Plussa vai ei?

Kiva:)
Mä luulen että mul on tänään tai eilen ollu ovis. En oo tikuttanu sitä, mut jos ei täst kierrosta tärppää ni ens kierrossa ajattelin tikuttaa.

Nyt vaa pitäs sit jotenki maltta odottaa r-testin tekemistä. :nailbiting:

Onkos teillä muilla kuin kauan yritystä takana?
Mulla on eka yrityskierto!

Tän päivän testi oli taas haamu. Aavistuksen on sunnuntaista lähtien tummunut, mutta olisikohan pitänyt vahvistua jo enemmän? Nyt menkat 5 päivää myöhässä.. Piti muokata kuvaa, kun en meinannut saada sitä haamua kuvassa näkymään. Luonnossa näkyy kyllä..

Liitteet

• IMG_20181031_060453.jpg
    IMG_20181031_060453.jpg
    352 KB · Katsottu: 307
Hip hei.. Ei tartteekkaa ollaa huolissaan, menkat alkoi aamusta kera järkyttävien kipujen. 30/28..
Eikun uuteen kiertoon.....

Tän päivän testi oli taas haamu. Aavistuksen on sunnuntaista lähtien tummunut, mutta olisikohan pitänyt vahvistua jo enemmän? Nyt menkat 5 päivää myöhässä.. Piti muokata kuvaa, kun en meinannut saada sitä haamua kuvassa näkymään. Luonnossa näkyy kyllä..

Kyllä siinä haikura värien kera näkyy :happy119 toivoa on kun on viivaa näkyvissä. Pääset piinailemaan ihan kunnolla kun saat viikon lopulla tehdä taas :happy: se viiva voi jossin viheessa nopeastikin vhvistua selväksi plussaksi että jännäks menee. Ja ovis on voinut olla myöhemmin tai kiinnittyminen tpahtunut myöhään joten peukkuja pidellään :)

Tässä tilaillessani testejä...kellään kokemusta sofi liuskatesteistä? Niin ovulaatio kuin raskaus, onko susia vai hyviä? :)

Tässä tilaillessani testejä...kellään kokemusta sofi liuskatesteistä? Niin ovulaatio kuin raskaus, onko susia vai hyviä? :)

Mä oon noita raskaustestejä käyttänyt, ihan hyviä olivat. Raskaudesta tuli selvät viivat ja kun en ollut, niin ei tullut mitään arvuuteltavia viivanpaikkoja :) Ovistestejä on pakkaus kotona ensi kiertoon, mutta en ole vielä testannut niitä.

Täällä ollaan oltu ilman ehkäisyä heti kun esikoinen syntyi joka siis nyt jo 10kk. Menkat alkoi heti säännöllisenä vauvan synnyttyä. Ehkä yhden jäi välistä :D

Tässä kierrossa tikutan ekaa kertaa nyt edellisen raskauden jälkeen. Saa nähdä näyttääkö ovista kun ei ainakaan edellisen kerran näyttänyt vaikka raskaaksi tulinkin. Tänään kp 11 ja viime kierrossa tai ovis olla kp 12. Testit kuitenkin vielä negaa. Tässä tämän päivän testi. Aamuinen testi oli kyllä hailakampi eli saa nähdä tummuuko nyt huomiseksi sitten..
ImageUploadedByVau Foorumi1541011190.116499.jpg

Täällä menossa kp26, puhdas nega PC:n liuskatestillä. En edes vaivaudu ottamaan kuvaa en tiedä miks näin aikasin edes testasin.
Edellisessä raskaudessa tosin näkyi plussa sillon kp28, mut jotenkin ajattelen et raskaudet on kaikki yksilöllisiä vaikka sama nainen raskaana olisi :D tosin, silloin kp28 näkyi eri testeillä toisella vanhempana ja sitten haaleampana. Jännä, että silloin yöaikaan näkyi kaikista tummin viiva (klo 02 yöllä testattu). Noh, nyt odottelen taas pari päivää.

Miumau, tuo voi olla haamu. En mene sanomaan vielä mitään. Toivotaan parasta!

Diann, meillä kans täällä 10kk esikoinen! :) ja ilman ehkäisyä menty myös.

Noi testit on valitettavasti aivan sysi p... noista on tehty valitus rfsulle. Toivottavasti kuitenkin sun oma olisi oikea.

ImageUploadedByVau Foorumi1541033457.004039.jpg

Tuossa meikäläisen väärä plussa kesäkuulta.. :(

Hei:greet025
Mahtuukos tänne joukkoon uus vauvakuumeilija/himotestaaja?

