Plussa vai ei?

Jos ei ole kuukautiset alkaneet ennen viikonloppua niin testaan! Aikaisintaan varmaan sitten keskiviikkona tai torstaina. Olisi niin kivaa ollut että ois saanut paketoida isäpäivälahjaksi digitesti jossa lukisi "raskaana!" :D mutta toiveet hieman laskivat näiden viimeisten tietojen myötä.

Mä mietin tätä samaa isänpäivälahjaa :D mulla ois sunnuntaina dpo 9 eli ehkä turha toivo saada edes haamua silloin. Sorrun varmaan kuitenkin testaan jos sattuiskin yhtäkkiä vaikka näkymään :D

Kyfi, mäkin näen itseäni jotenkin epätoivoisena kun uskon että se nega muuttuu vielä plussaksi :D joku 1% testailijoista ehkä saa sen sitten, mutta ei :D

Diann, jepp sä tulet testailee, ja sitten jos plussa tulee vasta ensi viikolla niin voit sanoa että yritit osua isänpäivään, mut sait tän lahjan vähän myöhemmin vasta!

Painetta, jomotusta ja nivusissa kipuja välillä! Outoa tunnetta mutta kaikkeahan tässä analysoidaan niin tarkasti etten tiedä onko tämä nälkä vai raskaus :D

Mää oon miettiny kans et olis kiva saada "isäenpäivälahjaksi" se plussa:happy: Mulla tänään ehkä dpo7 et vois olla jopa mahdollista saadakkin sunnuntaiksi plussa:smiley-angelic006 mut en tiiä viittinkö likkaa elätellä toiveita, ettei tuu sit liian isoo pettymystä jos ei okkaan tärpänny.:oops:

Muokattu viimeksi:
Kyfi, mäkin näen itseäni jotenkin epätoivoisena kun uskon että se nega muuttuu vielä plussaksi :D joku 1% testailijoista ehkä saa sen sitten, mutta ei :D

Diann, jepp sä tulet testailee, ja sitten jos plussa tulee vasta ensi viikolla niin voit sanoa että yritit osua isänpäivään, mut sait tän lahjan vähän myöhemmin vasta!

Painetta, jomotusta ja nivusissa kipuja välillä! Outoa tunnetta mutta kaikkeahan tässä analysoidaan niin tarkasti etten tiedä onko tämä nälkä vai raskaus :D

Ei ku Diann sanot vaan sit ens viikolla ku plussa tulee nii miehelles että nooh naisten akateeminen liukuma näis aikatauluissa on sallittua :p iha ei lahja ehtiny pääpäivälle

Minä myös lueskelen täällä taustalla. Tylsä alkukierto menossa ja pääsen ovista testailemaan vasta ensi viikolla.

Mietin tässä että uskaltaisko huomenna aamulla tehdä ton yhden herkäntestin tuolta kaapista vai odottasko vielä torstaihin? :rolleyes:
Postin pitäs kyllä tuoda huomenna tai torstaina lisää testejä:grin

Mun neuvo on et kaikki testit vaan käyttöön :’D paitsi, että se ei silti auta mitään siinä tapauksessa kun tulee nega ja alkaa kehittelemään ajatuksia siitä väärästä negasta. Niinkun mä nyt. Se on jännä, ku aina ajattelee et odottaa menkkojen alkamispäivään ja sit vasta testailee, mut ite ainakin testaan jo uteliaisuudesta sillon about dpo 8 ekoja kertoja. Ihmismieli on erikoinen!
Mulla nyt oireina lievää vatsakipua, alkaa varmaan menkat. Uutta kiertoa odotellessa, ajattelen vähän saman samalla tavalla kun Stellamom et sitpähän yllättyy jos on positiivinen.

Mulla on tällä hetkellä tasan yks testi apteekin ultra kaapissa ja yritän olla ostamatta kauheena lisää. Mutta toisaalta pakko isänpäivänä testata.. eli täytyy ehkä yks pc paketti ostaa mutta tässä kierrossa en halua tuhlata enempää. Aattelin eka että testaisin vasta dpo 11 mutta tosiaan tää isänpäivä nyt vähän sekottaa pakkaa.

