Plussa vai ei?

Mitäs mieltä naiset ootte tästä? Kp:sta tai dpo:sta ei mitään hajua :D Edellisen raskauden jälkeen kierto vielä tosi sekaisin (edellinen kierto 49pv) ja nyt kp 33. Ovista en saanut kiinni. Aamulla tehty rfsu tämä siis. Mahaa jomottelee ja valkkaria valuu.

Mulla esikoisen jälkeen meni tosi pitkään et testit näytti kunnon viivaa, silloinkaan ei ollut kierrosta mitään tietoa. Kuopuksesta oli ihan selvä ovis ja hänestä näkyi myös viiva vahvana heti.

IMG_9338.PNG

Plääh. Täällä kp 31,menkkojen olis pitäny alkaa lauantaina. Eilen tosiaan tuli se haamu RFSUn herkkään. Tarkoitus oli testata vasta huomenna aamulla mut en malttanut olla testaamatta. Alle parin tunnin pidätyksellä äsken puhdas nega ja ovistestiin haalea viiva.
Alaselkä kolottaa aika lailla, jospa se tietäisi tulevia menkkoja. Päätäkin särkee, ja vähän väliä huono olo.

Mitäs mieltä naiset ootte tästä? Kp:sta tai dpo:sta ei mitään hajua :D Edellisen raskauden jälkeen kierto vielä tosi sekaisin (edellinen kierto 49pv) ja nyt kp 33. Ovista en saanut kiinni. Aamulla tehty rfsu tämä siis. Mahaa jomottelee ja valkkaria valuu.

Mulla esikoisen jälkeen meni tosi pitkään et testit näytti kunnon viivaa, silloinkaan ei ollut kierrosta mitään tietoa. Kuopuksesta oli ihan selvä ovis ja hänestä näkyi myös viiva vahvana heti.

View attachment 73527
Ihan ku jotain haaleaa näkyisi :)

View attachment 73527

Jotain toosi haaleaa saattaa näkyä, mut tuon perusteella vielä todennäköisimmin viivanpaikka kuin plussa :/ Mutta uutta testiä kehiin! :)

Apua kai mää huomennaki teen ku nyt illalla tuli huono olo ja loppunu pääsosin ne jomottelut. Mikä meininki Nozza90:lla? Kun siis niin samoilla mennää

Apua kai mää huomennaki teen ku nyt illalla tuli huono olo ja loppunu pääsosin ne jomottelut. Mikä meininki Nozza90:lla? Kun siis niin samoilla mennää

Täällä mennään kuin mennäänkin hyvin jännästi.. Ei näy menkkoja.. Kuppi kyllä paikallaan kun on olo et kohta ne hulahtaa, pari tippaa oli eilen valvovuodon seassa verta, siin se..
Tosi lievää huonoo oloo on ollu vaihtelevasti, vilu on miltei kokoaika ja koulussa ostin suklaapatukan ku teki mieli mut se ei maistunu, meni roskiin. Suklaa siis yleensä herkkua... Tää aamu selkää jomottanut

Teit sie nyt aamulla testiä?
Mie en, teen tänä iltana tai huomen aamuna testii

Muokattu viimeksi:

View attachment 73527
Sulla näkyy samallatavalla kun mulla et ei oo plussa mut kyl siel joku viiva on!

View attachment 73527
Joo siellä jotain näkyy, varmasti näkyy paremmin livenä vielä! Ehkäpä parin päivän päästä näkee paremmin? Tsemppiä odotukseen!

Täällä mennään kuin mennäänkin hyvin jännästi.. Ei näy menkkoja.. Kuppi kyllä paikallaan kun on olo et kohta ne hulahtaa, pari tippaa oli eilen valvovuodon seassa verta, siin se..
Tosi lievää huonoo oloo on ollu vaihtelevasti, vilu on miltei kokoaika ja koulussa ostin suklaapatukan ku teki mieli mut se ei maistunu, meni roskiin. Suklaa siis yleensä herkkua... Tää aamu selkää jomottanut

Teit sie nyt aamulla testiä?
Mie en, teen tänä iltana tai huomen aamuna testii
No tein mut tyylinega. Huonot olot laantu mut pääkipu tuli tilalle :inpain: ois jo kp1. Minä heitinaamulka kirveen naapurin kaivoon :meh:

No tein mut tyylinega. Huonot olot laantu mut pääkipu tuli tilalle :inpain: ois jo kp1. Minä heitinaamulka kirveen naapurin kaivoon :meh:
Mutta onhan sekin merkki ettei menkkoja näy.. Vaikka voi kertoa jostain muustakin tietty!
Ootella pari päivää ja tehä taas testiä ja jos ei vielkää plussaa ni lääkärille ja verikokeilla testii..

Kp29/28 hentoa haaleaa veri viirua tullu valkkarin seassa sillontällöin.. Himpun huonovointisuutta havaittu ja alapäästä tuolt jostai nipisti kerran kovaa..
Testi nega.

Liitteet

• 2018-10-30_15.51.01.jpg
    2018-10-30_15.51.01.jpg
    68.8 KB · Katsottu: 302
Nyt alko bileet... :dance011Se on tikitilleen kp29 eli kp 1. Kierto onneks km jälkeen sama ku ennen. Ei muuta ku uutta matoa koukkuun :cool14 tulen siis piinailemaan vielä ens kierron. Mutta ens kierto on sit se josta tärppää... Uskon kovasti niin :happy:
Alkaispa mullakin jo uuskierto tai näyttäs plussaa! Tää menkat myöhässä ja testi negaa on kaikkein kamalin...

Ja kaikille kyssä!
Missä vaiheessa kannattaa mennä gynelle tai neukkaan jos ei ala menkkoi kuuluu ja testit vaa negaa?

Mä revin kyl koht pelihousut... Menkat nyt myöhässä 4 päivää! Alaselkä on tosi kipeä ja välillä alavatsassa juilii. Aamulla pc:n testi puhdas nega, nyt RFSUn herkkään taas haamu. Laitan 2 kuvaa tähän liitteeksi, punaisempi otettu 5min päästä testauksesta ja haaleampi 25min testauksesta.
IMG_20181030_162911.jpg
IMG_20181030_172147.jpg

Kiva:)
Mä luulen että mul on tänään tai eilen ollu ovis. En oo tikuttanu sitä, mut jos ei täst kierrosta tärppää ni ens kierrossa ajattelin tikuttaa.

Nyt vaa pitäs sit jotenki maltta odottaa r-testin tekemistä. :nailbiting:

Onkos teillä muilla kuin kauan yritystä takana?

Takaisin