Plussa vai ei?

Tänään rfsu:n kökkö testi näytti vain ja ainoastaan viivanpaikkaa :banghead: yks sellainen vielä on, sen vois aamulla tehdä vaikka viivanpaikkaa seki näyttää vaa :wtf: kierto on 29-30. Ovisplussa tuli kp 18, ja vielä vahvempi kp 19, jolloin mulla oli kamalat oviskivutkin. :oops:

Mikä kp sulla nyt on? jos ootkin menny dpo:issa sekasin ja siks ei vielä näytä testi kunnolla? :)

Bellamama ja Miitu.. Jospa ehkä jotain.. Ite vain tulkihin ton suoraan vahvaksi negaksi! En nää en mitään, ei oo viivalasti päässä ei, toivo jo menetetty ku 3edellistä raskautta näkyny testissä 1vko ennen menkkoja haileena haamuna!

6dd6a8fa3aa26938ff13372cb278e57c

Nozza90 tässä omat testit, ylimmät kaksi tehty päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa kp27, ehkä dpo14, seuraava apteekin oma kp28, ja digi kp29. Tuossa pcssä ei kuvaan saanut juuri mitään, luonnossa ihan hentoinen haamu.

Aika jännä miten toi pc testi ei näytä tyyliin mitään ja muut vahvoi.. Mullaki toi pc testi.. Ku päätin et en enää rsfu n testei osta!
Kaveri antaa huomenna 3 testii mulle ni saas nähä minkä merkkisii ovat.
Ja viel nyt äskön alapää/alavatsassa kävi sellainen nopee äkillinen vihlasu ja ihan vaa makoilen sängyllä. Mikähä lie. Pelottava..
No ei se oo ku ootella ja testailla ees huvin vuoksi. Maanantaina pitäs menkkojen alkaa!

Tsemppiä odotteluun! Tuo ylin on halpatesti Kiinasta, sitten pc, ja apteekin oma. Eli kannattaa apteekin omalla kokeilla kanssa.
279e236745173e55a8eab3945558f6fe

Tässä vielä viimeiset kuvat, kaksi viimeistä rv5+1, pc sekä rfsu. Digi antoi tuolloin edelleen 2-3 mutta avattuna viivat melkein kaikki yhtä vahvoja että ei kaukana 3+ ollut.

Mikä kp sulla nyt on? jos ootkin menny dpo:issa sekasin ja siks ei vielä näytä testi kunnolla? :)

Kp 29 ois nyt :) korkeintaan päivän, ehkä kaks voinu ovis olla myöhemmin, mut sit taas ne kivut silloo kp 19 puhu oviksen puolesta/ja toki se tosi vahva ovisplussa.. eli jos kiertopäivänä 19 sain tosi tumman plussan ovistikkuun(+kivut), onko ovis silloin ollut vai vasta esim 2pv myöhemmin? Sitä jäin pohtiin..

Aamuyö testi dpo11. Heräsin taas pissahätään klo 5.15 ja negaa näyttää!

Liitteet

• IMG_20181026_052211.jpg
    IMG_20181026_052211.jpg
    389.3 KB · Katsottu: 344
Nooh miltäs tää näyttäis? Ihan pc:n liusk lähikaupasta. Dpo 13 tai dpo9-10. Oon kyl kallistumassa muiden asioiden takia tohon dpo 13.

Liitteet

• IMG_20181026_080028.jpg
    IMG_20181026_080028.jpg
    310.9 KB · Katsottu: 402
Mulla tosiaan ma-iltana oli räikeä plussa, oireita ovikseen tiistaina kun juili vatsaa eri tavalla kuin menkkajomotukset. Sitten tiistaina tein vielä plussan myös, saman vahvuinen viiva silloin, eilen iltapäivällä
Joo noissa RFSU testeissä on jotain häikkää ja siellä edelleen selvitetään mistä väärät plussat johtuu. He siis sieltä eka sano tyylii että ihan normaalia että tulee se räikee viivanpaikka ja sen voi tulkita väärin ja joskus myös luulla värilliseks. Mutta nyt eräs laittoi niille niin kipakan palautteen että vastaustyylikin vaihtui ja eh myönsi että nyt on pahasti vikaa jossain mutta eivät oo saanu vielä selvitettyä että missä vika.

Voin laittaa kuvia ja mikään testi ei ollu plussa tai kemiallinen. Ja mm pc:lläkin nykyään voi saada karuja viivanpaikkoja.
En ole PC:llä saanut viivapaikkoja olleenkaan o_O mä taas olen luottanut niihin enemmän kyllä.:confused:

Täällä on dpo 2 ilmeisesti, mun Flo sanoo että ma ja ti oli plussaa ovistesteissä joten ovis oli ke. Hauskaa kun mä uskoin ensin että se ois ollut viime pe, ja sitten olisi ehkä kaikki menny ihan ohi taas. En tiedä riittikö maanantain pupuilut ja keskiviikon pupuilut, tiistaina oli pakko pitää taukoo että mies saa vähän ladattua paikat, mutta jos ei niin sitten ei! Olen luvannut itselleni että dpo 12 on eka päivä jolloin testaan. Aikaisintaan. Mutta jos on samanlaisia oireita kuten viimeksi niin saattaa testailut alkaa aikaisemminkin! Yritän olla stressaamatta, toivottavasti onnistun tällä kertaan.:hilarious:

Onko PregCheckin testit jotenkin hiljattain muuttuen? Paljon olen lukenut siitä, että näyttää nopeasti vahvat viivat. Kun 3,5 vuotta sitten olin viimeksi raskaana, testasin ensimmäisen kerran 4+3, ja tällöin tuli samantien kaksi suht tasavahvuista viivaa.
Nyt sain ensimmäisen erittäin haalean viivan viikko sitten, ja olen jatkanut testaamista. Edelleenkään viivat eivät tule heti, ja eivät ole yhtä vahvoja. Nyt väri on jotenkin ollut epätasainenkin ja kontrolliviivakin on ollut himmeä keskeltä ja kontrolliviivojen vahvuudetkin eroavat toisistaan.

