Plussa vai ei?

Just mietittiin tätä miehen kanssa. Viimeksi oltiin joskus viikolla 8-9. Se oli kyl aikas kiva, kun silloin erotti jo pään ja vartalon sekä pikkuiset käsivarret :) mut en tiiä vielä, mietitään tätä vielä. Kuitenkaan ei kannata ku vasta kuun vaihteessa mennä :)
Teinpäs sitten vielä digin ja nyt ei tarvii enää arvuutella :Heartred
Annas viel rv:t... 5+?

Onnittelut plussanneille ja toivotaan että kyytiläiset tulee syliin asti <3

Oma plussa ny vahvistui että raskaus etenee <3 perjantaina oli hcg 8770 ja tänään 13000 :) jotenkin odotin isompaa lukua vielä mutta neukku oli sitä mieltä että kaikki etenee hyvin lukeman perusteella :)

Tärppionnea kaikille <3

Hienoa Saini, siitä se lähtee etenemään :)
Onnea myös muille plussanneille ja parasta onnea meille muille!

Hittto jotenki sellanen olo et kuiteski voisin olla raskaana. Ei oikein mitään oireita tulevista menkoista. Lievää kuvotusta oli aiemmin, joka meni ohi ja olo on rauhallinen ja hyvä, mutta väsynyt ja vähän pyörryttää.

Onnea plussanneille! :Heartred

Tääl olis kp21/29 ja ehkä dpo6. Tänään aamupäivällä oli vähän huono olo tai oikeestaan sellanen heikko olo vaikka olis syöny aamupalaakin. :wideyed: mut välillä mulle saattaa kyl tulla ennen menkkojakin huono olo, mut niihin kyl pitäs olla viel reilu viikko aikaa:think005

726E8A07-CED9-4BDF-8863-3D5DA8345818.jpeg

Siinähän se ois. Harmi vaan ettei ukkoa lähettyvillä. Toivottavasti eilinen talletus riittää

Äläs nyt. Niin kauan kun ei ala kunnon vuoto niin on toivoa :) itellä ainakin raskaudessa oli ihan menkkakipuja juurikin menkkojen alkamisaikaan ja vuotoakin tuli. Ei toki ihan veristä mutta ruskeeta ja kaikki oli hyvin .
Pessimisti ei pety? Ehkä se oli mun fiilis eilen! Tänään valmistauduin henkisesti kuitenkin menkkoihin, koska mieluummin yllätyn positiivisesti jos ne jäävät pois. Mutta kun on tuo km kierros tuolla takaraivossa vieläkin niin ei se plussakaan rauhoittaisi minua :)

Pakko oli ostaa tämä testi kun ei mene asia muuten jakeluun :woot::woot::woot: totta se on!View attachment 73705
Onnea onnea! Ihana teksti tuossa :) :Heartred
Onnittelut plussanneille ja toivotaan että kyytiläiset tulee syliin asti :Heartred

Oma plussa ny vahvistui että raskaus etenee :Heartred perjantaina oli hcg 8770 ja tänään 13000 :) jotenkin odotin isompaa lukua vielä mutta neukku oli sitä mieltä että kaikki etenee hyvin lukeman perusteella :)

Tärppionnea kaikille :Heartred
Onnea sinullekin! :HeartredTulehan päivittelemään tilannetta jossain vaiheessa!

Hittto jotenki sellanen olo et kuiteski voisin olla raskaana. Ei oikein mitään oireita tulevista menkoista. Lievää kuvotusta oli aiemmin, joka meni ohi ja olo on rauhallinen ja hyvä, mutta väsynyt ja vähän pyörryttää.
No toivottavasti ovis oli myöhemmin ja nyt ei näy vaan vielä :) niin tässäkin toivotaan! mulla tänään kp 31/32 nyt ja dpo 13... eilen tein one step testin ihan mielenkiinnosta taas (sorruin vaikka sanoin etten tee ennen viikonloppua) ja nega sekin. eli en oikein usko mihinkään raskauteen itsekään. Mutta aina voi toivoa :)

Onnittelut plussanneille ja toivotaan että kyytiläiset tulee syliin asti :Heartred

Oma plussa ny vahvistui että raskaus etenee :Heartred perjantaina oli hcg 8770 ja tänään 13000 :) jotenkin odotin isompaa lukua vielä mutta neukku oli sitä mieltä että kaikki etenee hyvin lukeman perusteella :)

Tärppionnea kaikille :Heartred

Ompa ihana kuulla. Minun mielest tosi hyvin noussu :thumleft onnea!

