Plussa vai ei?

Mul on täysin samat oireet ku edellisessä raskaudessa, närästää ja etova olo tulee aaltoina aamulla. Kahvista tulee sama huono olo. Nyt kp22 ja eilen puhdas nega, mulla normikierto 30-32 joten en hätäile. Odottelen ens viikkoon ja testaan uudestaan.

Kuulostaa lupaavalta :thumleft

Mulla oli ennen ekaa lasta 2-3päivää oviksesta menkkoihin ja se oli lääkärin mielestä liian vähän.. Nyt taas oli heti menkkojen jälkeen ovis.. Mun mielestä sun kuulostaa normaalilta

Joo siis oviksesta menkkoihin pitäs olla vähintään 10 pvää. Mutta taas ovis voi olla pian menkkojen jälkeen ja se on ihan ok jos toi jälkimmäinen eli luteaalivaihe kuitenkin on 10 päivää tai enemmän. Eli 2 eriasiaa on noi, jos ymmärsin mitä tarkoitit :)

Aivan selvä nega taas.. Nyt kp 27/28 eli huomenna pitäs alkaa menkat.. Ja tosiaan uskon et lähetään uuteen kiertoon, ei nää testit voi tästä enää plussaks muuttuu! Valkovuto edelleen runsasta ja tänää iltapäivän ollu etova olo koko ajan.. Se joku outo päivän veri vuoto oli sillon 24.10... Tää on aika kaameeta tää et kaik merkit viittaa raskauteen mut testi puhas nega.. No huomenna sen näkee.. Ja jos menkkakierto sekasin ni lääkärillä käytävä koska mulla on menkkakierto ollu aina sama 28 tarkalleen. .

Liitteet

• IMG_20181028_211539.jpg
    IMG_20181028_211539.jpg
    137 KB · Katsottu: 271
Aivan selvä nega taas.. Nyt kp 27/28 eli huomenna pitäs alkaa menkat.. Ja tosiaan uskon et lähetään uuteen kiertoon, ei nää testit voi tästä enää plussaks muuttuu! Valkovuto edelleen runsasta ja tänää iltapäivän ollu etova olo koko ajan.. Se joku outo päivän veri vuoto oli sillon 24.10... Tää on aika kaameeta tää et kaik merkit viittaa raskauteen mut testi puhas nega.. No huomenna sen näkee.. Ja jos menkkakierto sekasin ni lääkärillä käytävä koska mulla on menkkakierto ollu aina sama 28 tarkalleen. .

Mä en heittäis sitä kirvestä kaivoon ku on noi oireet ja plus sitte siis se et jos ns kiinnittymisvuotoo ois ollu toi 24.10 niin niin :grin sul ois sitte ollu vaan ovis myöhemmin. En ny muista et tikuttelikko tai muuten?

Mä en heittäis sitä kirvestä kaivoon ku on noi oireet ja plus sitte siis se et jos ns kiinnittymisvuotoo ois ollu toi 24.10 niin niin :grin sul ois sitte ollu vaan ovis myöhemmin. En ny muista et tikuttelikko tai muuten?
En oo tikitellu en.. Katoin vaa yhen sovelluksen mukaan et 14 päivä ois oletettavasti noin ovis! Tää on niiiiiin kummallista ku ei tallasta oo ennen ollu. Aina aijemmissa raskauksissa nakyny huippu aikaseen plussa. Niiiiiin piinaavaa..

Ei pitäs nuolasta ennenkö tipahtaa.. Siteessä tippa verta näinköhän kierto alkoi jo tänään!

Onnea Suva, CB näyttää jo aika selkeältä oolussalta, mut olisin itsekin testannut toisella merkillä ja lopuksi digi vvielä.:rolleyes:

ON: Tässä viikonloppu takana, dpo 4 ilmeisesti. Rauhallista menoa, vaikka pe oli firman juhlat ja alkoholia olisi ollut runsaasti tarjolla. Pitää ainakin ensi vkl asti odottaa että tässä testejä tehtäisiin. Ei mitään uutta auringon alla (ei oireita, paitsi täntän illalla tuli hetkellinen paha olo) mutta toiveikkaana ollaan :smiley-bounce012

joo kyl se uskottava on kun vaan pysyisi matkassa [emoji7]
Onnea :) nyt sitten mammavitamiinit nassuun ja muuttamaan tapoja ja ruokavaliota vauvalle sopivaksi vain!! :binkybaby Ja vaikka täällä on monelle tapahunut noita keskenmenoja tai kemiallisia, niin stressi pois ja soittoa neuvolaan, arvelisin että viimeistään kun kuukautisten aloitus päivä on menny ohi niin voi soittaa heillepäin!

