Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
https://aijaa.com/KqlpZu
Viiva on vahvistunut, taidan olla raskaana
Kuukautisten olisi pitänyt todennäköisesti alkaa tänään. T änään on tullut pyyhkiessä vähän haaleasti rusehtavaa vuotoa, toivottavasti on ihan vaaratonta.
Mulla kait dpo 7. Toissapäivänä vasenta tissiä kivisti hassusti ja alapäässä edelleen vaihtelevasti paineentunnetta vv oli oviksen jälkeen aika runsasta nyt vain vähän sellaista valkeahkoa joka just ja just tulee pikkareihin. Pissillä saa juosta normaalia enemmän, aivastelen usein, Sormet on olleet turvoksissa pari päivää ja väsymystä riittää! Viluttaa iltaisin.. En testaa viel EN EN.. IIKS Kauhea piina..Piti itekki testata tänään vaik se max dpo9 kai tänään on. Oon jo itekki sekasi et mikä päivä on. Oireet ollu vähä eri päivänä ku mitä gyne sano ja tikut näytti nii kolme eri laskuajankohtaa voi olla. Mutta siis kultainen keskitie on kai toi dpo9. Ja nii tyylipuhdas nega et ei siinä ollu ees kuvaa otettavaksi :banghead: jos to aamuun malttais optella et ois ees se 12 pv oletetusta oviksesta viimeks näky dpo10 mut oliki kaksoisraskaus nii eipä ollu ihmekkää
Olot aika fine. Vähä ihan pientä kuplintaa tai srllasta kevyttä tuntemusta alamasussa aamulla. Ei nippailuja ei mitää. Eilen oli ehkä vv vähä enemmän mut tänään taas ei kyl sekää oo vaivaks nää on kerrassaan piinasia päiviä
Mitenkä muilla olot?
Tarrasukkia kirahville!
Enpä tiedä, oli tietysti pakko mennä ostamaan uutta testiä. Lähikaupassa ei ollut digiä, niin tyydyin sitten Rfsu:n testaa varhain testiin. Onko siellä haamun haamu taas tai onko tämä se kuuluisa viivan paikka? Tiedetään, parasta olisi odottaa viikko ja sitten vasta testata.... mutku!!
Mun silmään näkyy jotainTarrasukkia kirahville!
Enpä tiedä, oli tietysti pakko mennä ostamaan uutta testiä. Lähikaupassa ei ollut digiä, niin tyydyin sitten Rfsu:n testaa varhain testiin. Onko siellä haamun haamu taas tai onko tämä se kuuluisa viivan paikka? Tiedetään, parasta olisi odottaa viikko ja sitten vasta testata.... mutku!!
Tarrasukkia kirahville!
Kannattaa ottaa kuori pois ja sit kattoo ja kuvata!
Tässä ensimmäinen räikeä ovisplussa. Vitsailin miehen kanssa että ei tänään tarvi, sit siin testin kun halusin tietää onko se taas haamunen, ja voila! onko muuten virtsan määrällä hirveästi väliä? Liian paljon laimea tulos ja liian vähän väärä plussa? Vai onko se vain tuo 4h pidätys
Sadetuuli, aika samoissa mennään. Mul tänä dpo8-10, ei mitää aavistusta minä päivänä tarkalleen ois oli testinkin tein aamul mut eipä siin kai mitää näkyny.. Nyt illal sit alamahaa kirveltäny ja pyyhkies vähä rusehtavaa vv JA pieni (nuppineulanpään kokonen) limakalvoriekale tuli äskösel vessareissul tottakai toiveet heräs et olis sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoo ja tällä kertaa porautunu oikee hyvin ku irtos limakalvookin.. Ja pessimisti minä on taas sitä mieltä et menkat alkaa ihan päivän parin sisään:banghead::banghead: jännää silti
Hätähousuhimotestaaja täällä taas, aamutesti dpo8? Näkeeks muut haamun?
Ai saako nuo auki :O Olen ihan n00b XD Kiitos vinkistä!