Plussa vai ei?

Kyllä hcg:stä näkee onko mennyt kesken. Yksittäisestä arvosta voi katsoa, että vastaako suunnilleen viikkoja (tässä voi olla yksilöllistä vaihtelua) ja esim. parin kolmen päivän välein otetuista näkee, että nouseeko arvo niinkuin pitäisi. Laskevat arvot tarkoittaa keskenmenoa.

Ei kannata hätääntyä. Ei ne ammattilaiset aina tiedä. Ne ei varmaan vaan halua elätellä liikaa toiveita. Mulle sanottiin pariinkin otteeseen että keskenmeno päällä ja ei ees ollu vaan kaikki hyvin :D

Ja siis muutenkin.. luultavastihan sun ovulaatio ois tapahtunut lokakuun alussa eli esim 8.10 Eli 22.10 testi ollut 2-3weeks niin sehän ois ihan oikein silloin ois ollu raskausviikkoja 4+0 eli juurikin tuo 2 viikkoa ovulaatiosta=hedelmöittymisestä. Ja nyt kun tuli se 3week niin sekinhän vaikuttaa että hormooni nousussa ja juurikin oikein.. tuolla kavalla oisit raskaana nyt 5+3 ja alku-ultrat on sen verran hankalia että varmasti heittoa voi yhen viikon verran olla kun hankala saada ylipäänsä mitään näkymään. Vai olikohan mun laskelmat ihan oikein?

Tehtiinkö ultra alakautta, ja lääkärin toimesta? Pienistä saa kyllä usein mittavirheitä, jos kuvakulma on hankala. Jospa se asia kirkastuu ja selvenee lähiaikoina.

Ei varattu uutta ultraa. Ehdotti että kävisi hcg-verikokeissa niin näkis kasvaako arvo. Saisiko siitä jotain tietoa onko tää menny kesken vai jatkuuko?

Kyllähän kahdesta verikokeesta saa jotai tietoo. Kylhän se laskee jos on kesken... Tai hitaastikki voi laskee mut laskee. Ja kylhän se viitteitä antaa jos tooooosi hitaastikki nousis.

Kävin perhe-artessa ja eivät edes alkaneet mittaamaan sitä. Selkeä pieni raskauspussi siellä oli ja kohtu nätisti pyöreenä kuten kuuluukin

Tähänki viel sen verran et mulle ihan gyne sano ultria tehdessään sillo aikanaan et niitä mittausvirheitä helposti tulee siinä rv4+ ja myös rv5+ ku on viel nii pieni. Et ei sekää välttis tarkoita huonoa. Nyt huoli pois. Minä oon ainaki luottavainen teidän raskauden suhteen :happy:

Ultra tehtiin alakautta ja oli kätilö joka sen teki.

En malttanu odottaa ja himotestaajan piirteitä kun löytyy :D nii tein saman testin ku mikä eka plussatesti oli. Se lävähti heti kirkumaan plussaa ku neste osui viivakohtaan.

Kiitos teille ihanista tsemppauksista <3 ehkä vähän luottavaisemmin mielin menen nukkumaan. Soitan kyll aamulla neuvolaan hcg-lähetteen ja kysyn joko nyt julkisen puolen varhaisultraan pääsis.

Eka kuvassa ku neste osui vasta viivakohtaan. Toisessa kuvassa 2min kohdalla.

2b51f31ad98c56f61b83cdd6a1088592

abeab936c10dfc7ef83957b2908038ea

Digi näyttää 1-2 viikkoa kun hcg on 10
2-3 viikkoa 153
3+ 2753

Eli melko helposti saa tuloksen 2-3

Mulla näytti tässä raskaudessa 3+4 2-3 ja alle viikon päästä 4+5 jo 3+ :)

Voihan kakka! En saanu miestä houkuteltua tänään millään petipuuhiin. Siinä tais mennä tän kuukauden tsänssit.

Moikka!

Menkat myöhässä 4-5 päivää.
Näettekö noissa mitään?

