Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
näyttää teidän silmämunaan? Aamulla tehty on ylempi joka oli siis aivan blankoja alempi äsken ja kuva testiajalla. Hieman ehkä jotain näkyy? Dpo 9
View attachment 73418
Ja tässä sitten tänään dpo 10..???
Tämmösiä pari PCtä ja sit RFSU puikko. RFSU liuskatestin kuva on hukassa mutta selkee viiva siinäkin ollu ja tosi herkästi tulee tumma viivanpaikka siihen.
Tietääkö kukaan miten CB raskaustestissä sen 2vk jakso väli vaihtuu? Viime perjantaina sain 2-3 raskaana ja alkionsiiron mukaan nyt olisi 5+1rv.Olisiko mahdollista nyt jo näkyä testissä +3 raskaana vai miten se jakso väli menee?
Kiitos.Mä löysin tällasen kuvan et jos tota miettii ni 5+ pitäis näkyä testissä se +3 raskaana. Mulla muistaakseni näky kyllä vasta lähempänä rv6+
No johan on aika selviä viivoja viivanpaikoiks :/ oisko apteekin oma luotettava, vai antaako sekin viivanpaikkoja? Oma kierto varmaa kyllä nyt alkaa olla taputeltu jo.
Itse en ole vielä edes kokeilut tehdä.Ajattelin tehdä viikon päästä silloin viimeistään pitäisi olla hyvin viikot ja sen näkyä kun on 6+1.Kannattaa kuitenkin tossa CB:n viikollisessa muistaa, että ne viikot tulee hormonimäärän mukaan, eli toisilla näyttää myöhemmin 3+ ja toisilla aiemmin :) Eikä kannata huolestua jos itellä ei heti ns ei ajoissa näytä.
Hmm mikä sun normaali kierto on? Onko säännöllinen? Toivottavasti on raskaudesta johtuva!!!!
Tänään dpo 10? Ja aivan selvä nega 4h pidättelyllä! Eilen tuli vessa käynnillä vähä pyyhkiessä verta valkkarin seassa ja sit loppupäivän rusehtavaa valkkarii, tänään valkkari normaalia...