Plussa vai ei?

Täällä olis kp20/29 ja ehkä dpo5, eikä oo mitään ihmeellisempiä tuntemuksia:rolleyes:
Viimekierrossa tuli heti oviksen jälkeen tissit ihan hierveen kipeiksi ja oli varmaan viikon kipeet ja muitaki raskausoireitaki oli mut ei ollu tärpänny. Luulen et oireet johtu siitä et oli eka kierto ehkäsyn jälkeen.
Mut nyt ei oo mitään tommosia, ainut vaan et oviskivut kesti sen reilu 3 päivää, kun edellisessä kierrossa kesti vaan yhden päivän. :eek:
Muutama päivä pitäs jaksaa malttaa odottaa viel et voi tehdä testin, ehkä keskiviikkona vois jo tehdä?:rolleyes:

AZ, jospa vähäiset oireet ennakoiki jotai odotettua :smiley-angelic006 mulla mahto sillo olla just jonnekki rv6 alkuun et ei mitää kummempaa ollu ku tulin raskaaks. Että iiks miten jaksat odottaa ke-to asti :woot:

• Tykkään
Reaktiot: AZ
AZ, jospa vähäiset oireet ennakoiki jotai odotettua :smiley-angelic006 mulla mahto sillo olla just jonnekki rv6 alkuun et ei mitää kummempaa ollu ku tulin raskaaks. Että iiks miten jaksat odottaa ke-to asti :woot:

Toivottavasti oliki kyse siitä:happy:
On tää odottaminen kyllä inhottavaa:arghh: Täytyy yrittää keksiä vaan paljon tekemistä ni menee aika nopeeta:rolleyes:

AZ täällä kans omituisesti oviksesta jatkunut kipuilu. Vihloo alavatsaa ja munasarjoja. Mutta vielä menee ovistuntemusten piikkin eikä voi esimerkiksi ONNEKSI alkaa epäillä raskausoireiksi :D

• Tykkään
Täällä olis kp20/29 ja ehkä dpo5, eikä oo mitään ihmeellisempiä tuntemuksia:rolleyes:
Viimekierrossa tuli heti oviksen jälkeen tissit ihan hierveen kipeiksi ja oli varmaan viikon kipeet ja muitaki raskausoireitaki oli mut ei ollu tärpänny. Luulen et oireet johtu siitä et oli eka kierto ehkäsyn jälkeen.
Mut nyt ei oo mitään tommosia, ainut vaan et oviskivut kesti sen reilu 3 päivää, kun edellisessä kierrossa kesti vaan yhden päivän. :eek:
Muutama päivä pitäs jaksaa malttaa odottaa viel et voi tehdä testin, ehkä keskiviikkona vois jo tehdä?:rolleyes:
Mulla dpo 11 tänään, ja teen testi vasta ensi viikon loppupuolella jos ei tosiaan tule menkat ennen sitä. En yhtään osaa sanoa onko mitään oireita! Vähän närästystä viime yönä mutta söin suklaata eilen. Ja ja nå en tiedä olo on normaali.

Omanapa: liitteenä kuva lämmöistä, eilen tapahtu kiinnittymisen lasku (implantation dip)? Luin, että tämä tapahtuu noin 1/4 raskauskierroissa ja 1/10 ei-raskauskierroissa. Ei todista mitään mutta lämmöt nousi heti tänään ja ei menkat vielä ainakaan tule tänään? Onko muilla kokemuksia tästä? 99% varma ettei tää mulle tarkoita mitään mutta mielenkiintoista :cool:

Liitteet

• Screenshot_20181104-131522__01.jpg
    Screenshot_20181104-131522__01.jpg
    211.9 KB · Katsottu: 219
Mulla dpo 11 tänään, ja teen testi vasta ensi viikon loppupuolella jos ei tosiaan tule menkat ennen sitä. En yhtään osaa sanoa onko mitään oireita! Vähän närästystä viime yönä mutta söin suklaata eilen. Ja ja nå en tiedä olo on normaali.

Miten sää pystyt odottaa testintekemistä niin pitkään:eek:

Mä tein pe ja tänään clearbluen easyn, tuli selkee miinus eli ei raskaana. Nyt kp 29/32. Luulis et näkyis jo jos on tärpännyt, toi easy kuulemma näyttää 57% 4 päivää ennen kuukautisia. Hitto pitiki tuhlata, ois voinu säästää vaikka siihen tiistaille tai keskiviikolle jos menkat ei ala. Väsyttää kovasti ja päätä särkenyt, tosin yleensä on ennen menkkoja samoja oireita. :D

En oo tosiaan ovista testaillut et voihan seki olla myöhemmin, tosiaan ku imetän vielä niin seki voi sekottaa vähän kiertoa. Oon kauheen optimistinen vaikka testit negaa ja alko masentaa ku tunne et en nyt ole raskaana xD

Miten sää pystyt odottaa testintekemistä niin pitkään:eek:
Olen pessimisti enkä usko tähän raskautumiseen :meh: mutta en tiedä pystynkö. Olen liian utelias ehkä että jättäisin testaamatta. Mutta lämmönseurailun takia eilen ehkä se kiinnittyminen vasta oli, että pitää odottaa 3-4pvä ennen ku testailee!

