Plussa vai ei?

c2e2ae6f0760fd52b9a94bcb83ef61cc
apteekin omalla 1,5h pidätys

Onnea plussasta :)

Dbo 12.. Eikun uutta kiertoa kohti.. Maanantaina varmaan kp1..
Nää testit on aivan selvää negaa ja pitäs varmaan jo jotai näkyy.. Testi on pregcheck liuska..
Vaikka en menettäis kyl viel toivoa ku vasta dpo12. Jos kiinnittyny esin dpo7 niin ei se viel välttisnäy

Vaikka en menettäis kyl viel toivoa ku vasta dpo12. Jos kiinnittyny esin dpo7 niin ei se viel välttisnäy
24.10 tuli valkkarin seassa yhtenä päivänä verta ja vuoto oli rusehtavaa, sen jälkeen ollut normaalia runsasta valkkaria. Et oisko ollut sillon mahdollinen kiinnittyminen eli ehkä sillon ollu laskennallisesti dpo9. Et voiko olla et ei sit vaa näkyisi testissä? Mulla ei koskaan oo ollu mitää kiinnittymis vuotoja ja 3 raskautta takana, kaikkien aikaan vaa järkky paha olo ja hiiva sanonu et raskaana ollaan.. Ja sit normi kierroissa ei oo koskaan tullut mitään välivuotoja.

Nozza90 älä vielä heitä toivoa kaivoon.. Mä testasin 25.10 ihan puhtaan negan ja nyt tosiaan plussan.. Olin aatelu et silloin oli dpo 9 mut vissii voi olla et oli 7-8..

24.10 tuli valkkarin seassa yhtenä päivänä verta ja vuoto oli rusehtavaa, sen jälkeen ollut normaalia runsasta valkkaria. Et oisko ollut sillon mahdollinen kiinnittyminen eli ehkä sillon ollu laskennallisesti dpo9. Et voiko olla et ei sit vaa näkyisi testissä? Mulla ei koskaan oo ollu mitää kiinnittymis vuotoja ja 3 raskautta takana, kaikkien aikaan vaa järkky paha olo ja hiiva sanonu et raskaana ollaan.. Ja sit normi kierroissa ei oo koskaan tullut mitään välivuotoja.

Minä kyl uskon et maanntaina ollaan viisaampia... Mutta kuka hitto maanantaihin jaksaa oottaa :hilarious:

Itekki hätäpäissäni tein hyvin pienellä pidätysajalla taas vaikka ei pitäny tänään tehdä ollenkaan :oops: nyt pitää töihin mennessä käydä ostaa muutama pc paketti kaupasta etyä saa jännäillä vaikka illalla töiden jälkeen huomenna ja maanantaina:facepalm:

Mulla siis yleensä 28 kierto ja maanantaina se 28 kkm lukien. Ja gynen sanomasta oviksen ajankohdastabse 14 pv ja ovistikkujen näyttämästä se 10-11 tai jotai.

Mahtaa silti itellä olla turha toivo vaik tosi hyvin hyödynnettii molemmat ajankohdat :rolleyes: tikku on vaan blanco.

Mut siis esikoista ku aloin oottaa nii testi näytti haaleeta dpo9 tai dpo10 mut sillo oliki kksoisraskaus et ehk vähä eri juttu. Sillinkaa ei kyl kaameesti kai muistaakseni ollu oireita. Mut nyt tänää aamulla ei ollu mitä ja täs päivän ikana alkanu sellane ehkä vähä menkkajomotus. Vakkovuotoa aika vähän nyt. Höh ku on piinaavaao_O

Onnea kaikille plussanneille!

Täällä nyt kp 30/27-29. Tai tuollainen kierto oli ennen viime raskautta(tyttö syntyi 12/17), nyt ei ole vielä kunnolla kierron pituus selvillä. Tämän viikon keskiviikkona tuntui oikein kunnon kipua alavatsalla, joka kesti jonkun puoli tuntia. Meinasin et nyt joko menkat alkaa tai uusi kysta on puhjennut. Sen jälkeen ei ole ollut minkäänlaisia tuntemuksia, ei edes sitä huonoa oloa josta olen viime viikot kärsinyt.

Eilen tein RFSUn herkän testin, eikä siihen tullut yhtään mitään. Tänään tein saman testin uudelleen, ja nyt testiajalla tuli toinenkin viiva näkyviin. Viiva tosin erittäin haalea, mahtaaks olla viivanpaikka kuitenkin.. En oikein saanut sitä kuvaan kunnolla.. Kaupassa ei ollut muita testejä kuin tämä herkkä..

