Plussa vai ei?

Tsemppistä vaan kaikille piinailijoille. Ite käytin hätäpäissäni eilen PC:n molemmat liuskat, päivällä ja illalla. Negaa näytti. Mulla on tosi etova olo ja pyörryttää tosi useita kertoja päivässä, vähän sellanen olo ku on nälkä ja heikottaa vaikka ois syönyt. En tiedä kannattaisko sijottaa riskillä ihan kunnon digitestiin ja tehdä jo viikonloppuna. Vaikka hölmöähän se on, jos ei näy vielä. Kun vaan malttais odottaa edes maanantaihin. Menkat pitäs alkaa ens viikon ti tai ke.
Mulla about sama menkkojen alkamispäivä, jotenkin en usko että tärpännut, ei vain tunnu siltä. En aio hukkaan heittää digejä tässä viikonlopun ajan jos tosiaan tapahtuu vain kemiallinen esim.

hauska sattuma. Karseeta piinailua. No en mäkään jotenkin usko.. tekis mieli testata tolla apteekin ultra testillä, herkkyys kybä ja sanotaan et 4vrk ennen menkkoja voi testata. Melkein 6e kuitenki maksaa, mut äh uteliaisuus! :D

hauska sattuma. Karseeta piinailua. No en mäkään jotenkin usko.. tekis mieli testata tolla apteekin ultra testillä, herkkyys kybä ja sanotaan et 4vrk ennen menkkoja voi testata. Melkein 6e kuitenki maksaa, mut äh uteliaisuus! :D
Mulla on joku testi joka sanoi 6pv ennen menkkoja, eli dpo 8, eli tänään voisi jo testailla, mutta en oikein usko että on tärpänny niin en tiedä haluanko turhaan testailla. Mutta sitten uteliaisuus iskee :bored:

Mulla on nyt kolmatta päivää alamaha kipeenä ja nyt kp17/29. Tiistaina alko vasemmalta puolelta vihloo ja eilen oli sieltä tosi kipee ja nyt tänään on koko alamahassa ollu kipee.
Onkohan mulla jääny nyt oviskivut jotenki päälle vai mitä mahtaa meinat? :eek: kun viime kierrossa oli vaan yhtenä päivänä tällästä kipuu suurinpiirtein oviksen aikoihin.
Kävellessä ja seistessä sattuu kaikkeista eniten.

AZ, voisin kuvitella, että siellä on joku mehevä keltarauhanen jylläämässä :)
Toivotaan, että sille tulee hyvä virka muutamaksi kuukaudeksi!
Mä kyllä odottelisin 10 dpo asti ainakin, oli miten herkkä testi tahansa, koska kiinnittyminen ei aina tapahdu 6 dpo vaain muutaman päivän sisään siitä.

• Tykkään
Reaktiot: AZ
Toivottavasti :happy:
Nyt täytys vaa keksii miten jaksaa odotella sinne asti et voi ruveta tekee testiä :think005

Ei taida olla ihna normaalit menkat nämä, 2päivää myöhässä alkoi ja kiemurtelen kivusta, alaselkä ja vatsa pirun kipeet ja nivuset tulessa jo toista päivää, en o kyl tallasii menkkoi kokenu en..

Ny tarvitsisi tsemppausta ja tietoa tai muistikuvia tai jotain jos joku tietää tällaisestä tilanteesta.

Edellinen kierto oli 47pvä. Viimeiset kuukautiset alkoi 13.9. Sunnuntai 21.10. tuli pyyhkiessä punaista haaleaa paperiin.
22.10. tein ekan plussatestin, apteekin herkkä. Tein myös cb:n herkän testin. Eri näytteistä. Saman päivän iltana tein digin 2-3. Alle kuvat viivatesteistä.
Kävin tänään varhaisultrassa jossa löydettiin ontelo joka vastais jotain 4+. Neuvolan laskun mukaan olisi ollut 7+0 mutta laskivat 28pvä kierrolla. Eilen tein digin 3+.
Jos laskee 47pvä kierrolla niin nyt ois 4+2.

Voiko digi mitenkään näyttää 2+6 kohdalla 2-3?

