Plussa vai ei?

On kyllä aamutesti... Itsellä jo varma olo että kemiallinen täytyy olla, jokin kiinnittymisyritys.

Hei testikonkarit! Mitä mieltä olette tästä pc liukasta kun dpo on jo 15, pitäisi varmaan näkyä jo tummempi jos olisi oikea raskaus, ei kemiallinen? Auttakaa keltanokkaa!

Hmm vaikee sanoa, noiki viivojen vahvuudet on yksilöllisiä juttuja, ei kaikki saa ”leffaviivoja” koskaan.. Viikkonäytöllinen digi vois olla tarpeen..? :)

Ei sen nii väliä oo kunham on pidättäny riittävästi eikä juonu liikaa tarkotuksella. Joosaki oli tilastooko että iltapissa ois muutenko parempi ku aamu, liittyy kai siihen ku hereillä aineenvaihdunta on ripeempää ni hormonia erittyy enemmä

Hei testikonkarit! Mitä mieltä olette tästä pc liukasta kun dpo on jo 15, pitäisi varmaan näkyä jo tummempi jos olisi oikea raskaus, ei kemiallinen? Auttakaa keltanokkaa!

Voi olla että on ja voi olla et ei ole. Kannattaa tehdä parin päivän päästä uusi. Ja kaikilla kai ei edes tummaa viivaa tule vaikka synnyttämään asti raskaus etenisi :)

Nooh, eikö kellää oo ollu testiaamu? :p ootin oikein et tänään on varmasti sunnuntaiaamun ratoks ers yhden testin tehny.

Itellä olot tosi optimistiset. Tiedä sitte kuinka korkeelta ens viikolla tippuu. Sitte ku eo varmalla tiiä dpotakaan. Mut siit yhdest päivästä päätellen siis oisko voinu olla kiinnittyminen sillo torstaina. Tällä kai sitä mennään. Eli testiä oikeen hätänen ku oon nii ti aamuna :hilarious:

Eikö ihan kukaan?

Mä testasin eilen dpo9 negan pregcheckin mut empä muuta oottanutkaan. :)
Olin eilen työkavereiden kanssa radalla ja join kyllä sitten viiniäkin. Joitakin lasillisia. Olin ajatellut et en juo mutta sitten kun sitä lasia mulle ojennettiin, en lopulta halunnutkaan kertoa yrityksestä koko porukalle. :/
Dpo9... tuskin haittaa?

Tuskin haittanee Mr.Smith!
Minä lähin risteilylle ystävien kanssa, kun olin ensin testannut negan. Olikin kostein reissu aikoihin.
Ystävä vielä kysyi että oonko aivan varma ettei oo "salamatkustajaa" matkassa..
No, plussahan se pärähti sen reissun jälkeen heti. :D
Ajattelin että mitä kamalaa, mutta ihan terve hyvinvoiva lapsonen on!
Jälkikäteen hirvitti kun katsoin joskus dokkarin jossa selitettiin juuri miten ratkaisevat ne aivan ensimmäiset päivät ovat. Kehityksen kannalta jne.

Täällä elättelin toiveita että ei alakaan menkat kunnolla. Kaks pv tuhrutellut mutta nyt aamulla menkat alkoi ihan oikeena. Eilen oli pakko vielä testata ja negahan se oli joten osasin kyllä varautua. Onneksi nykyisin ovisoireet niin selvät että ei tartte testailla. Tai no eihän se koskaan mulla testissä ole näkynytkään. Kierto tuntuu olevan aika lyhyt 24-25pv. No saapahan taas kohta uuden yrityksen.

Mä testasin eilen dpo9 negan pregcheckin mut empä muuta oottanutkaan. :)
Olin eilen työkavereiden kanssa radalla ja join kyllä sitten viiniäkin. Joitakin lasillisia. Olin ajatellut et en juo mutta sitten kun sitä lasia mulle ojennettiin, en lopulta halunnutkaan kertoa yrityksestä koko porukalle. :/
Dpo9... tuskin haittaa?

No onko tää nyt mielipideasia kukin itse sen päättää mutta mää oon sitä mieltä että eipä se haittaa jos ei tiiä olevansa raskaana! Ei voi raskautta halutessaan lopettaa elämistä. Tää siis on minun mielipide. Sitten kun testi positiivista näyttää nii sitte kattoa niitä suosituksia mut oon ite niissäki ollu vähä sillai et järjen kanssa ettei mitää iha yltiöpäistä saivartelua. Mutta toiset on tosi tarkkoja ja ei sekään varmasti huono asia ole. Itse vaan en ole sen tyyppinen :) että minulta kun kysytään noi ei tod haittaa!

No onko tää nyt mielipideasia kukin itse sen päättää mutta mää oon sitä mieltä että eipä se haittaa jos ei tiiä olevansa raskaana! Ei voi raskautta halutessaan lopettaa elämistä. Tää siis on minun mielipide. Sitten kun testi positiivista näyttää nii sitte kattoa niitä suosituksia mut oon ite niissäki ollu vähä sillai et järjen kanssa ettei mitää iha yltiöpäistä saivartelua. Mutta toiset on tosi tarkkoja ja ei sekään varmasti huono asia ole. Itse vaan en ole sen tyyppinen :) että minulta kun kysytään noi ei tod haittaa!

No mulla vähän sama linja... etenkin kun yritetty nyt 1v 8kk.....

Joo ei munkaan mielestä voi lakata elämästä.
Etenkään jos tosiaan vuosiakin joutuu yrittämään. Kaikki tehköön kuten parhaaksi näkee, eikä ole toisen asia tuomita. :)

Jyrkkä mielipide mulla on olemassa juomisesta ja tupakoimisesta kun TIETÄÄ olevansa raskaana.
Mutta mielipide on omani.

Nooh, eikö kellää oo ollu testiaamu? :p ootin oikein et tänään on varmasti sunnuntaiaamun ratoks ers yhden testin tehny.

Itellä olot tosi optimistiset. Tiedä sitte kuinka korkeelta ens viikolla tippuu. Sitte ku eo varmalla tiiä dpotakaan. Mut siit yhdest päivästä päätellen siis oisko voinu olla kiinnittyminen sillo torstaina. Tällä kai sitä mennään. Eli testiä oikeen hätänen ku oon nii ti aamuna :hilarious:

Eikö ihan kukaan?

Oli oli :D Mutta kyllä mun mielestä oli pc liuskalla nega. :( Kuvittelin täällä haamuja muutama päivä sitten, mutta ei ole vahvistunut mitään. Oli varmaan kuvitelmaa. Kun ei myöskään kierrosta tietoa, niin on hankalaa sanoa koska edes kannattaisi testata.

Oli oli :D Mutta kyllä mun mielestä oli pc liuskalla nega. :sad001 Kuvittelin täällä haamuja muutama päivä sitten, mutta ei ole vahvistunut mitään. Oli varmaan kuvitelmaa. Kun ei myöskään kierrosta tietoa, niin on hankalaa sanoa koska edes kannattaisi testata.
Voi räkä! :sad001 no jospa oisot vaan tosi tosi ajoissa. Ens viikolla vielä?

Tänään ois menkkojen alkupäivä. Jokohan mä näihin luottaisin :angelic:

Liitteet

• IMG_20181021_143608.jpg
    IMG_20181021_143608.jpg
    340.1 KB · Katsottu: 348
Takaisin