Jos ei tässä raskaana olla, ni voi kunpa alkaisi menkat sit pian, ni pääsis uudelleen yrittämään!

Liitteet

• IMG_20181028_074528.jpg
    IMG_20181028_074528.jpg
    551.6 KB · Katsottu: 331
Muokattu viimeksi:

Täällä nyt kp 30/27-29. Tai tuollainen kierto oli ennen viime raskautta(tyttö syntyi 12/17), nyt ei ole vielä kunnolla kierron pituus selvillä. Tämän viikon keskiviikkona tuntui oikein kunnon kipua alavatsalla, joka kesti jonkun puoli tuntia. Meinasin et nyt joko menkat alkaa tai uusi kysta on puhjennut. Sen jälkeen ei ole ollut minkäänlaisia tuntemuksia, ei edes sitä huonoa oloa josta olen viime viikot kärsinyt.

Eilen tein RFSUn herkän testin, eikä siihen tullut yhtään mitään. Tänään tein saman testin uudelleen, ja nyt testiajalla tuli toinenkin viiva näkyviin. Viiva tosin erittäin haalea, mahtaaks olla viivanpaikka kuitenkin.. En oikein saanut sitä kuvaan kunnolla.. Kaupassa ei ollut muita testejä kuin tämä herkkä..

Jos ei tässä raskaana olla, ni voi kunpa alkaisi menkat sit pian, ni pääsis uudelleen yrittämään!

Kyllä siinä jotain näkyy mut tosiaa toi rfsu on tiedettävästi kuuluisa noista viivan paikoista! Testaa huomenna jollain toisella?

Kyllä siinä jotain näkyy mut tosiaa toi rfsu on tiedettävästi kuuluisa noista viivan paikoista! Testaa huomenna jollain toisella?
Joo onhan noilla testeillä aika karu maine. Piti vaan tyytyä siihen mitä kaupassa oli mut pitänee hakea lisää testejä ja kattoo, mitä ne näyttää :)

Voi miumau! :facepalm: minä tänä aamuna oikeesti heitin jo kirveen kaivoon ku ei oo mitään oireita muuta ku jomot alamasussa. Kp27/28 ja oon jo niissä dpo ssa sekas mut varmaa se 12-15. Ja aamulla iha puhdas nega pc llä. Minä en sinun käyttämästä testistä tiiä et onko se viivanpaikkoja antava mut mun mielestä tuo on kyllä haamu! :) ni sitte tää sun haamu anto vähä itellekki toivoa ku ei ois tarvinu enää tähän kiertoon :hilarious: olin jo pikku itkunki tirauttanu että kp1 on tiistaina ja aamen.

Täällä yksi vasta plussannut valaa myös toivoa - mulla ei vielä dpo 11 näkyny mitään One Step -liuskatestissä. Säilytin kyllä testin kaapissa ja seuraavana päivänä kuvittelin näkeväni siinä haamujen haamun. Sitä en todellakaan havainnut 3-5 min testin tekemisestä. Seuraavan testin tein vasta kp 28 (dpo 15) kun kuukautisten piti alkaa ja selvät plussaviivat pamahti näyttöön. Eli ei kannata liian aikaisin repiä pelihousuja!

Mul on täysin samat oireet ku edellisessä raskaudessa, närästää ja etova olo tulee aaltoina aamulla. Kahvista tulee sama huono olo. Nyt kp22 ja eilen puhdas nega, mulla normikierto 30-32 joten en hätäile. Odottelen ens viikkoon ja testaan uudestaan.

Täällä yksi vasta plussannut valaa myös toivoa - mulla ei vielä dpo 11 näkyny mitään One Step -liuskatestissä. Säilytin kyllä testin kaapissa ja seuraavana päivänä kuvittelin näkeväni siinä haamujen haamun. Sitä en todellakaan havainnut 3-5 min testin tekemisestä. Seuraavan testin tein vasta kp 28 (dpo 15) kun kuukautisten piti alkaa ja selvät plussaviivat pamahti näyttöön. Eli ei kannata liian aikaisin repiä pelihousuja!

Mutta kun se on pikku suolahippunen tässä hommassa se liian aikasin testin teko :hilarious:

Takaisin