Plussa vai ei?

Ovulaatiosta 2vk ja aamupissa, on jo jokusen tunnin vanha kun nyt vasta otin kuvan mutta ei vielä mielestäni muuttunut juurikaan.
Pitäisköhän tehdä uusi testi nyt illasta vai vasta aamulla? Jos ilta testiin tulee sama menisikö jo plussan puolelle?

Liitteet

• 20181021_163206.jpg
    20181021_163206.jpg
    538.6 KB · Katsottu: 374
Muokattu viimeksi:
Apuja, ei tämä iltainenkaan testi oikein selvyyttä antanut, kyllä siinä jälki on mutta mutta..

Miten tulkitsisitte testit, vähän ylempänä aamulla otettu ja tämä nyt illalla
Minustakin se on plussa, mutta toki parin päivän päästä tsekkaisin uudelleen :)

Negaa testattu, ylläri :D dpo vasta 7 siis. Jos viel muutaman päivän odottelis :)

Liitteet

• 2018-10-22 08.28.34.png
    2018-10-22 08.28.34.png
    948.7 KB · Katsottu: 326
KermaKannu, tsempit sinne! Joo-o, mahdollisuudet ovat vielä auki kaikkeen ;)
No, tulipa testattua, että tuohon testiin on mahdollista saada oikea nega, kun olemme lukuisia harhatuloksia tuohon testityyppiin nähneet :)

Näkyykö haamuviivoja? Alempi on eilisillalta, ylempi tänä aamuna aamupissasta. Kuvassa ylemmässä näkyy heikommin, mutta luonnossa eroa viivoissa ei kyllä varsinaisesti ole. Eikö nämä ihan punerrakin? :smiley-bounce016
Viivalta näyttää :)
Tuskin haittanee Mr.Smith!
Minä lähin risteilylle ystävien kanssa, kun olin ensin testannut negan. Olikin kostein reissu aikoihin.
Ystävä vielä kysyi että oonko aivan varma ettei oo "salamatkustajaa" matkassa..
No, plussahan se pärähti sen reissun jälkeen heti. :D
Ajattelin että mitä kamalaa, mutta ihan terve hyvinvoiva lapsonen on!
Jälkikäteen hirvitti kun katsoin joskus dokkarin jossa selitettiin juuri miten ratkaisevat ne aivan ensimmäiset päivät ovat. Kehityksen kannalta jne.
Onhan niitä kauhu tarinoita joissa raskaana olevat tekevät kaikenlaista mitä ei saisi eikä se ole vaikuttanut lapseen paljon mitään. Tosiaan ethän sä tiedä jos se näkyy vasta myöhemmin? Mutta eiköhän sit ole sanottu että sita aikaisemmin sitä parempi! Meillä perjantaina firman juhlat, ja en aio juoda. Katsotaan miten kauan pystyn näyttelemään juomista ennen kuin joku kyselee.:hilarious:
Tänään ois menkkojen alkupäivä. Jokohan mä näihin luottaisin :angelic:
Ihanaa Kyfi! Onnea onnea!!!!
Apuja, ei tämä iltainenkaan testi oikein selvyyttä antanut, kyllä siinä jälki on mutta mutta..

Miten tulkitsisitte testit, vähän ylempänä aamulla otettu ja tämä nyt illalla
Näyttää plussalta, mutta uusia testiä kehiin parin päivän päästä vain :)

