Voi räkä! no jospa oisot vaan tosi tosi ajoissa. Ens viikolla vielä?
Juu, yritän nyt odottaa muutama päivä kun oon testannut vähän turhan tiuhaan tällä viikolla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi räkä! no jospa oisot vaan tosi tosi ajoissa. Ens viikolla vielä?
Tänään ois menkkojen alkupäivä. Jokohan mä näihin luottaisin :angelic:
Miun mielestä toi on ihan plussaApuja, ei tämä iltainenkaan testi oikein selvyyttä antanut, kyllä siinä jälki on mutta mutta..
Miten tulkitsisitte testit, vähän ylempänä aamulla otettu ja tämä nyt illalla
Minustakin se on plussa, mutta toki parin päivän päästä tsekkaisin uudelleen :)Apuja, ei tämä iltainenkaan testi oikein selvyyttä antanut, kyllä siinä jälki on mutta mutta..
Onks noissaki testeissä viivanpaikka? ku sille näyttää mun silmään!Negaa testattu, ylläri :D dpo vasta 7 siis. Jos viel muutaman päivän odottelis :)
Viivalta näyttää :)Näkyykö haamuviivoja? Alempi on eilisillalta, ylempi tänä aamuna aamupissasta. Kuvassa ylemmässä näkyy heikommin, mutta luonnossa eroa viivoissa ei kyllä varsinaisesti ole. Eikö nämä ihan punerrakin?
Onhan niitä kauhu tarinoita joissa raskaana olevat tekevät kaikenlaista mitä ei saisi eikä se ole vaikuttanut lapseen paljon mitään. Tosiaan ethän sä tiedä jos se näkyy vasta myöhemmin? Mutta eiköhän sit ole sanottu että sita aikaisemmin sitä parempi! Meillä perjantaina firman juhlat, ja en aio juoda. Katsotaan miten kauan pystyn näyttelemään juomista ennen kuin joku kyselee.Tuskin haittanee Mr.Smith!
Minä lähin risteilylle ystävien kanssa, kun olin ensin testannut negan. Olikin kostein reissu aikoihin.
Ystävä vielä kysyi että oonko aivan varma ettei oo "salamatkustajaa" matkassa..
No, plussahan se pärähti sen reissun jälkeen heti. :D
Ajattelin että mitä kamalaa, mutta ihan terve hyvinvoiva lapsonen on!
Jälkikäteen hirvitti kun katsoin joskus dokkarin jossa selitettiin juuri miten ratkaisevat ne aivan ensimmäiset päivät ovat. Kehityksen kannalta jne.
Ihanaa Kyfi! Onnea onnea!!!!Tänään ois menkkojen alkupäivä. Jokohan mä näihin luottaisin :angelic:
Näyttää plussalta, mutta uusia testiä kehiin parin päivän päästä vain :)Apuja, ei tämä iltainenkaan testi oikein selvyyttä antanut, kyllä siinä jälki on mutta mutta..
Oma napa: Perjantaina testasin "melkein" ovista, se oli selvästi tummempi kuin edelliset, ja yhtä leveä kuin kontrolliviiva, mutta hieman haaleampi. Tämä testi tehtiin illalla, mutta olisiko ovis voinut olla pe aamu/päivä tai tulossa? Miten usein te testaatte, ja saatteko saman päivän aikana eri testituloksia? Jos se nyt oli pe, niin mulla on nyt dpo 3 kai sitten...tämä sopisi yhteen mun kp 27 kanssa toki. Mulla on vielä 3 ovisliuskaa joita ajattelin käyttää tällä viikolla jos tulee oviksen kaltaisia oireita.
Mulla on jotenkin seesteinen olo, en tiedä mistä johtuu. Viime yö oli erittäin outo, ajatuksia sateli enkä saanut unta, pissatti ja närästytti. Ei voi olla raskauden oireita, su lenkillä ollessa oli huono olo ja vatsa tuntui hieman kipeältä. La aamuna vatsa sekaisin. Kokoajan yritän miettiä oireita edellisestä kierrosta, mutta en tiedä olivatko samanlaisia. Väsymys on kuitenkin paha taas. Ja taas tuntuu siltä että ei tällä kierrolla tule plussaa. Ostinkin ison paketin pikkuhousunsuojia (giga pack) ja se mun kuukuppi on siellä odottamassa kuukautisia. Samalla en ehkä haluaisi käyttää kuukuppia ennen raskautta... 12 päivää kuukautisiin jos kierto on säännöllinen. katsotaan miten tässä käy, paljon stressiä sisältyy näihin viikkoihin työn ja koulun takia.
