Plussa vai ei?

Onks kellään kuvaa rfsu n varmasta viivan paikasta minkänäkönen on viivanpaikka?

Tajusimpa arkistoistani etsiä, eli tämä on viivanpaikka, enkä ollut raskaana. Mutta tämä rfsu:n puikko, eli mulla siis varmaan nytkin viivanpaikka vain :D

Niin.. toki se kuvakin..

c6dbaabf0c463d89e290bf98afca08c7
joo piti itsekki kaivella...
Nii siis viivan paikka on.. Oli luonnossa heikosti punertava

Kermakannu sun testistä näin suoraan et viivanpaikka

Mutta

Suva testistä en ois menny sanoo ku et ootellaa vahvistumista.. Eli aika vahvaa viivaa voi näyttää vaik ei raskaana! Haudataan sit toive mun hailuroista ja ootetaan uutta testiä.

Kermakannu sun testistä näin suoraan et viivanpaikka

Mutta

Suva testistä en ois menny sanoo ku et ootellaa vahvistumista.. Eli aika vahvaa viivaa voi näyttää vaik ei raskaana! Haudataan sit toive mun hailuroista ja ootetaan uutta testiä.

Joo., arvaa ku ehtisin iloita jo... Et todellakaan en luota rfsu testiin...

Joo en kyl ostaa enää rfsu n testei.. Onkos ne s marketin halvat testit hyviä? En ny muista merkkii.

Kermakannu ja suva. Mitkä dpo t teil nyt oliks se niin et teil menos jotkut 7-10.. Ei aivot nim toimi ku oli pitkä ja henkisesti raskas työpäivä tänään.

Kermakannu ja suva. Mitkä dpo t teil nyt oliks se niin et teil menos jotkut 7-10.. Ei aivot nim toimi ku oli pitkä ja henkisesti raskas työpäivä tänään.

Miulla vasta dpo 8, joten ei kai mitään suurta ja mullistavaa pitäisikään näkyä, mutta..hätähousu..

Paljon siul Nozza90 dpo:t nyt?

Miulla vasta dpo 8, joten ei kai mitään suurta ja mullistavaa pitäisikään näkyä, mutta..hätähousu..

Paljon siul Nozza90 dpo:t nyt?
Mulla kans dpo 8 kaiketi..
Illan hätä testi s marketin tikulla. Näytti aivan negalle mut kuvaan tuli kai viivanpaikka tähänkin.

Liitteet

• IMG_20181023_214928.jpg
    IMG_20181023_214928.jpg
    326.7 KB · Katsottu: 336
Sama testi 3 eri valossa keskimmäinen otettu salamalla..
Ja joo ei kyl mun silmään lupaavalle vaikuta.
Ai ni ja 3,5h pidätyksellä.

Liitteet

• 2018-10-23_21.55.32.jpg
    2018-10-23_21.55.32.jpg
    74.3 KB · Katsottu: 322
Harmillista kuulla huonoja kokemuksia rfsu:n testeistä. Mulla on nimittäin molemmat raskaudet testattu rfsu:n testeillä ja hyvin ovat toimineet. :)

Täällä tosiaan tänään dpo 1, tai 0. Tänään illalla testi näytti vieläkin vahvalta, eli jotain häikkää ehkä? Tai pidempi yritys heittää folli menemään! :) Katsotaan jos huomenna olisi jo haihtunut.

Täällä dpo 11 ja ei minun viivattomat lasit mitään näe. Toki ehkä täs ei kannata vielä kirvestä kaivoon iin heittää.

Liitteet

• IMG_20181024_081138.jpg
    IMG_20181024_081138.jpg
    168 KB · Katsottu: 282
Takaisin