Oma napa: Perjantaina testasin "melkein" ovista, se oli selvästi tummempi kuin edelliset, ja yhtä leveä kuin kontrolliviiva, mutta hieman haaleampi. Tämä testi tehtiin illalla, mutta olisiko ovis voinut olla pe aamu/päivä tai tulossa? Miten usein te testaatte, ja saatteko saman päivän aikana eri testituloksia? Jos se nyt oli pe, niin mulla on nyt dpo 3 kai sitten...tämä sopisi yhteen mun kp 27 kanssa toki. Mulla on vielä 3 ovisliuskaa joita ajattelin käyttää tällä viikolla jos tulee oviksen kaltaisia oireita.
Mulla on jotenkin seesteinen olo, en tiedä mistä johtuu. Viime yö oli erittäin outo, ajatuksia sateli enkä saanut unta, pissatti ja närästytti. Ei voi olla raskauden oireita, su lenkillä ollessa oli huono olo ja vatsa tuntui hieman kipeältä. La aamuna vatsa sekaisin. Kokoajan yritän miettiä oireita edellisestä kierrosta, mutta en tiedä olivatko samanlaisia. Väsymys on kuitenkin paha taas. Ja taas tuntuu siltä että ei tällä kierrolla tule plussaa. Ostinkin ison paketin pikkuhousunsuojia (giga pack:woot:) ja se mun kuukuppi on siellä odottamassa kuukautisia. Samalla en ehkä haluaisi käyttää kuukuppia ennen raskautta... 12 päivää kuukautisiin jos kierto on säännöllinen. katsotaan miten tässä käy, paljon stressiä sisältyy näihin viikkoihin työn ja koulun takia.:bored:

Stellamom, ovistesteistä: olen kuullut, että täällä toiset testaa kaksi kertaa päivässä, kun testiviiva alkaa tummumaan, ja testaa pitkälti viel pari päivää, kunnes näkyy vahvin mahdollinen testiviiva ja sitten käy haalenemaan. Mulla oli tapana testata klo 13 kerran päivässä, paitsi joinain klinikka-aamuina, kun käskettiin jo aamusta testaamaan (ja sit piti vielä iltapäivällä uusia - iltapäivisin mulla vahvin tulos).

Oma napa: Perjantaina testasin "melkein" ovista, se oli selvästi tummempi kuin edelliset, ja yhtä leveä kuin kontrolliviiva, mutta hieman haaleampi. Tämä testi tehtiin illalla, mutta olisiko ovis voinut olla pe aamu/päivä tai tulossa? Miten usein te testaatte, ja saatteko saman päivän aikana eri testituloksia? Jos se nyt oli pe, niin mulla on nyt dpo 3 kai sitten...tämä sopisi yhteen mun kp 27 kanssa toki. Mulla on vielä 3 ovisliuskaa joita ajattelin käyttää tällä viikolla jos tulee oviksen kaltaisia oireita.
Mulla on jotenkin seesteinen olo, en tiedä mistä johtuu. Viime yö oli erittäin outo, ajatuksia sateli enkä saanut unta, pissatti ja närästytti. Ei voi olla raskauden oireita, su lenkillä ollessa oli huono olo ja vatsa tuntui hieman kipeältä. La aamuna vatsa sekaisin. Kokoajan yritän miettiä oireita edellisestä kierrosta, mutta en tiedä olivatko samanlaisia. Väsymys on kuitenkin paha taas. Ja taas tuntuu siltä että ei tällä kierrolla tule plussaa. Ostinkin ison paketin pikkuhousunsuojia (giga pack:woot:) ja se mun kuukuppi on siellä odottamassa kuukautisia. Samalla en ehkä haluaisi käyttää kuukuppia ennen raskautta... 12 päivää kuukautisiin jos kierto on säännöllinen. katsotaan miten tässä käy, paljon stressiä sisältyy näihin viikkoihin työn ja koulun takia.:bored:

Voi olla menny tai tulossa siitä ku se ovisviiva oli lähes yhtä tumma kuin k viiva. Mä ruppaan tekemään 1 testi/pv ensin pari päivää mut sit ku alakaa olla kp 12-14 nii teen 2 tikkua päivässä tai pahimmillaan jopa kolme. Mulla ei ennen ekaa lasta ollu koskaa yhtä timmaa viivaa ku ihan muitaman tunnin päivässä ja tänki tyylii bongasin vasta kiertoo ennen raskautumista. Joten teen kyl sit oviksen lähipäivinä useemman. Toki mulla auttaa se et oli sillo tosi säännöllinen kp 27-29 nii oli kohtuu helppoa. Nyt tein yhtä päivässä mut sit ku gyne kerto oviksesta nii tein yhtenä päivänä kaks.

