Plussa vai ei?

No voihan! Toivottavasti ei olis vaikutusta kun tasan yhden buranan otan koko kuukaudessa. :(

Apua tätä olen pelännytkin mutta kipu on niin kova etten kestä sitä. Tuntuu että taju lähtee. Panadol ei mulla auta mitään :(

Hmm.. ootko kokeillu ottaa magnesiumia panadolin kanssa? Itselläkään ei panadol paljoa tunnu auttavan yksinään, mutta magnesiumin kanssa otettuna tuntunut auttavan vähän paremmin.

Diann, toivotaan, että tää menee maaliin kuitenkin, buranasta riippumatta. Minäkin olen kuullut, että ”jatkuva käyttö” voi aiheuttaa ovulaatiohäiriöitä - ehkä yksi tabu ei mee siihen kategoriaan!

Ei mulla ainakaan vaikuttanut, siihen aikaan kun tyttö sai alkunsa, mun Mummu menehtyi ja siitä sain stressiä josta tuli hirveitä pääkipuja. Söin reilusti about 1g päivässä. En usko että yks tabu saa mitään aikaan :)

Hmm.. ootko kokeillu ottaa magnesiumia panadolin kanssa? Itselläkään ei panadol paljoa tunnu auttavan yksinään, mutta magnesiumin kanssa otettuna tuntunut auttavan vähän paremmin.

En ole kokeillu. En tiennytkään että vois toimia. Pitääpä kokeilla ens kuussa. :)

Tein nyt uuden testin ja niin toivon ettei tuo ole vaan viivanpaikka, tämä kuva otettu pari minuuttia testaamisen jälkeen ja livenä näkyy selvästi punertavaa väriä. En silti luota tähän vielä yhtään. :sad001

Diann, en usko minäkään että yhdellä buranalla olisi vaikutusta.
IMG_20181103_204020__01.jpg

Tein nyt uuden testin ja niin toivon ettei tuo ole vaan viivanpaikka, tämä kuva otettu pari minuuttia testaamisen jälkeen ja livenä näkyy selvästi punertavaa väriä. En silti luota tähän vielä yhtään. :sad001

Diann, en usko minäkään että yhdellä buranalla olisi vaikutusta.
View attachment 73651

Kyllä siellä haamu on :)

Tuohon Buranaan ja ovikseen, niin mulla on käsitys että Burana nimenomaan vaikuttais alkion kiinnittymiseen.
Siis erityisesti siinä vaiheessa ois.ehdotonta ettei ottais.Toki muutenkin suositellaan mielumin Panadolia.
Mulla Burana esti oviksen, kun söin kuurin viisaudenhampaan takia.

Saapa nähdä kuinka käy. Olen kyllä syönyt sen yhen buranan melkeen aina oviksen aikaan pahimman kivun hetkellä esim yöllä koska muuten en vaan pysty olemaan. Se yksi auttaa ja kipu ei jatku niin kauaa että pitäis toinen ottaa. Olen aina yhdistänyt kivun munasolun irtoamiseen mutta siitä ei toki ole varmuutta. Joskus kyllä ultrattu kivun jälkeisenä päivänä ja oli irronnut mutta siitä on jo aikaa. Muuten en tosiaan tarvitse lääkettä koko kuukauden aikana mihinkään.

Eilen illalla oli jo kuivempaa ja tahmeaa vuotoa eli eiköhän se ovis ole nyt ohi jos siis tapahtui. Pientä kolotusta vielä havaittavissa oikeessa munasarjassa. Nyt sitten jännäät dpoita. Tänään joko dpo 1 tai dpo 2.

Mitä mieltä ootte tästä kuvasta. Aamulla otettu, dpo 8 vasta mutta olo on jotenkin tuttu kun suussa maistuu metalli ja suklaa ei maistu :wacky:
8EEA2A13-4398-46ED-B0ED-B3A6C75001C7.jpeg

Mitä mieltä ootte tästä kuvasta. Aamulla otettu, dpo 8 vasta mutta olo on jotenkin tuttu kun suussa maistuu metalli ja suklaa ei maistu :wacky:
View attachment 73658

En oikein tiedä näenkö mitään. Nää on mun luottotestejä. Aina kirkkaan valkoiset negat. Kerran oli kemiallinen ja näissä testeissä testiviiva on hyvin terävä tai sellainen ohut. Selkeästi punainen. Silloin sain tosi haalean haamun mutta se oli kyllä ohut terävä viiva eikä mikään epämääräinen :)

• Tykkään
Reaktiot: M-M
Laura666, tää on myös mun luottotesti - 5 raskautta testattu tällä. Nyt vasta tosiaan dpo 8 eli kunnon viivaa ei voi vielä odottaakaan mutta kiva että sinäkin bongasit ”jotain” :) Negaksi luen vielä mutta jotain lupaavaa voisi olla kehitteillä. Ehkä ylihuomenna vois näkyä jotain.

Täällä olis kp20/29 ja ehkä dpo5, eikä oo mitään ihmeellisempiä tuntemuksia:rolleyes:
Viimekierrossa tuli heti oviksen jälkeen tissit ihan hierveen kipeiksi ja oli varmaan viikon kipeet ja muitaki raskausoireitaki oli mut ei ollu tärpänny. Luulen et oireet johtu siitä et oli eka kierto ehkäsyn jälkeen.
Mut nyt ei oo mitään tommosia, ainut vaan et oviskivut kesti sen reilu 3 päivää, kun edellisessä kierrossa kesti vaan yhden päivän. :eek:
Muutama päivä pitäs jaksaa malttaa odottaa viel et voi tehdä testin, ehkä keskiviikkona vois jo tehdä?:rolleyes:

Takaisin