Plussa vai ei?

Ei oo tarkkaa tietoa, en tikuttanut. Nyt katsoin mun yhtä sovellusta johon olin laittanut tasan 2viikkoa sitten että limaista vuotoa ollut. Tasaisesti ollaan koko kierto pupuiltu, mut just silloin kaiketi myös kun pari viikkoa sitten ollut oletettu ovis. Ennen esikoista ovis oli aika tarkkaan kierron puolivälissä, ja siihen luotin nytkin.

Voi että, aika uskomattomat fiilikset nyt! Kumpa ei tulisi pettymyksiä ja ongelmia, niitä ollut kyllä ennen esikoista.

Toivottavasti tämä paha olo pysyy tällaisena maltillisena. Aina raskaana ollessani olen joutunut tasaisin väliajoin tippaan kun mikään ei ole pysynyt sisällä..
Toivottavasti tärppäsi! :) Mulla sellainen erittäin rento fiilis. Odotan kuukautisten tuloa nyt, en oikein tunne mitään tässä kierrossa. Ja se eilinen lämpövaihtelu ei kerro mitään kuitenkaan :D joten joten varmaan yk 5 alkaa tässä marraskuussa. Ei se sillai edes haittaisi, ollaan menossa lomalle mieheni kanssa hääpäivän kunniaksi ja siellä ois ihan mukavaa juoda muutama lasin viiniä samalla :hilarious:

Tänään jomottaa kohdussa kun istun sohvalla katsomassa jalkapalloa miehen kanssa. Tahtoisin kuvitella että tämä on kiinnittymisen jälkeistä jomotusta mutta kun ei tiedä... Toivon tietäväni ennen isänpäivää kuitenkin. Nyt dpo 11 ja kp 29/32....:wideyed::rolleyes:

View attachment 73674 View attachment 73675 Täällä tänään kp 37/28. Edellispäivänä tein digin, joka sanoi "ei raskaana". Muuten on haamutellut jo pidemmän aikaa, ja mietinkin jo et mitä hittoa. Tänään päiväpissasta lyhyellä pidätyksellä piirtyi nämä plussat! :Heartred
Kait nää on muidenkin mielestä plussia enkä vain itse kuvittele? :D ylempi on apteekin oma testi ja toinen RFSUn herkkä. Molempiin tuli selkeä viiva melkein samantien.

Muoks. Lisäsin viel yhden paremman kuvan, missä molemmat testit :)

Siellä kans plussat molemmissa testeissä. Onnea!!

Omanapa: liitteenä kuva lämmöistä, eilen tapahtu kiinnittymisen lasku (implantation dip)? Luin, että tämä tapahtuu noin 1/4 raskauskierroissa ja 1/10 ei-raskauskierroissa. Ei todista mitään mutta lämmöt nousi heti tänään ja ei menkat vielä ainakaan tule tänään? Onko muilla kokemuksia tästä? 99% varma ettei tää mulle tarkoita mitään mutta mielenkiintoista :cool:

Mä joskus mittailin noita lämpöjä. Niissä pitää olla tosi tarkkana ja aina samaan aikaan herätä, mielellään jo sängyssä mitata ja jostain luotettavasta paikasta (suu tms..) kainaloa ei voi sanoa kovin tarkaksi. Mulla tuli joskus ns dibbi mutta en ihan täydellisesti mittaillut joten ei pitänyt kyllä omalla kohdallani paikkaansa :)

Mä joskus mittailin noita lämpöjä. Niissä pitää olla tosi tarkkana ja aina samaan aikaan herätä, mielellään jo sängyssä mitata ja jostain luotettavasta paikasta (suu tms..) kainaloa ei voi sanoa kovin tarkaksi. Mulla tuli joskus ns dibbi mutta en ihan täydellisesti mittaillut joten ei pitänyt kyllä omalla kohdallani paikkaansa :)
Joo ja vaikka niitä tulee niin ei se tarkoita mitään. Mietin vain että onko se ihan normaalia, estrogeeni tuotanto kuulemma nousee kahdesti kierron aikana, ekan kerran kun ovulaatio tapahtuu ja toisen kerran kun kiinnittyminen tapahtuu. Eli noin 7 pvä oviksen jälkeen. Ja juuri tämä lisäys laskee ruumiin peruslämpöä. Harmi ettei ihmisillä ole joku näyttö joka näyttäisi ranteessa mitä tapahtuu :grin

View attachment 73674 View attachment 73675 Täällä tänään kp 37/28. Edellispäivänä tein digin, joka sanoi "ei raskaana". Muuten on haamutellut jo pidemmän aikaa, ja mietinkin jo et mitä hittoa. Tänään päiväpissasta lyhyellä pidätyksellä piirtyi nämä plussat! :Heartred
Kait nää on muidenkin mielestä plussia enkä vain itse kuvittele? :D ylempi on apteekin oma testi ja toinen RFSUn herkkä. Molempiin tuli selkeä viiva melkein samantien.