No toivottavasti ovis oli myöhemmin ja nyt ei näy vaan vielä :) niin tässäkin toivotaan! mulla tänään kp 31/32 nyt ja dpo 13... eilen tein one step testin ihan mielenkiinnosta taas (sorruin vaikka sanoin etten tee ennen viikonloppua) ja nega sekin. eli en oikein usko mihinkään raskauteen itsekään. Mutta aina voi toivoa :)

Tiedän tuon fiiliksen ku viime kierrollakin sitä vaan teki aina sen tedtin ja ku oli se nega nii minä inki saatoin aayelka sitte et ovis oliki sitteki ehkä myöhemmin. Mulla siis ei vaan aikaisia testejä vaan myös itsensä huijaamista :hilarious: jotenki se on vaan enempi nii mun mielestä mun kohdalla et kyl se raskaus näkyis aiemmilla dpoilla. Eli just vaik dpo10-12. Vaikk siis se ek raskaus oli kaksoisradkaus j tietty sillo näkyki aiemmin mut automaattisesti sitä olettas et nytki nii.

Mut se ei ees vissii oo kovin epänormaalia et ei näy haamuakaan esim dpo10 mut sit dpo 13-14 näkyyki. Et luottoa näissä täytyy luoda :grin meinaatko viel täs viikolla tedtailla? J laita vaan tännekki arvioitavaksi.

Tiedän tuon fiiliksen ku viime kierrollakin sitä vaan teki aina sen tedtin ja ku oli se nega nii minä inki saatoin aayelka sitte et ovis oliki sitteki ehkä myöhemmin. Mulla siis ei vaan aikaisia testejä vaan myös itsensä huijaamista :hilarious: jotenki se on vaan enempi nii mun mielestä mun kohdalla et kyl se raskaus näkyis aiemmilla dpoilla. Eli just vaik dpo10-12. Vaikk siis se ek raskaus oli kaksoisradkaus j tietty sillo näkyki aiemmin mut automaattisesti sitä olettas et nytki nii.

Mut se ei ees vissii oo kovin epänormaalia et ei näy haamuakaan esim dpo10 mut sit dpo 13-14 näkyyki. Et luottoa näissä täytyy luoda :grin meinaatko viel täs viikolla tedtailla? J laita vaan tännekki arvioitavaksi.
Jos ei ole kuukautiset alkaneet ennen viikonloppua niin testaan! Aikaisintaan varmaan sitten keskiviikkona tai torstaina. Olisi niin kivaa ollut että ois saanut paketoida isäpäivälahjaksi digitesti jossa lukisi "raskaana!" :D mutta toiveet hieman laskivat näiden viimeisten tietojen myötä.

Jos ei ole kuukautiset alkaneet ennen viikonloppua niin testaan! Aikaisintaan varmaan sitten keskiviikkona tai torstaina. Olisi niin kivaa ollut että ois saanut paketoida isäpäivälahjaksi digitesti jossa lukisi "raskaana!" :D mutta toiveet hieman laskivat näiden viimeisten tietojen myötä.

Nyt kyllä kuulosti tosi hyvältä idealta. Vielä on siis toivoa totisesti. Vasta dpo13

Nyt kyllä kuulosti tosi hyvältä idealta. Vielä on siis toivoa totisesti. Vasta dpo13
Toivotaan että oli myöhäisempi ovis ja kiinnittyminen oli vasta dpo 10 kuten arvioin oireiden perusteella ja testi näkyisi plussana vasta ensi viikonloppuna. Mutta valmistaudutaan kuukautisiin!:couchpotato:

Takaisin