Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei testikonkarit! Mitä mieltä olette tästä pc liukasta kun dpo on jo 15, pitäisi varmaan näkyä jo tummempi jos olisi oikea raskaus, ei kemiallinen? Auttakaa keltanokkaa!
Näkyykö haamuviivoja? Alempi on eilisillalta, ylempi tänä aamuna aamupissasta. Kuvassa ylemmässä näkyy heikommin, mutta luonnossa eroa viivoissa ei kyllä varsinaisesti ole. Eikö nämä ihan punerrakin?
Hei testikonkarit! Mitä mieltä olette tästä pc liukasta kun dpo on jo 15, pitäisi varmaan näkyä jo tummempi jos olisi oikea raskaus, ei kemiallinen? Auttakaa keltanokkaa!
Ymmärrän! Määki luulen et oo jo dippaamassa dpo8. Nyt dpo7 tai dpo 4-5 tiiäppä taas. Oispa tuo dpo 7. Mut taidan laskea ton dpo4 mukaan ja kokeilen onneani maanantaina
Mä testasin eilen dpo9 negan pregcheckin mut empä muuta oottanutkaan. :)
Olin eilen työkavereiden kanssa radalla ja join kyllä sitten viiniäkin. Joitakin lasillisia. Olin ajatellut et en juo mutta sitten kun sitä lasia mulle ojennettiin, en lopulta halunnutkaan kertoa yrityksestä koko porukalle. :/
Dpo9... tuskin haittaa?
No onko tää nyt mielipideasia kukin itse sen päättää mutta mää oon sitä mieltä että eipä se haittaa jos ei tiiä olevansa raskaana! Ei voi raskautta halutessaan lopettaa elämistä. Tää siis on minun mielipide. Sitten kun testi positiivista näyttää nii sitte kattoa niitä suosituksia mut oon ite niissäki ollu vähä sillai et järjen kanssa ettei mitää iha yltiöpäistä saivartelua. Mutta toiset on tosi tarkkoja ja ei sekään varmasti huono asia ole. Itse vaan en ole sen tyyppinen :) että minulta kun kysytään noi ei tod haittaa!
Nooh, eikö kellää oo ollu testiaamu? ootin oikein et tänään on varmasti sunnuntaiaamun ratoks ers yhden testin tehny.
Itellä olot tosi optimistiset. Tiedä sitte kuinka korkeelta ens viikolla tippuu. Sitte ku eo varmalla tiiä dpotakaan. Mut siit yhdest päivästä päätellen siis oisko voinu olla kiinnittyminen sillo torstaina. Tällä kai sitä mennään. Eli testiä oikeen hätänen ku oon nii ti aamuna
Eikö ihan kukaan?
Voi räkä! no jospa oisot vaan tosi tosi ajoissa. Ens viikolla vielä?Oli oli :D Mutta kyllä mun mielestä oli pc liuskalla nega. Kuvittelin täällä haamuja muutama päivä sitten, mutta ei ole vahvistunut mitään. Oli varmaan kuvitelmaa. Kun ei myöskään kierrosta tietoa, niin on hankalaa sanoa koska edes kannattaisi testata.