• Tykkään
En oo tosiaan ovista testaillut et voihan seki olla myöhemmin, tosiaan ku imetän vielä niin seki voi sekottaa vähän kiertoa. Oon kauheen optimistinen vaikka testit negaa ja alko masentaa ku tunne et en nyt ole raskaana xD
Mulla sama fiilis, katsotaan tuleeko menkka vai raskausoireita seuraavaksi!

Mä tein pe ja tänään clearbluen easyn, tuli selkee miinus eli ei raskaana. Nyt kp 29/32. Luulis et näkyis jo jos on tärpännyt, toi easy kuulemma näyttää 57% 4 päivää ennen kuukautisia. Hitto pitiki tuhlata, ois voinu säästää vaikka siihen tiistaille tai keskiviikolle jos menkat ei ala. Väsyttää kovasti ja päätä särkenyt, tosin yleensä on ennen menkkoja samoja oireita. :D
Mullaa sama päivä 29/32, ja eilen vasta oli ehkä kiinnittyminen, eli ymmärrän miksi ei pitäisi testaa ennen kuukautisten alkupäivää koska vasta kiinnittymisen jälkeen istukka tuottaisi hormoneja.:bored:

Punertaako oikeasti? Kuva on niin tumma ettei erota onko viivanpaikka vai mikä mutta hyväältä näyttää :thumleft

Punertaa ja on paljon selkeämpi livenä, vaikea saada nyt hyvää kuvaa kun niin hämärää. Aamulla uutta testiä :blackeye: lähes puolitoista vuotta yritystä takana enkä koskaan ole pregcheckeihin saanut edes viivanpaikkaa. Todella vaikea uskoa että nyt olisi tärpännyt..

Punertaa ja on paljon selkeämpi livenä, vaikea saada nyt hyvää kuvaa kun niin hämärää. Aamulla uutta testiä :blackeye: lähes puolitoista vuotta yritystä takana enkä koskaan ole pregcheckeihin saanut edes viivanpaikkaa. Todella vaikea uskoa että nyt olisi tärpännyt..

Lukuisia testejä tehneenä yhä luotto tallella nimenomaan pc, joten syystä näyttää viivaa. ;)

Kuulostaa hyvältä! Mullakaan ei ole tullut pc liuskoihin punasta haamua ilman oikeata plussaa, vaikka edellinen meni kesken. Maanantaina kannattaa kokeilla uudestaan! :)

IMG_20181104_162308.jpg
IMG_20181104_162336.jpg
Täällä tänään kp 37/28. Edellispäivänä tein digin, joka sanoi "ei raskaana". Muuten on haamutellut jo pidemmän aikaa, ja mietinkin jo et mitä hittoa. Tänään päiväpissasta lyhyellä pidätyksellä piirtyi nämä plussat! :Heartred
Kait nää on muidenkin mielestä plussia enkä vain itse kuvittele? :D ylempi on apteekin oma testi ja toinen RFSUn herkkä. Molempiin tuli selkeä viiva melkein samantien.

Muoks. Lisäsin viel yhden paremman kuvan, missä molemmat testit :)

Liitteet

• IMG_20181104_174100.jpg
    IMG_20181104_174100.jpg
    506.6 KB · Katsottu: 261
Muokattu viimeksi:
Miumau näyttää plussalta, onko tietoa oviksen ajankohdasta? Mulla oli 5 päivää myöhemmin kuin olin laskenut. Joten mun kierto on 5 päivää pidempi ainakin. Eilen taisi olla kiinnittyminen tai yritys koska kehon lämpö laski ja nousi tänään taas. Luin että estrogeni tekee saman ovulaation aikana myös, jonka takia lämpö laskee hieman ennen kuin se nousee kunnolla taas.:hungry:

Tämän takia odotan ti-ke testaamiseen jos ei menkat ilmesty ennen sitä!

Miumau näyttää plussalta, onko tietoa oviksen ajankohdasta? Mulla oli 5 päivää myöhemmin kuin olin laskenut. Joten mun kierto on 5 päivää pidempi ainakin. Eilen taisi olla kiinnittyminen tai yritys koska kehon lämpö laski ja nousi tänään taas. Luin että estrogeni tekee saman ovulaation aikana myös, jonka takia lämpö laskee hieman ennen kuin se nousee kunnolla taas.:hungry:

Tämän takia odotan ti-ke testaamiseen jos ei menkat ilmesty ennen sitä!

Ei oo tarkkaa tietoa, en tikuttanut. Nyt katsoin mun yhtä sovellusta johon olin laittanut tasan 2viikkoa sitten että limaista vuotoa ollut. Tasaisesti ollaan koko kierto pupuiltu, mut just silloin kaiketi myös kun pari viikkoa sitten ollut oletettu ovis. Ennen esikoista ovis oli aika tarkkaan kierron puolivälissä, ja siihen luotin nytkin.

Voi että, aika uskomattomat fiilikset nyt! Kumpa ei tulisi pettymyksiä ja ongelmia, niitä ollut kyllä ennen esikoista.

Toivottavasti tämä paha olo pysyy tällaisena maltillisena. Aina raskaana ollessani olen joutunut tasaisin väliajoin tippaan kun mikään ei ole pysynyt sisällä..

Takaisin