Liitteet

• 1010D120-FDEA-4583-B1C4-6251D74A8891.jpeg
    1010D120-FDEA-4583-B1C4-6251D74A8891.jpeg
    282.7 KB · Katsottu: 262
  • 40B08C5A-A352-4150-B30C-434F7BCB4D4E.jpeg
    40B08C5A-A352-4150-B30C-434F7BCB4D4E.jpeg
    317.5 KB · Katsottu: 261
IMG_20181102_071231.jpg
IMG_20181102_070226.jpg
Heräsin sit järkyttävän huonoon oloon, ei ihan oksennus tullut. Tää tosi huono olo alkoi taas eilen illalla ka näyttää jatkuvan. Jos tää ei oo raskauspahoinvointia ni sit rupeen huolestuu mikä muu aiheuttaa nää oireet. :/
Menkat nyt 6 pvää myöhässä, kp 35. Mulla ei ole eläessäni ollut näin pitkää kiertoa. Tein pc:n testin, jotain haamujen haamua siinä näkyy mut tosi huonosti.

Muokattu viimeksi:
Moikka!

Menkat myöhässä 4-5 päivää.
Näettekö noissa mitään?

Kyllä siinä jotain näkyy!! <3 mut mua varoiteltiin et on kuulema ollu törkeitä viivanpaikkoja noissa joten tee joku muu testi?

No nyt sain aamulla kellistettyy miehen. Meniköhän ajoitus ihan mönkään? Eilen kello 9 testattu ovisplussa. Viime yönä kello 5 kauheet oviskivut. Nyt 10 aikoihin vasta yhdyntä ja munasolu oli jo varmasti irronnut. Mitkähän tsänssit?

• Tykkään
Reaktiot: M-M
No nyt sain aamulla kellistettyy miehen. Meniköhän ajoitus ihan mönkään? Eilen kello 9 testattu ovisplussa. Viime yönä kello 5 kauheet oviskivut. Nyt 10 aikoihin vasta yhdyntä ja munasolu oli jo varmasti irronnut. Mitkähän tsänssit?
Ovis voi tapahtua vasta 48h kuluttua plussasta, eikä oviskivut kerro tapahtuuko ovulaatio oikeasti. :)

Diann olen samaa mieltä Viiman kans et eihän se välttis oo ovis ehtiny tapahtua ennen aamua. Kivutkin voivat johtua munasolun kypsytyksestä irrotusta varten. Toki voi olla ett ne kivut myös siis keltarauhasesta johtuvaa. Ja vaikka ovis ois ollu aiemmin n nii tokihan se munasolu voi hedelmöittyä noin 1 vrk irtoamisensa jälkeen. J eikös ne simpat pääse munanjohtimeen kohtuu lyhyessä ajassa. Eli ei vielä kuuluisaa kirvestä kaivoon :wink

Ja pitää vielä tähän sanoa että pupuiltiin miehen kanssa vaan kerran kp 18 ja siitä raskauduin, nyt 12 viikkoinen tyttö kattoo sitterissä lastenohjelmia. :wink

Koitin vaikka mitä noist tykkää-painikkeen kaltaisista ja mikä ei ollu 'tarkka' eli aika tarkkas toimintaa :smiley-angelic006
Joo, me yritettiin 3 vuotta vauvaa, siinä kerkes tulla 8 keskenmenoa. Jännä että tärppäs silloin kun ei yritetty enää. :)

Niin täytyy toivoo parasta. Yleensä joka kuukausi aina yhden hetken (noin tunnin ajan) ihan hirveet kivut. Samanlaiset kun menkkakivut mutta paljon kovemmat. Ainoo hetki kuukaudesta kun on pakko ottaa burana. Se on aina vaan sen hetken ja aina yhtä kova. Olen olettanut että ois se irtoaminen koska nytkin testiplussasta ois kulunut juurikin se aika kun vois hyvin irrota. Nyt ei enää yhtään kipee. Täytyy luottaa siihen että se munasolu tosiaan voi hedelmöittyä sen 12t

Takaisin