Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jos ei ole kuukautiset alkaneet ennen viikonloppua niin testaan! Aikaisintaan varmaan sitten keskiviikkona tai torstaina. Olisi niin kivaa ollut että ois saanut paketoida isäpäivälahjaksi digitesti jossa lukisi "raskaana!" :D mutta toiveet hieman laskivat näiden viimeisten tietojen myötä.
no niin pääset piinailemaan kunnollaHeips! Tulen tännekin ihmettelemään ja jännittämään teidän kanssa :)
Kyfi, mäkin näen itseäni jotenkin epätoivoisena kun uskon että se nega muuttuu vielä plussaksi :D joku 1% testailijoista ehkä saa sen sitten, mutta ei :D
Diann, jepp sä tulet testailee, ja sitten jos plussa tulee vasta ensi viikolla niin voit sanoa että yritit osua isänpäivään, mut sait tän lahjan vähän myöhemmin vasta!
Painetta, jomotusta ja nivusissa kipuja välillä! Outoa tunnetta mutta kaikkeahan tässä analysoidaan niin tarkasti etten tiedä onko tämä nälkä vai raskaus :D
Minä myös lueskelen täällä taustalla.
Tylsä alkukierto menossa ja pääsen ovista testailemaan vasta ensi viikolla.
Täällä taisi menkat alkaa, jomotukset ja verta tuli jo! nyt pitää kouluun jaksaa vielä tämän pettymyksen kanssa no hyvä asia on se että kierto on sama kuin viimeksi, ovis on ollut säännöllisesti about kp 18. sen ainakin tietää nyt. Tsemii Kyfi, jospa sun ois vain kohdun valmistautumiskipuja :)
Sitä mun piti vielä kertoa, et mä oon ollut tosi huono raskautumaan ja meidän esikoinenhan sai alkunsa sellaisesta jyystöstä kun 3x päivässä 3 päivän ajan ja ajankohta oli tietämättäni sattumalta ovulaatio ja olin hiprakassa. Talletuksia tehtiin todella monta. Ja nyt kun viime kierrosta laskin sovelluksen avulla oviksen, talletuksia tuli melko vähän mutta sen mukaan ”oikeaan” aikaan niin olen alkanut epäilemään joko ovulaation ajankohtaa tai sitte sitä pupuilun määrän vähäisyyttä. Joka toinen päivä ollaan toihuiltu mut eikö se riitä :O