Plussa vai ei?

Täällä mietiskellään että onko tämä teistä haamu vai plussa?
Ajan sain verikokeeseen viikon kuluttua, miten jaksaa odottaa!!! Millaisia muiden plussat on ollut?
Tänään siis aamulla tehty ja kuukautiset nyt 5päivää myöhässä

Liitteet

• IMG_20181026_111932.jpg
    IMG_20181026_111932.jpg
    299.7 KB · Katsottu: 380
Ajan sain verikokeeseen viikon kuluttua, miten jaksaa odottaa!!! Millaisia muiden plussat on ollut?

Tosta ei osaa sanoa kun on muokattu eikä nää väriä.. Laita se muokkaamaton kuva

Meinaatko siis että jos esim m iltana ja ti aamuna on saanu ovis+ niin ns n illasta laskien se 1-2pv nii ois se ovis?

Tää on taas multa hiusten halkomista :grin

Joo ekasta ovisplussasta 1-2 päivän päästä on ovis. Ja sitten munasolu on 12-24 tuntia hedelmöityskykyinen. :)

Värillisestä ois helpompi sanoa. Aika tummalle kyllä näyttää, mikä testi kyseessä? :)

Mulla on kyllä aina viivalasit päässä, mut ihan kun tuossa Kerma Kannun apteekin testissä näkys jotain tai sit se on harmaa viivanpaikka :pompus:

Stellamom, voi että. Kyllä sä vielä plussaat uudestaan ja niin että pysyy matkassa :) musta tuntuu et mulla kävi sama tuolla aiemmin, koska herkkä testi näytti plussan.
Mulla on nyt kp 20 ja oon aivan tajuttoman väsynyt. Samoilla oireilla alkoi edellinen raskaus, mut eipäs nyt nuolaista ennen kun tipahtaa. Jos mulla onkin myöhemmin ovis (en oo tikutellut), niin nyt jää se tilaisuus kokonaan käyttämättä, koska oon sukuloimassa koko vkonlopun ilman miestä Jos taas oon ovuloinut jo aiemmin, niin aattelin olla hätähousu ja testata huomenna kun on vähän ylimäärästä rahaa. Uteliaisuus vie voiton, palaan huomenna tänne en tiedä voisko ees näkyä kp 21.

One step merkki. ilta testi.. Ja mikä hitto ku tässäki viivanpaikka aivan selvä.. Eiköhä tässä menkkoihin aleta valmistautuu! Dpo11 ehkä..
Kuvat siis sama testi salamalla ja ilman salamaa..

Liitteet

• 2018-10-26_20.46.06.jpg
    2018-10-26_20.46.06.jpg
    69.2 KB · Katsottu: 352
Muokattu viimeksi:
Mulla on kyllä aina viivalasit päässä, mut ihan kun tuossa Kerma Kannun apteekin testissä näkys jotain tai sit se on harmaa viivanpaikka :pompus:

Mä ite tykkään, että olisi juurikin se viivanpaikka. Kyseessä oli joku apteekin ultra(?)testi, herkkä. Eli ainakin vahvempi viiva varmaa dpo 11 ois tullut, jos plussa olisi ollut :(

Plussaltahan tuo näyttää, mutta tekisin vielä toisen testin. Itsellä ei kokemusta näistä, mutta nuo Clearbluen sinisen värin testit on antaneet aika monelle täällä vääriä tuloksia.

Toivotaan, että toinen testi näyttää myös plussaa!

Plussaltahan tuo näyttää, mutta tekisin vielä toisen testin. Itsellä ei kokemusta näistä, mutta nuo Clearbluen sinisen värin testit on antaneet aika monelle täällä vääriä tuloksia.

Toivotaan, että toinen testi näyttää myös plussaa!

Juuri tätä mä miettisin! Täytyy käydä hakemassa uusi.. Eli vielä ei suurta aihetta juhlaan..

Dbo 12.. Eikun uutta kiertoa kohti.. Maanantaina varmaan kp1..
Nää testit on aivan selvää negaa ja pitäs varmaan jo jotai näkyy.. Testi on pregcheck liuska..

Liitteet

• IMG_20181027_085636.jpg
    IMG_20181027_085636.jpg
    567.4 KB · Katsottu: 271
Muokattu viimeksi:
Dbo 12.. Eikun uutta kiertoa kohti.. Maanantaina varmaan kp0..
Nää testit on aivan selvää negaa ja pitäs varmaan jo jotai näkyy.. Testi on pregcheck liuska..

Mut kyll tuolla on mun mielestä jotain ihan tosi pientä?

Täällä kp 1, uuteen nousuun vaan :D

Muoks; oviksesta menkkoihin 11pv, onko liian lyhyt väli?

Mulla oli ennen ekaa lasta 2-3päivää oviksesta menkkoihin ja se oli lääkärin mielestä liian vähän.. Nyt taas oli heti menkkojen jälkeen ovis.. Mun mielestä sun kuulostaa normaalilta

Täällä kp 1, uuteen nousuun vaan :D

Muoks; oviksesta menkkoihin 11pv, onko liian lyhyt väli?
Onnea uuteen kieroon! Mie en osaa sanoo noista ovis menkka väleistä mitään, oon huono niissä!
Mulla tää menkkojen oottelu on aivan kamalan piinaavaa.. Kierto ollut onneks aina tarkka 28 viim illalla aina alkana menkat..

Takaisin