Onko muut huomanneet muutosta?

Täytyy varmaan tehdä digitesti kunhan saan sellaisen ostettua...

https://aijaa.com/XnhwiK Tämän päivän testi
https://aijaa.com/b0Na3H toissapäivän testi

6dd6a8fa3aa26938ff13372cb278e57c

Nozza90 tässä omat testit, ylimmät kaksi tehty päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa kp27, ehkä dpo14, seuraava apteekin oma kp28, ja digi kp29. Tuossa pcssä ei kuvaan saanut juuri mitään, luonnossa ihan hentoinen haamu.
Ihan mielenkiinnosta, mikä dpo/kp sulla oli tossa alimman pc:n kohdalla? Mun eka pc oli saman näköinen ja silloin luulin, että olisi ollut dpo 11, mutta myöhempien ultrien perusteella on ollut todennäköisesti ainakin dpo 15, ehkä jopa enemmän. Asialla ei siis ole varsinaisesti mitään välilä, koska nyt mulla on jo rv 18 ja kaikki on toistaiseksi mennyt hyvin. Silti edelleen mielenkiinnosta pohdin, milloin meidän pieni on saanut alkunsa:grin

Kp 29 ois nyt :) korkeintaan päivän, ehkä kaks voinu ovis olla myöhemmin, mut sit taas ne kivut silloo kp 19 puhu oviksen puolesta/ja toki se tosi vahva ovisplussa.. eli jos kiertopäivänä 19 sain tosi tumman plussan ovistikkuun(+kivut), onko ovis silloin ollut vai vasta esim 2pv myöhemmin? Sitä jäin pohtiin..

Dpo lasketaan niin että eka ovisplussa päivä on -1 seuraava 0 ja sitten dpo 1,2,3,4 jne. Eli sulla laskettais että kp 18 oli -1 kp 19 0 jne. Eli tänään ois dpo 9 tai 10, riippuen siitä ovisplussasta. Ei siis mitään isoo heittoo :) Mutta luteaalivaihe vois olla pidempikin, olikohan että vähintään 10 pitäs olla että raskaus onnistuis. Itellä siis yleensä max 29 kierrot ja kans ollu ovikset myöhään kp 18-19 viimeaikoina, eli se luteaalivaihe ei välttis ehdi olla tarpeeks pitkä.

Oviskipujahan voi siis olla ennen ovista, sen aikana ja sen jälkeen ja ekasta ovisplussasta ovis tapahtuu noin 24-48 tunnin päästä :)

Muokattu viimeksi:
Ihan mielenkiinnosta, mikä dpo/kp sulla oli tossa alimman pc:n kohdalla? Mun eka pc oli saman näköinen ja silloin luulin, että olisi ollut dpo 11, mutta myöhempien ultrien perusteella on ollut todennäköisesti ainakin dpo 15, ehkä jopa enemmän. Asialla ei siis ole varsinaisesti mitään välilä, koska nyt mulla on jo rv 18 ja kaikki on toistaiseksi mennyt hyvin. Silti edelleen mielenkiinnosta pohdin, milloin meidän pieni on saanut alkunsa:grin

Dpo16 sanoisin, en ihan varma ole. Se on päiväpissasta tehty. Sain leffaviivat pc vasta rv5+1.

Missähän vaiheessa sitä pitäis ruveta testaamaan kun tätiä ei kuullu? :bored: Nyt kp30/23-29. Flo ennustaa huomiselle ja tänään on koko päivän ollu sellanen olo et kohta alkaa mut vielä ainakaan ei näy eikä kuulu. En usko kyllä että tärppi ois käyny mut todella outoa et ei oo vieläkään alkanu :wideyed:

Dpo lasketaan niin että eka ovisplussa päivä on -1 seuraava 0 ja sitten dpo 1,2,3,4 jne. Eli sulla laskettais että kp 18 oli -1 kp 19 0 jne. Eli tänään ois dpo 9 tai 10, riippuen siitä ovisplussasta. Ei siis mitään isoo heittoo :) Mutta luteaalivaihe vois olla pidempikin, olikohan että vähintään 10 pitäs olla että raskaus onnistuis. Itellä siis yleensä max 29 kierrot ja kans ollu ovikset myöhään kp 18-19 viimeaikoina, eli se luteaalivaihe ei välttis ehdi olla tarpeeks pitkä.

Oviskipujahan voi siis olla ennen ovista, sen aikana ja sen jälkeen ja ekasta ovisplussasta ovis tapahtuu noin 24-48 tunnin päästä :)

Meinaatko siis että jos esim m iltana ja ti aamuna on saanu ovis+ niin ns n illasta laskien se 1-2pv nii ois se ovis?

Tää on taas multa hiusten halkomista :grin

Takaisin