Plussa vai ei?

Osaako joku neuvoa, miten ovistesti reagoi raskauteen, eli tuleeko siihen tumma plussa kierron lopulla, jos raskaana, vai voiko tummat viivat tulla, vaikka et raskaana olisikaan?

Suva tässä sama kuva ilman kontrastin muuttamista.

Liitteet

• IMG_20181023_110640.jpg
    IMG_20181023_110640.jpg
    374.7 KB · Katsottu: 364
Suva tässä sama kuva ilman kontrastin muuttamista.

Kyllä siinä iha himmeesti jotai näkyy? Mut tosiaan testasin parin päivän päästä uudestaan kun mulle rfsu testi antoi viivan paikkaa herkästi! Toivottavasti sulla ei oo siitä kyse ja viivalle vahvistumista

Nuita liuskatestejä ei sais ilmeisesti pitää imukykyisen paperin päällä, voi aiheuttaa värin pakkautumista viivan paikalle..

Joo näin mä oon kuullut ja mut kyllä ihan pitäny siinä oman pakkauksen päällä ja silti pakkautuu siihe viivanpaikan päälle.. Ja rfsuun en enää luota..

Osaako joku neuvoa, miten ovistesti reagoi raskauteen, eli tuleeko siihen tumma plussa kierron lopulla, jos raskaana, vai voiko tummat viivat tulla, vaikka et raskaana olisikaan?
Voi tulla melko tummat viivat joka tapauksessa. Esikon kohdalla sain räikeän ovisplussan ja ekan selkeän raskaustestiplussan samana päivänä.

Sun täytyy rikkoa se testikotelo. Ite käytän sitä pissapään suojaa. Tungen sen reunan kotelon päässä olevan sauman väliin ja väännän. ;)

Mä sain poistettu sen testi-ikkunan muoven, niin ainakin tässä testissä voi tehdä niin niin ei tartte koko härveliä rikkoa. Kaikki kynät eivät varmasti ole samanlaisia.

Stellamom, mulla on mennyt ohi kokonaan että mitä kävi viime kierrossa?
Mulla tuli ihan järkyttävät menkat tossa ja nyt on selkeitä ovistuntemuksia ja voimakkaampaa halukkuutta, ollaan pupuiltu koko viikonloppu, paitsi eilen ei vaikka olis just ehkä kannattanut. :D latasin tuollasen sovelluksen kun Flo, joka näyttääkin että vois olla mahdollinen ovulaatio tänään, näyttää siis kuitenkin mahdollisuudet myös koska eihän noi oo mitenkään luotettavia tai tarkkoja kun kroppa voi toimia niin eri tavoin kaikilla. Mut jotenkin on sellanen olo et ovis tosiaan on, eli palaillaan testailujen merkeissä tuossa kuun alussa ;) mulla nyt kp 17, edellisessä raskaudessa tulin tasan näillä kiertopäivillä raskaaksi ja testi näytti plussaa jo kp 28.

Stellamom, mulla on mennyt ohi kokonaan että mitä kävi viime kierrossa?
Mulla tuli ihan järkyttävät menkat tossa ja nyt on selkeitä ovistuntemuksia ja voimakkaampaa halukkuutta, ollaan pupuiltu koko viikonloppu, paitsi eilen ei vaikka olis just ehkä kannattanut. :D latasin tuollasen sovelluksen kun Flo, joka näyttääkin että vois olla mahdollinen ovulaatio tänään, näyttää siis kuitenkin mahdollisuudet myös koska eihän noi oo mitenkään luotettavia tai tarkkoja kun kroppa voi toimia niin eri tavoin kaikilla. Mut jotenkin on sellanen olo et ovis tosiaan on, eli palaillaan testailujen merkeissä tuossa kuun alussa :wink mulla nyt kp 17, edellisessä raskaudessa tulin tasan näillä kiertopäivillä raskaaksi ja testi näytti plussaa jo kp 28.
Viime kierrossa varhainen km, eli hcg ei noussut ikinä ja tyhjennysvuotoa tuli kp 40 about. Suretti mutta samalla yritti ajatella positiivisesti että tuli aikaisessa vaiheessa ja en ehtinyt sen enempää ilota asiasta.

No jaa a... Tänää sit ilmeisesti kp1:sad001 nyt jäi kyl luteaalivaihe tosi lyhyeks.. Missäköhän vika voi sillon olla? Turhaa täs kai enää mitää toiveita on ylläpitää.. :arghh: yk7 here we come.....

Viime kierrossa varhainen km, eli hcg ei noussut ikinä ja tyhjennysvuotoa tuli kp 40 about. Suretti mutta samalla yritti ajatella positiivisesti että tuli aikaisessa vaiheessa ja en ehtinyt sen enempää ilota asiasta.

No höh, on se silti aina pettymys ja pieni suru kun ajatukset ehtivät laukkaamaan kauas jo. <3

Päätin ostaa digin, niin en pääse tiirustamaan. Pitäisi yrittää pidättää pissat nyt sitten, kun en tietenkään malta odottaa aamuun saakka. :D

Digi antoi suoran vastauksen: Ei raskaana. Noh, jospa nyt sitten pitäisin viikon tauon. Eihän tässä mitään järkeä ole testata päivittäin.

Oliko ne juuri rfsu:t, jotka antaa sitä viivanpaikkaa? Tänään tehty rfsu:n puikko, en tiedä näkyykö kuvassa, ehkäkin juuri se viivanpaikka?

Muokattu viimeksi:

Mä sä sain raskaustestiin selkeän toisen viivan, mutta ovulaatiotesti näytti vain hyvin haaleaa haamuviivaa. Ovulaatiotesti oli One Step.

Tässä tämän päivän testi https://aijaa.com/82XkPS. Vähäistäkään vuotoa ei ole enää tullut.
Eilisen testi oli https://aijaa.com/KqlpZu. Tummuukohan viiva nyt riittävästi? Luulen, että tänään olisi 4+1.

Takaisin