StellaMom
Piirimestaruustason postaaja
Toivottavasti tärppäsi! :) Mulla sellainen erittäin rento fiilis. Odotan kuukautisten tuloa nyt, en oikein tunne mitään tässä kierrossa. Ja se eilinen lämpövaihtelu ei kerro mitään kuitenkaan :D joten joten varmaan yk 5 alkaa tässä marraskuussa. Ei se sillai edes haittaisi, ollaan menossa lomalle mieheni kanssa hääpäivän kunniaksi ja siellä ois ihan mukavaa juoda muutama lasin viiniä samallaEi oo tarkkaa tietoa, en tikuttanut. Nyt katsoin mun yhtä sovellusta johon olin laittanut tasan 2viikkoa sitten että limaista vuotoa ollut. Tasaisesti ollaan koko kierto pupuiltu, mut just silloin kaiketi myös kun pari viikkoa sitten ollut oletettu ovis. Ennen esikoista ovis oli aika tarkkaan kierron puolivälissä, ja siihen luotin nytkin.
Voi että, aika uskomattomat fiilikset nyt! Kumpa ei tulisi pettymyksiä ja ongelmia, niitä ollut kyllä ennen esikoista.
Toivottavasti tämä paha olo pysyy tällaisena maltillisena. Aina raskaana ollessani olen joutunut tasaisin väliajoin tippaan kun mikään ei ole pysynyt sisällä..