Plussa vai ei?

Jo en olisi eilen alkanut vuotaa, niin tänään on kyllä sellainen päivä että tuntuu kuin ois raskaana :D Kaikki paikat kipeenä, flunssainen olo ja ei ole nälkä. Harmi että kp 31 muuttui kp 1. Odotetaan innolla, tuleeko teille plussia! Musta tuntuu ettei tänä vuonna tärppiä tule. ensi kuun alkupuolella on seuraavat piinapäivät ja se on sitten viimeinen kerta tänä vuonna...

Täällä mennään dpo 5. Oon lähtenyt spekuloimaan että periaatteessa tuo vois olla myös dpo 6 tai sitten vasta dpo 4 riippuu miten laskee. Mutta ovisplussasta seuraavan päivän laskien dpo 0:ksi tänään olis niin tuo 5.. ihmetyttää vaan kun on niin jännä olo ja dpot noin vähäiset ettei mitään oireita voi olla.. mahassa tuntuu paineentunnetta, jomotusta ja hassua värinää välillä. Muuten olo normaali. Tää on tätä liikaa itsensä tarkkailua. Varmaan joka kierrossa kyllä samat oireet. Lämmöt aamulla 37 ja iltaa kohden nousee. Kohta ollaan onneksi jo mahdollisissa kiinnittymispäivissä :D

Kuulostaa lupaavalta Diann! Mulla oli aika nolla-oiretta tällä kierrolla. Ja ihan syystä, kun tässä nyt istutaan KP2/32 meneillään. Mulla se paineentunne vatsassa oli aikamoinen mun km kierrossa jopa. Siis istuin töissä ja tuntui ettei pysty tekemään töitä kun vatsaa puristi. Avasin hosuujani usein :woot:

Täällä ei oo menkat alkanu vaikka yleensä yön aikana tulee :D kp 32/30-32 kaikki testit tehty negaa, jospa odottaisin pari päivää niitä menkkoja ja sit teen jos ei tuu. Kainalon imusolmukkeet arat, väsymystä, kauhea nälkä, mielialan vaihteluita, päänsärkyä oli mut ei oo enää, etova olo tuli tänään kun tein aamupalaa esikoiselle. Ja meinasin pyörtyä ku aamulla nousin!

Mä varovaisesti tuun tänne teidän kanssa ja kyselen mielipiteitä! Mä lopetin pillerit 14.10 ja 2 viikko sitten tuli sellasta kirkasta vuotoa ja nyt mulla on tällä viikolla ja viime viikolla oksettanut aamulla,päivällä ja iltapäivästä aina ruoan jälkeen,närästää ja mahaa juilii eilen oli alapää todella kipeä ja nyt pyyhkiessä tuli liman mukana kirkasta verta. Ja nännit on jo viikon ollut todella kipeät :/ Alkaako menkat vai mitä tää on?

Mä varovaisesti tuun tänne teidän kanssa ja kyselen mielipiteitä! Mä lopetin pillerit 14.10 ja 2 viikko sitten tuli sellasta kirkasta vuotoa ja nyt mulla on tällä viikolla ja viime viikolla oksettanut aamulla,päivällä ja iltapäivästä aina ruoan jälkeen,närästää ja mahaa juilii eilen oli alapää todella kipeä ja nyt pyyhkiessä tuli liman mukana kirkasta verta. Ja nännit on jo viikon ollut todella kipeät :/ Alkaako menkat vai mitä tää on?

Mulla tuli ehkäsyn lopetkuksen jälkeisen kierron ovulaation jälkeen kaikenäkösii raskausoireita, varsinki tissit/nännit oli ihan hirveen kipeet ja turvoksissa ja ne kesti menkkoihin asti. Joten luulen että mulla ainakin kroppa vaan reagoi niin ehkäsyn lopetukseen.
Voiskohan olla sullakin kyse siitä?

