää se dpo6-8. En ihan varma tietenkää ole mutta dpo10-12 on mun ymmärryksen mukaan aika myöhään. Onko sitjo vaarana et se kiinnittyy liian alas tai ei ehdi kiinnittyä... Hmm... Pitää ehkä kans perehtyä kun alkoi toi kiinnostaa.

Kiitoksiakiitoksia <3
Jigi, kyllä mää vaan nään tossa ylemmässä punertavaa viivaa. Alemmassa näyttää vähän ”levinneeltä”. Suosittelen tota apteekin testiä tai pc. Ne kyllä mun kokemuksella näyttää jos raskaushormonia on tarpeeksi. Mikä kp/dpo sulla on? :)

Mul on kyl ollu koko tää iltapäivä ja ilta jotenki tosi huono ja heikko olo, tää ei kyl voi ainakaa olla mitää kuvitelmaa kun on niin voimasta:confused: En sit tiiä johtuuko vaan siitä kun en viimeyönä saanu oikeen nukuttua, vai onko sit jotain muuta:think005 Tänää aamulla kyl tuli testiin nega ni ekai voi sillon ainakaan raskaudesta johtua?:confused004

Takaisin