Osaako joku neuvoa, miten ovistesti reagoi raskauteen, eli tuleeko siihen tumma plussa kierron lopulla, jos raskaana, vai voiko tummat viivat tulla, vaikka et raskaana olisikaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Suva tässä sama kuva ilman kontrastin muuttamista.
Nuita liuskatestejä ei sais ilmeisesti pitää imukykyisen paperin päällä, voi aiheuttaa värin pakkautumista viivan paikalle..
Voi tulla melko tummat viivat joka tapauksessa. Esikon kohdalla sain räikeän ovisplussan ja ekan selkeän raskaustestiplussan samana päivänä.Osaako joku neuvoa, miten ovistesti reagoi raskauteen, eli tuleeko siihen tumma plussa kierron lopulla, jos raskaana, vai voiko tummat viivat tulla, vaikka et raskaana olisikaan?
Sun täytyy rikkoa se testikotelo. Ite käytän sitä pissapään suojaa. Tungen sen reunan kotelon päässä olevan sauman väliin ja väännän.
Suva tässä sama kuva ilman kontrastin muuttamista.
Viime kierrossa varhainen km, eli hcg ei noussut ikinä ja tyhjennysvuotoa tuli kp 40 about. Suretti mutta samalla yritti ajatella positiivisesti että tuli aikaisessa vaiheessa ja en ehtinyt sen enempää ilota asiasta.Stellamom, mulla on mennyt ohi kokonaan että mitä kävi viime kierrossa?
Mulla tuli ihan järkyttävät menkat tossa ja nyt on selkeitä ovistuntemuksia ja voimakkaampaa halukkuutta, ollaan pupuiltu koko viikonloppu, paitsi eilen ei vaikka olis just ehkä kannattanut. :D latasin tuollasen sovelluksen kun Flo, joka näyttääkin että vois olla mahdollinen ovulaatio tänään, näyttää siis kuitenkin mahdollisuudet myös koska eihän noi oo mitenkään luotettavia tai tarkkoja kun kroppa voi toimia niin eri tavoin kaikilla. Mut jotenkin on sellanen olo et ovis tosiaan on, eli palaillaan testailujen merkeissä tuossa kuun alussa mulla nyt kp 17, edellisessä raskaudessa tulin tasan näillä kiertopäivillä raskaaksi ja testi näytti plussaa jo kp 28.
Viime kierrossa varhainen km, eli hcg ei noussut ikinä ja tyhjennysvuotoa tuli kp 40 about. Suretti mutta samalla yritti ajatella positiivisesti että tuli aikaisessa vaiheessa ja en ehtinyt sen enempää ilota asiasta.
Osaako joku neuvoa, miten ovistesti reagoi raskauteen, eli tuleeko siihen tumma plussa kierron lopulla, jos raskaana, vai voiko tummat viivat tulla, vaikka et raskaana olisikaan?
Mä sä sain raskaustestiin selkeän toisen viivan, mutta ovulaatiotesti näytti vain hyvin haaleaa haamuviivaa. Ovulaatiotesti oli One Step.
Tässä tämän päivän testi https://aijaa.com/82XkPS. Vähäistäkään vuotoa ei ole enää tullut.
Eilisen testi oli https://aijaa.com/KqlpZu. Tummuukohan viiva nyt riittävästi? Luulen, että tänään olisi 4+1.