Mulla olis nyt kp 15/29 ja tää o toinen kierto ehkäsyn pois jättämisen jälkeen eli toinen yritysketa.
Tervetuloa vain :) täällä yk 4 menossa, yksi varhainen km edellisessä kierrossa.

ON: kp 26/25-34 (oviksen perusteella kp 32 ois tämä kierros) ja nyt dpo 8 siis. Tekisi mieli testailla, mulla muutamia herkkiä testejä, mutta hyötyykö negoista, viivanpaikoista ja haamuista jotain. Viimeksi se vain aiheutti huolta, joka osoittautui oikeaksi!:oops:

ImageUploadedByVau Foorumi1541060264.806991.jpg
no niin! Aika paljon tummunut kyllä illan jälkeen. En ois uskonut että tikut näyttää oviksen mutta nyt ilmeisesti onnistuikin!! Illalla oli siis vielä se haalea ja nyt aamulla tämä. Mies on kasiin saakka töissä. Ois pakko saada illalla kellistettyä koska viime kerrasta on tänään kolme päivää. Toivottavasti irtois munasolu vasta yöllä tai seuraavana aamuna

View attachment 73592 no niin! Aika paljon tummunut kyllä illan jälkeen. En ois uskonut että tikut näyttää oviksen mutta nyt ilmeisesti onnistuikin!! Illalla oli siis vielä se haalea ja nyt aamulla tämä. Mies on kasiin saakka töissä. Ois pakko saada illalla kellistettyä koska viime kerrasta on tänään kolme päivää. Toivottavasti irtois munasolu vasta yöllä tai seuraavana aamuna
Nyt vain miestä mukaan puuhailuun! :wacky: kyllä siinä illalla kiinnostuu kun vähän vihjailet ensin! Meillä se onnistuu helposti ku toinen on yhtä viriili kuin 18 vuotias :thumleft

StellaMom haha joo meillä ei aina käy helposti kun mies niin väsynyt valvomisesta ja töistä :D onneksi nykyisin vähän aktiivisempaa kun välillä oli ihan kuivaa monta kuukautta. Toivotaan että tänään jaksais vielä töiden jälkeen. Meillä viime raskautuminen tuotti miehelle ihan hirveet paineet ja suoriutuminen oli hankalaa kun yrittämällä yritettiin lasta. Nyt ollaan sovittu ettei puhuta lapsen teosta vaan tulee kun tulee. Mutta minä en stressaannu joten koen että saan itekseni sitten testailla ja jännätä :D en puhu miehelle mitään ettei koe paineita..

Diann, sit pitää säännöllisin ajoin kellistää sitä sohvalla iltauutisten aikana, ettei se arvaa mikä on kyseessä :hilarious:

Diann, sit pitää säännöllisin ajoin kellistää sitä sohvalla iltauutisten aikana, ettei se arvaa mikä on kyseessä :hilarious:

Niinpä! Voi olla vähän epäilyttävää jos kerran kuussa haluaa seksiä :D lähetin hälle jo yhen vihjailevan kuvan että jospa se riittäis tuomaan ajatuksia mieleen ja tekis vaikka ite aloitteen...

Noi testit on valitettavasti aivan sysi p... noista on tehty valitus rfsulle. Toivottavasti kuitenkin sun oma olisi oikea.

View attachment 73586

Tuossa meikäläisen väärä plussa kesäkuulta.. :sad001
Jestas, toihan on tosiaan plussa! Kauheeta et noita tulee, kyl sitä pitäis pystyä luottamaan testeihin, varsinkin kun kaikissa kehutaan luotettavuutta !

En mä tiedä mitä ajatella taas. Tän aamun pc oli jälleen selvä nega, mut menkkoja ei näy eikä kuulu. Vähän alavatsassa jotain tuntemuksia et saattais vuoto alkaa, alkaispa pian sitten jos on alkaakseen. En tykkää tästä epätietoisuudesta!

Tsemppistä vaan kaikille piinailijoille. Ite käytin hätäpäissäni eilen PC:n molemmat liuskat, päivällä ja illalla. Negaa näytti. Mulla on tosi etova olo ja pyörryttää tosi useita kertoja päivässä, vähän sellanen olo ku on nälkä ja heikottaa vaikka ois syönyt. En tiedä kannattaisko sijottaa riskillä ihan kunnon digitestiin ja tehdä jo viikonloppuna. Vaikka hölmöähän se on, jos ei näy vielä. Kun vaan malttais odottaa edes maanantaihin. Menkat pitäs alkaa ens viikon ti tai ke.

Takaisin