ON: Tuli just mieleen, että jos ois raskaus jatkunut niin mul ois ollu neuvola keskiviikkona :confused1 vähän mälsältä tuntuu ajatella. Mutta kohti uusia laaksoja ja mäkiä!:thumleft

Onnea plussanneille <3 kunpa pääsisi itsekin jännään! Täällä kp 9 ja venyvää kirkasta vuotoa tullut eilen ja tänään. Yleensä tulee melko monta päivää joten ei voi suoraan päätellä milloin ovis. Saan huomenna kaverilta kasan ovistestejä. En olekaan testaillut aikoihin koska ne ei tavallisesti ainakaan viime raskauden yrityksessä näyttänyt mitään ovista edes olevan. Annan vielä mahdollisuuden, vaikka aika hyvin tunnistan merkit ilmankin. Onhan se ihan hauskaa hommaa tuo testailu :) kohta pääsee sitten laskeen taas dpo:ita!

Minäpä näppäränä naisena täräytin pissat kippoon aamulla ja nii nega pc liuskaan (ehkä ihan viivanpaikka vaan näky) että oitellaampa menkkoja. Jomittelee siltä puolen välillä josta gynen mukaan ois irronnu... Jos ny tänään tai huomenna ois kp1. Kohti uutta kiertoa ja ovistikkulaatikko jo polttelee laatikossa.

Minäpä näppäränä naisena täräytin pissat kippoon aamulla ja nii nega pc liuskaan (ehkä ihan viivanpaikka vaan näky) että oitellaampa menkkoja. Jomittelee siltä puolen välillä josta gynen mukaan ois irronnu... Jos ny tänään tai huomenna ois kp1. Kohti uutta kiertoa ja ovistikkulaatikko jo polttelee laatikossa.

Aika samoilla mennään.. Täällä ootellaan alkaako menkat vai ei, tänään niien pitäs alkaa! Eilen illalla tikutin negan ja huono olo jatkuu!

Nozza, katson aina sun kuvaa että mikä Star Wars stormtrooper pää siinä on!:grin
Plussat voivat tulla vasta myöhemmin,joillekin vasta viikolla 5-6. Kat se riippuu ihmisestä, mutta tämä on se poikkeus sääntöön. En minäkään välttämättä olisi tiennyt että olin raskaana jos se olisi ollut normaalia että minulla on pitkä/epäsäännöllinen kierto. KP 40 kohtu kuitenkin tyhjentyi voimmakkaasti. Onneksi se oli ohi parissa päivässä.

Tässä odotellaan ja piina on kova. Onko muilla ollut se fiilis että ei tule onnistumaan tässäkään kierrossa? Mulla on kokoajan sellainen fiilis, 2 ekaa kiertoa oli taas hyvin vahva fiilis että tärppää ja oireita oli kokoajan.:anyone

Nozza, katson aina sun kuvaa että mikä Star Wars stormtrooper pää siinä on!:grin
Plussat voivat tulla vasta myöhemmin,joillekin vasta viikolla 5-6. Kat se riippuu ihmisestä, mutta tämä on se poikkeus sääntöön. En minäkään välttämättä olisi tiennyt että olin raskaana jos se olisi ollut normaalia että minulla on pitkä/epäsäännöllinen kierto. KP 40 kohtu kuitenkin tyhjentyi voimmakkaasti. Onneksi se oli ohi parissa päivässä.

Tässä odotellaan ja piina on kova. Onko muilla ollut se fiilis että ei tule onnistumaan tässäkään kierrossa? Mulla on kokoajan sellainen fiilis, 2 ekaa kiertoa oli taas hyvin vahva fiilis että tärppää ja oireita oli kokoajan.:anyone

Onhan se mahdollista että myöhemminki plussaa. Mutta mulla on sellainen mutu et ne viittaa yleensä johonki ei normaaliin esim vaik kohdunulkoiseen. Ja siyä ku nyt ei kukaa tietty toivo nii oispa vaan nopeeta kp1 jos ei oo raskaana :facepalm:

Mä taidan olla niitä positiivisia että oletan joka yrityskierrosta et oon raskaana :wideyed:

Takaisin