Täällä taisi menkat alkaa, jomotukset ja verta tuli jo! nyt pitää kouluun jaksaa vielä tämän pettymyksen kanssa :( no hyvä asia on se että kierto on sama kuin viimeksi, ovis on ollut säännöllisesti about kp 18. sen ainakin tietää nyt. Tsemii Kyfi, jospa sun ois vain kohdun valmistautumiskipuja :)

Täällä taisi menkat alkaa, jomotukset ja verta tuli jo! nyt pitää kouluun jaksaa vielä tämän pettymyksen kanssa :( no hyvä asia on se että kierto on sama kuin viimeksi, ovis on ollut säännöllisesti about kp 18. sen ainakin tietää nyt. Tsemii Kyfi, jospa sun ois vain kohdun valmistautumiskipuja :)

Joo se pettymys mikä iskee kun ekat veret on paperissa. Ei sitä kukaan joka ei niin paljon toivo raskautumista niin voi tietää. Tsemppiä!

Stellamom tsemppistä, mul on nyt kyl kans sellanen jomotus alavatsassa ja reisissä mikä tulee usein just ennen vuotoa et salettiin illan aikana pyyhin minäkin verta paperiin! Ja ilmaa vatsassa. Todella selkeät oireet mun kuukautisiin. Mut ennen ku pisaraakaan tulee niin toivoa en menetä :’D

Sitä mun piti vielä kertoa, et mä oon ollut tosi huono raskautumaan ja meidän esikoinenhan sai alkunsa sellaisesta jyystöstä kun 3x päivässä 3 päivän ajan ja ajankohta oli tietämättäni sattumalta ovulaatio ja olin hiprakassa. Talletuksia tehtiin todella monta. Ja nyt kun viime kierrosta laskin sovelluksen avulla oviksen, talletuksia tuli melko vähän mutta sen mukaan ”oikeaan” aikaan niin olen alkanut epäilemään joko ovulaation ajankohtaa tai sitte sitä pupuilun määrän vähäisyyttä. Joka toinen päivä ollaan toihuiltu mut eikö se riitä :O

Kyfi, joo täällä istutaan koulussa ja yritetään ettei veetuttaisi liikaa! Pitää kai jyystää lomalla sitten kunnolla kun silloin on lomaa ja ulkomailla!:couchpotato:(supernainen odottaa supermiehen spermat!!):joyful:

Kävin äsken salilla ja tuli huonoo oloa ja vatsaa juili. Mutta ei vieläkään saata lukee raskausoireiksi kun vasta dpo 4 :D

Nyt illalla vielä vasemmalta munasarjasta nykii kuin elohiiri :)

Muokattu viimeksi:
Sitä mun piti vielä kertoa, et mä oon ollut tosi huono raskautumaan ja meidän esikoinenhan sai alkunsa sellaisesta jyystöstä kun 3x päivässä 3 päivän ajan ja ajankohta oli tietämättäni sattumalta ovulaatio ja olin hiprakassa. Talletuksia tehtiin todella monta. Ja nyt kun viime kierrosta laskin sovelluksen avulla oviksen, talletuksia tuli melko vähän mutta sen mukaan ”oikeaan” aikaan niin olen alkanut epäilemään joko ovulaation ajankohtaa tai sitte sitä pupuilun määrän vähäisyyttä. Joka toinen päivä ollaan toihuiltu mut eikö se riitä :O

No riittää se... Vai?

Tein sen testin ny sit ku heräsin ja puhdas nega se oli:cool: No ei hirveesti kyl voi muutakaan oottaa täs vaihees kiertoo, mut jotenki sitä toivo et jos edes vähän olis tullu jotai näkyvii:rolleyes:
Nyt olis siis kp23/29 ja ehkä dpo8.

Takaisin