Plussa vai ei?

Kyllä son selvä negatiivinen :'( ehkä sitä tarvitsikin tällaisen tipautuksen että vähän realisoitui nämä ajatukset

eb261bca84986536cd63ff52dee8ac83

Onnika pahoittelut negasta.. Onko mikä kp/dpo?

Mamis tee vaan uus testi jos epäilyttää.. Mutta kyllä nuo selkeesti plussilta näyttää :)

Mamis, mun muistaakseni mun rtestin ohjeessa oli, että nega saattaa testiajan jälkeen muuttua virheelliseksi positiiviseksi, mutta positiivinen ei muutu. Eli siis jos testiajalla oli jo haalea viiva niin se on vaan sitten voinut tummua testiajan jälkeen kunnolla näkyviin. Kannattaa varmuuden vuoksi kuitenkin tehdä vielä uusi testi.

Mamis mun positiivinen testi oli tommonen pari pvä ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää.. eli kyllä sulla plussa on :)

Liitteet

• 1442913710710.jpg
    1442913710710.jpg
    21.7 KB · Katsottu: 382
Ole mamis vain huoleti, plussa son ☺️
Mannikka uutta putkeen ja ei saa lannistua! Mulla on kp 26/28-31, dpo:sta en ole varma kun on tuntunut niin kummalta tämä kierto.. Tosin vieläkin oireita on ja ihan sama fiilis kuin ekastakin.. Pessimisti ei kylläkään ikinä pety, niin ajatellaan nyt näin että tätiä oottelen kuuluvaksi.

Pahoittelut negoista ja onnittelut plussista :happy:

Mä seurailen tätä taustalla ja odottelen koska pääsisi itse testaamaan. Tartutatte kauheen testikuumeen tännekin :p Mut pakko odotella tuonne lokakuun alkuun asti että jotain vois näkyä. Katsellaan kumpi ehtii ensin, mä testaamaan vai menkat tulemaan... :happy:

Sandy kp 22/36? tjot 2

Mamis, Joo on sulla plussa! En sillä tarkottanu tota viestiä, vaan kun yleisesti on se käsitys että vääriä positiivisia ei oo vaan että kaikki plussat on oikeita koska testiajalla tullu plussa tulee vaan hcg:sta, mutta jos on eka nega ja myöhemmin muuttuu positiiviseks niin se voi olla väärä positiivinen ympäristön vakutuksen takia.

Olipas sekava sepustus :grin

Kyllä tuo on annmarie plussa :) hyvä että tallettelut kunnossa! Minkä merkin o testejä ovat?
Sofi:n testejä ovat.
Aamulämpöjen noususta olen päätellyt että ovulaatio oli maanantaina, testi näytti vahvaa plussaa sunnuntaina ja lämmöt nousi vasta tiistaina. :cool:

Mamis, ONNEA!!!! :D

Muokattu viimeksi:
Oi, tämäpä on jännittävä ketju!
Aika kulu äkkiä, että pääsen itsekkin testailemaan!

:greet025 ellastina täällä! Mulla nyt kp 23. Kierron pituudesta ei kyllä haisuakaan, mutta kyllä varmaan viim kp 35 testaan jos ei mitään oloja ole. Varmuuden vuoksi. YK 1, osuisiko lottovoitto heti kohdalle?! :excited001

No mullakin on sen verran mielenkiintoinen tilanne kun ovis tuli vasta kp 25 tai 26. Mut aattelin joskus dpo 11 (3.10) testata viimeistään kun olisin lähdössä iltaa silloin viettämään ja tarkoitus olisi alkoholiakin juoda. Mut jos testi näyttäisi sitä paljon toivottua plussaa niin alkoholit jää kyllä juomatta :)

Tääläkin olis lottovoitto jos heti varsinaisella kunnon yk 1 onnistais. Menkat tullu 2 kertaa, ekalla en tikuttanu, toisella tikutin mut ovis jäi hyödyntämättä kauheen flunssan takia. Mut esikoisen syntymän jälkeen ei olla ehkäisyä käytetty eli n. 8 kk aikana.

Talleteltiin dpo -2 ja -1. Toivottavasti se riittäisi :) jos ei niin sit vaan uutta yritystä kohti..

Saitteko te NuuNu kuinka talleteltua? :)

Voiko näillä päivillä jo näkyy viivaa.kp 28/33
Yritin tossa saada näkyyn kuvassa mutta varmaan silmissä vikaa kun niin toivoo plussaa :D menkkaoireita ei viel mitään, ja ain tullu viikkoa ennen oireet esiin.

Takaisin