Oma napa: Perjantaina testasin "melkein" ovista, se oli selvästi tummempi kuin edelliset, ja yhtä leveä kuin kontrolliviiva, mutta hieman haaleampi. Tämä testi tehtiin illalla, mutta olisiko ovis voinut olla pe aamu/päivä tai tulossa? Miten usein te testaatte, ja saatteko saman päivän aikana eri testituloksia? Jos se nyt oli pe, niin mulla on nyt dpo 3 kai sitten...tämä sopisi yhteen mun kp 27 kanssa toki. Mulla on vielä 3 ovisliuskaa joita ajattelin käyttää tällä viikolla jos tulee oviksen kaltaisia oireita.
Mulla on jotenkin seesteinen olo, en tiedä mistä johtuu. Viime yö oli erittäin outo, ajatuksia sateli enkä saanut unta, pissatti ja närästytti. Ei voi olla raskauden oireita, su lenkillä ollessa oli huono olo ja vatsa tuntui hieman kipeältä. La aamuna vatsa sekaisin. Kokoajan yritän miettiä oireita edellisestä kierrosta, mutta en tiedä olivatko samanlaisia. Väsymys on kuitenkin paha taas. Ja taas tuntuu siltä että ei tällä kierrolla tule plussaa. Ostinkin ison paketin pikkuhousunsuojia (giga pack) ja se mun kuukuppi on siellä odottamassa kuukautisia. Samalla en ehkä haluaisi käyttää kuukuppia ennen raskautta... 12 päivää kuukautisiin jos kierto on säännöllinen. katsotaan miten tässä käy, paljon stressiä sisältyy näihin viikkoihin työn ja koulun takia.
Mä jotenkin silti epäilen että en ole ovuloinut tms, to-pe oli oviskivut joten ehkä se oli silloin. Merkkasin itselleni pe aamulle ne. Mun fiilis on tosiaan ettei mikään plussa tuu tällä kierrolla, ja aion nyt keskittyä kouluun ja töihin hetkeksi. Ei varmaan onnitu mutta aina voi yrittää :)Itse tein kaksi kertaa päivässä. Lauantaina viiva oli saman paksuinen kontrolliviivan kanssa ja lauantai iltana vai oliko se jo sunnuntain puolella viiva oli selkeästi paksumpi kuin kontrolliviiva ja sunnuntaina tuli oviskivut.
Piti itekki testata tänään vaik se max dpo9 kai tänään on. Oon jo itekki sekasi et mikä päivä on. Oireet ollu vähä eri päivänä ku mitä gyne sano ja tikut näytti nii kolme eri laskuajankohtaa voi olla. Mutta siis kultainen keskitie on kai toi dpo9. Ja nii tyylipuhdas nega et ei siinä ollu ees kuvaa otettavaksi :banghead: jos to aamuun malttais optella et ois ees se 12 pv oletetusta oviksesta viimeks näky dpo10 mut oliki kaksoisraskaus nii eipä ollu ihmekkää
Olot aika fine. Vähä ihan pientä kuplintaa tai srllasta kevyttä tuntemusta alamasussa aamulla. Ei nippailuja ei mitää. Eilen oli ehkä vv vähä enemmän mut tänään taas ei kyl sekää oo vaivaks nää on kerrassaan piinasia päiviä
Mitenkä muilla olot?
Toivottavasti pysyy mukana, tarrasukkia ja tsemppiä!!https://aijaa.com/KqlpZu
Viiva on vahvistunut, taidan olla raskaana
Kuukautisten olisi pitänyt todennäköisesti alkaa tänään. T änään on tullut pyyhkiessä vähän haaleasti rusehtavaa vuotoa, toivottavasti on ihan vaaratonta.