Piti itekki testata tänään vaik se max dpo9 kai tänään on. Oon jo itekki sekasi et mikä päivä on. Oireet ollu vähä eri päivänä ku mitä gyne sano ja tikut näytti nii kolme eri laskuajankohtaa voi olla. Mutta siis kultainen keskitie on kai toi dpo9. Ja nii tyylipuhdas nega et ei siinä ollu ees kuvaa otettavaksi :banghead: jos to aamuun malttais optella et ois ees se 12 pv oletetusta oviksesta :hilarious: viimeks näky dpo10 mut oliki kaksoisraskaus nii eipä ollu ihmekkää :joyful:

Olot aika fine. Vähä ihan pientä kuplintaa tai srllasta kevyttä tuntemusta alamasussa aamulla. Ei nippailuja ei mitää. Eilen oli ehkä vv vähä enemmän mut tänään taas ei kyl sekää oo vaivaks :grumpy: nää on kerrassaan piinasia päiviä:nailbiting:

Mitenkä muilla olot?

Itse tein kaksi kertaa päivässä. Lauantaina viiva oli saman paksuinen kontrolliviivan kanssa ja lauantai iltana vai oliko se jo sunnuntain puolella viiva oli selkeästi paksumpi kuin kontrolliviiva ja sunnuntaina tuli oviskivut.

Itse tein kaksi kertaa päivässä. Lauantaina viiva oli saman paksuinen kontrolliviivan kanssa ja lauantai iltana vai oliko se jo sunnuntain puolella viiva oli selkeästi paksumpi kuin kontrolliviiva ja sunnuntaina tuli oviskivut.
Mä jotenkin silti epäilen että en ole ovuloinut tms, to-pe oli oviskivut joten ehkä se oli silloin. Merkkasin itselleni pe aamulle ne. Mun fiilis on tosiaan ettei mikään plussa tuu tällä kierrolla, ja aion nyt keskittyä kouluun ja töihin hetkeksi. Ei varmaan onnitu mutta aina voi yrittää :)

Pakkohan se oli viel joku onestep herkkä kokeilla :D nyt ei oo enää jäljellä ku onesteppei, joten jos perjantaina kokeilis apteekin omaa silloin oisi dpo 11 ehkäpä :angelic::wtf:

Muokattu viimeksi:
Piti itekki testata tänään vaik se max dpo9 kai tänään on. Oon jo itekki sekasi et mikä päivä on. Oireet ollu vähä eri päivänä ku mitä gyne sano ja tikut näytti nii kolme eri laskuajankohtaa voi olla. Mutta siis kultainen keskitie on kai toi dpo9. Ja nii tyylipuhdas nega et ei siinä ollu ees kuvaa otettavaksi :banghead: jos to aamuun malttais optella et ois ees se 12 pv oletetusta oviksesta :hilarious: viimeks näky dpo10 mut oliki kaksoisraskaus nii eipä ollu ihmekkää :joyful:

Olot aika fine. Vähä ihan pientä kuplintaa tai srllasta kevyttä tuntemusta alamasussa aamulla. Ei nippailuja ei mitää. Eilen oli ehkä vv vähä enemmän mut tänään taas ei kyl sekää oo vaivaks :grumpy: nää on kerrassaan piinasia päiviä:nailbiting:

Mitenkä muilla olot?

Mulla vasta dpo 7 ja silti piti kokeilla testaa, noh..eihän se kummosia näytä :D mitään normista poikkeavaa ei oloissakaan ole, repäisykipuja on, mutta niin on aina myös ko täti saapumassa, että nekään ei lupaa mitään :(

Takaisin