Muoks. Lisäsin viel yhden paremman kuvan, missä molemmat testit :)

No ok aivan kans selkeät plussat miukkiksella :grin että kai sitä jo saa onnitella :joyful: meinaatko alkuraskauden ultraan mennä?

Tuleeko Sofi ovulaatiotesteihin suht tummia viivoja tarkoittamatta mitään, vai voiko nämä enteillä, että ovis ois tulossa parin päivän sisään? Viime kierrossa sain ovisplussan kp 18 ja nyt näistä ylempi testi kp 9 (päivä), ja alempi kp 9/10 (yöllä). Voiko ovis heittää jopa viikolla? En ole näitä Sofeja ikinä käyttänyt, niin mietiskelin vain :dead:

Tuleeko Sofi ovulaatiotesteihin suht tummia viivoja tarkoittamatta mitään, vai voiko nämä enteillä, että ovis ois tulossa parin päivän sisään? Viime kierrossa sain ovisplussan kp 18 ja nyt näistä ylempi testi kp 9 (päivä), ja alempi kp 9/10 (yöllä). Voiko ovis heittää jopa viikolla? En ole näitä Sofeja ikinä käyttänyt, niin mietiskelin vain :dead:

Voihan se heittää. Toisaalta taas toisinaanhan ovis tekee tuloaan ja viivat saattaa olla melkein yhtä vanhat monta päivää. Mulla tai yks kierto olla tuollai melkein samanvahvuisrt nii 4 tai 5 päivää. Sit vasta pärähti plussa ja siitä se 1-2 vrk päästä se ovis. En osaa juuri ko merkkisistä ovistesteistä sanoa kyllä mitään.

Onestrp ovisliuskoihin tuli haaleita noin 10päivää ennen ovista joten voi olla että ovat vain erittäin herkkiä ja näyttävät läpi kierron jotain?

Mulla tuli haaleampi viiva kun sulla on molemmin puolin ennen ja jälkeen oviksen. Ovulaatioplussa erottui selkeästi yhden hetken. Nämähän kyllä eroaa paljon eri ihmisten kohdalla. Joillain näyttää pitkin kiertoa noin vahvoja viivoja ja itelle taas nuo sun viivat merkkais juurikin sitä että ihan hetkenä minä hyvänsä pärähtää plussa. Tosiaan mulla oli ovisplussaa edeltävänä iltana vielä paljon haaleempi viiva kun sulla.

Voi näyttää läpi kierron jotain. Ja voi olla että tummuu lähelle plussaa ja sit taas haalenee jonka jälkeen uudelleen tummenee plussaan asti. Voi ovis ajankohta myös heittää eri kierroissa :)

Tänään tulee sellaiset kivut alapäässä että kyllä se täti tekee tuloaan siellä. Harmittaa toki mutta tätä odotin tältä kierrolta myös. Hiljenen varmaan mököttämään peiton alle :jimlad::blackeye:

Tänään tulee sellaiset kivut alapäässä että kyllä se täti tekee tuloaan siellä. Harmittaa toki mutta tätä odotin tältä kierrolta myös. Hiljenen varmaan mököttämään peiton alle :jimlad::blackeye:

Äläs nyt. Niin kauan kun ei ala kunnon vuoto niin on toivoa :) itellä ainakin raskaudessa oli ihan menkkakipuja juurikin menkkojen alkamisaikaan ja vuotoakin tuli. Ei toki ihan veristä mutta ruskeeta ja kaikki oli hyvin .

Pakko oli ostaa tämä testi kun ei mene asia muuten jakeluun :woot::woot::woot: totta se on!
IMG_20181105_162005__01.jpg

Uskaltaiskohan sitä vielä tuhlata PC:n testiin, pitäs huomenna tai ke alkaa menkat. Tekis mieli vielä nyt varmistaa asia. Ei oo mitään menkkaoireita muuta ku päänsärkyä. Ei mitään juilimisia tms.

No ok aivan kans selkeät plussat miukkiksella :grin että kai sitä jo saa onnitella :joyful: meinaatko alkuraskauden ultraan mennä?

Just mietittiin tätä miehen kanssa. Viimeksi oltiin joskus viikolla 8-9. Se oli kyl aikas kiva, kun silloin erotti jo pään ja vartalon sekä pikkuiset käsivarret :) mut en tiiä vielä, mietitään tätä vielä. Kuitenkaan ei kannata ku vasta kuun vaihteessa mennä :)
Teinpäs sitten vielä digin ja nyt ei tarvii enää arvuutella <3

Liitteet

• IMG_20181105_174237.jpg
    IMG_20181105_174237.jpg
    456.5 KB · Katsottu: 295
Takaisin