Plussa vai ei?

Mamis mulla on ainaki kaikissa testeissä ollut niin, että testiajalla viiva ei oo kovin vahva ja testiajan ulkopuolella viiva on paljon vahvempi.. kyl mä voisin tulkita testiajan ulkopuolella tulleita tuloksia, ei plussaa pitäis tulla ollenkaa testiin edes testiajan ulkopuolella :D tosin jos testiin ei plussaa tuu ja seuraavana päivänä näkyy jotain, nii en mä siihen luottais..

Harmi mannikka :( mutta kyllähän se plussa sieltä voi vielä tulla jos esikoisestasikin tuli vasta myöhemmin testiin näkyviin :)

Täälä vihdoin tänään ovis pongattu! Kp 25!! :o eilen ja tänään tehtiin talletukset, toivotaan että se riittää :) nyt alkaa sitten piinaviikot..

Täällä kanssa kp 25 ja eilettäin valkovuoto muuttui paksummaksi ja tänään alkoi pahoinvointi :[ ihan hullu olo.. Kävin ostamassa herkän testin apteekista ja ajattelin tehdä sen aamulla. Voisko olla mahdollista? Mie olen ihan vainoharhainen :D ja kuumeinen!

Kp 1. Täti tuli itseasiassa jo viime yönä ja yllätyksekseni melko aikaisin, luulin sen tulevan huomenna vasta?... Ovisplussa 7.9 kp16 > ja nyt täti 20.9 kp29 eli noin 13 päivää näiden välissä > himpan vaikuttaa lyhyeltä minusta :sad001

Ihmeellistä kyllä mulla ei oo ollut tänään kipuja juuri lainkaan kun yleensä olen ekana päivänä tosi kipeä. Mulla on käytössä kuukuppi ja verta on tullut melkoisesti eli ei mitään tuhrua. Ihmeellistä venyvää se on, mutta tämä onkin eka kierto missä veri ei imeydy siteeseen/tampooniin vaan kertyy siihen kuppiin ja sen tyhjään joten se on varmaa ihan normaalia en vain aiemmin ole huomannut... Eikä tissit ollut viikkoa ennen tätiä kipeät niinkuin yleensä. Monesti myös ensimmäisenä vuotopäivänä melko herkät on muttei tälläkertaa. Ehkä mä vähän tarkemmin olen kuunnellut kehoani viimekierrossa vai mitä lie.. No ei auta... Koko viimeviikon toisinaan menkka julimisia ja ihmeellistä nipistelyä.
Täytynee sitten joskus jos vielä testailen niin ehkä kiltisti odottaa, että kuukautiset myöhästyy ettei liian aikaisin testaile nuita viivanpaikkoja/haamuja, harmi että niitä toisinaan sattuu kohdalle....

Kp1/28-32.

Vauvakuume, pahoittelut tädistä .. :(
Pakostihan niitä oireita tulee kuunneltua ja mietittyä. Luteaalivaihe on normaalisti 12-16 päivää, eli ihan hyvältä kuulostaa..

No vihdoin!

Liitteet

• IMG_20150921_212936.jpg
    IMG_20150921_212936.jpg
    339 KB · Katsottu: 529
Mamis, jos tuo on apteekin oma, niin kyllä se hyvin vahvasti plussalta näyttää. Ootko varma ettei testiajan puitteissa tullut mitään?? Kuinka paljon jälkeenpäin tuo on kuvattu?

Mamis, ei apteekin testeihin ainakaan voi tulla mitään noin vahvoja viivanpaikkoja tai muuta, että kyllä tuo ihan plussa on! :)

Totta, mutta luteaalivaiheelle ei kyllä mielestäni olis haittaa vaikka olis vähän pidempikin mulla, mutta no. Pahoittelut muuten tarkasta kuvauksesta tädin suhteen :hungover::woot:

Vauvakuume, pahoittelut menkoista! :sorry:
Toivottavasti meillä enskierrossa tärppäis! Pitää yrittää olla kyllä testaamatta liian aikasin ettei noi viivanpaikat huijjaa...
Onnea Mamis plussasta! :happy:

Voi itku Mannikka! :( Miltäs tän aamun testi näyttää?

Onnea Mamis, selvä plussa! :)

Onnea plussanneille! Ja pahoittelut menkoista ja negoista.

Sen verran piti tulla huutelemaan, että kyllä mulla raskaustestin ohjeissa luki että ei saa tulkita määrätyn ajan jälkeen, koska jo muutama minuutin yliajan jälkeen testi voi muuttua vääräks positiiviseks, sitä en tiedä että miten se on mahdollista o_O Kai se testi sitten voi reagoida ympäristössä johonkin kun siihen on jo pissitty.

Täällä kuumeillaan toista, esikko on nyt 1v9kk .

Nyt menossa kp 12 ja yk 16

Aika tyhjältä näyttää.. :(

Liitteet

• 1442905916044.jpg
    1442905916044.jpg
    13.6 KB · Katsottu: 303
Mami91, sitäpä mäkin jäin miettimään. Alkuun oli hailakka viiva ja myöhemmin sitten tummu tollaseksi kuin kuvassa o_O
Testien välillä päivä, toisaalta menkkoja ei oo kuulunu myöskään.. Uskaltaako tässä nyt onnitteluja ottaa vastaan :nailbiting:

Pahoittelut menkoista :sad001

Takaisin