En oikeen tiiä,missä vaiheessa pitäis odotella niitä menkkoja :/

Lopetitko pillerit tauko viikkoon vai kesken laatan?
Ja minkä pitunen kierto sulla yleensä on? Ja ootko tehny raskaustestiä?

Mulla minipillerit ja lopetin ku laatta loppu ja ennen kierto oli sen 28 päivää viime viikolla tein negan nyt digi testi odottaa kaapissa ja kävin tänään vatsakipujen takia lääkärissä ja lääkäri sanoi imusolmukkeen olevan turvoksissa vasemmalla.. otettiin pissa näytteet virtsatie infektion vuoks..

Mulla minipillerit ja lopetin ku laatta loppu ja ennen kierto oli sen 28 päivää viime viikolla tein negan nyt digi testi odottaa kaapissa ja kävin tänään vatsakipujen takia lääkärissä ja lääkäri sanoi imusolmukkeen olevan turvoksissa vasemmalla.. otettiin pissa näytteet virtsatie infektion vuoks..

Ehkä sitten ei menkkojenkaan pitäis vielä olla alkanu, ehkä ensviikon alussa? Jossei kierto oo menny sekasin pillereiden lopetettua.

Mulle tuli ny sellanen olo et ei ehkä sittenkään oo tärpännyt ku alko kauhee päänsärky, sellanen mikä mulle tulee usein muutama päivä ennen menkkoja:shifty:

7185D2DC-5838-4591-9BF2-D4E9A82CB8B0.png
Menkkoja ei kuulu, kp 32/30-32, pc:n testi tehty nyt iltapäivän pissasta pidätys 3-4h. Mitäs mieltä raati on :D mä oon näkevinäni todella haaleaa punertavaa haamua. Kuva otettu testiajalla ja edelleen viiva näkyy testiajan jälkeen. En tiedä näkyyykö kuvassa mut livenä kyllä.

View attachment 73748 Menkkoja ei kuulu, kp 32/30-32, pc:n testi tehty nyt iltapäivän pissasta pidätys 3-4h. Mitäs mieltä raati on :D mä oon näkevinäni todella haaleaa punertavaa haamua. Kuva otettu testiajalla ja edelleen viiva näkyy testiajan jälkeen. En tiedä näkyyykö kuvassa mut livenä kyllä.
Pregcheckissä näkyy vahvat viivat jo varhain, joten tässä kohtaa kiertoa viiva näkyisi jo selvästi. Eli nega.

View attachment 73748 Menkkoja ei kuulu, kp 32/30-32, pc:n testi tehty nyt iltapäivän pissasta pidätys 3-4h. Mitäs mieltä raati on :D mä oon näkevinäni todella haaleaa punertavaa haamua. Kuva otettu testiajalla ja edelleen viiva näkyy testiajan jälkeen. En tiedä näkyyykö kuvassa mut livenä kyllä.

Mää en kyllä nää tossa mitään:sad001

Entäs jos mun ovulaatio on tapahtunut myöhemmin? Sitä mäkin epäilin noissa pc:n testeissä, et näyttäis saletisti tässä kohtaa jo vahvemman viivan. Edellisessä raskaudessa tuli jo kp28 semi vahva viiva tosin riippuen kellonajasta sekä pidätyksestä.

Minusta jotain haamuilee siellä. Uutta testiä kehiin parin päivän päästä. :)

Täs ois vielä tällai tosi ihana muokattu kuva ku ei tuolla kameralla saanu mitään hyvää kuvaa, tiedä sit. Oottelen pari päivää ja kuulustelen menkkoja tai sit teen huomenna aamulla uuden pc:n testin.

Liitteet

• 96A48B00-0E55-4B5A-8EF7-6BAD21DE3776.jpeg
    96A48B00-0E55-4B5A-8EF7-6BAD21DE3776.jpeg
    226.2 KB · Katsottu: 262
Takaisin