Kamalan piinaava tilanne enkä tiedä miten päin ois. Onko tää menny kesken vai onko vaan korkeat hcg:t vai mitä ihmettä tää on?!
1a525e6250c480806721ec1ebff3e9ed

Ny tarvitsisi tsemppausta ja tietoa tai muistikuvia tai jotain jos joku tietää tällaisestä tilanteesta.

Edellinen kierto oli 47pvä. Viimeiset kuukautiset alkoi 13.9. Sunnuntai 21.10. tuli pyyhkiessä punaista haaleaa paperiin.
22.10. tein ekan plussatestin, apteekin herkkä. Tein myös cb:n herkän testin. Eri näytteistä. Saman päivän iltana tein digin 2-3. Alle kuvat viivatesteistä.
Kävin tänään varhaisultrassa jossa löydettiin ontelo joka vastais jotain 4+. Neuvolan laskun mukaan olisi ollut 7+0 mutta laskivat 28pvä kierrolla. Eilen tein digin 3+.

Kamalan piinaava tilanne enkä tiedä miten päin ois. Onko tää menny kesken vai onko vaan korkeat hcg:t vai mitä ihmettä tää on?!

No ompa outoa! Varasitteko uutta aikaa ultraan? Mietin et voihan se olla et onki pitkä kierto ja ovis siis paljo myöhemmin. Jos kiinnittyminen on ollu ajoissa ja sul on normaalia korkeemmat hormonipitoisuudet nii kymlähän se voi olla hyvinki mahdollista. Missäs ketjussa se oli se taulukko et miten ne clearbluen viikkoa raskaana -testit toimii ja miten niis oli ne hcg hormonin rajat noille viikoille (1-2 ja 2-3 ja 3+).

Voi pidetään peukkuja et sulla ois ollu megapitkä kierto. Et oo merkannu ylös tuntemuksia... Et oliko kp 14 aikaa vai kp33 aikaa.

Saini, kyllä mun mielestä tuo ihan positiiviselta vaikuttaa. Voi näyttää pienempiä viikkoja jos ovis tapahtunut myöhemmin. Mulla itseasiassa tais näyttää digi just samoilla kohilla ”väärin” mutta tuossa vieressä tuo 10kk tuhisee joka syntyi tosin 2viikkoa yli lasketun ajan. Mut oon 100% varma millon hän sai alkunsa eli clearbluen digitesti huijasi myös minua viikon heitolla.

Mä tein tossa tunti sit rfsun testin (joo kyllä mun piti boikotoida niitä, mut sattu Lidlin kassalla silmään enkä jaksanut lähteä muualle metsästämään ja pyörimään). Tuli hentoa hennompi toinen viiva valoa vasten katsoen heti testin alkuun ja katosi. Kp27/30-32 menos. Voisin tuhlaa huomenna aamulla sen toisen siitä, niin paskoja testejä et ihan sama. Ei pitäis ees ostaa hah.

Ultraaja ei kovin toiveikkaalta vaikuttanut. Enkä ollut edes mitään kirjaa pitänyt mistään tuntemuksista ku poika syntyi 9/17 ja ekat menkatki oli heinä-elokuun vaihteessa. Odottelin että kierto tasaantuis niin ku aiemmin.

Ei varattu uutta ultraa. Ehdotti että kävisi hcg-verikokeissa niin näkis kasvaako arvo. Saisiko siitä jotain tietoa onko tää menny kesken vai jatkuuko?

Saini, älä vielä hätäile! :) Ei välttämättä viittaa keskenmenoon. Onhan noi niukat vuodotkin aika yleisiä alkuraskaudessa vaikka kaikki olisi ihan hyvin!

Mut eikö se cb 3+ tarkoita viikkoa 5 mut hyvin voi näyttää sitä vaikka olisit viikolla 4+jotain älä saini vielä hätäile

Jotenkin vaan paniikki meinaa hiipiä päälle. Pitää yrittää rauhoittua ja malttaa

Kertoiko lääkäri oliko raskauspussi minkä kokoinen? Mulla oli ultrassa 4mm iso raskauspussi ja silloin oli 4+4.

Kävin perhe-artessa ja eivät edes alkaneet mittaamaan sitä. Selkeä pieni raskauspussi siellä oli ja kohtu nätisti pyöreenä kuten kuuluukin

Takaisin