Plussa vai ei?

En malttanut olla testaamatta...
Kysyn tästä iltatestistä teidän mielipidettänne myös, näkyykö viivoja ? :):rolleyes:
Testi on pregchek.

Nyt en ole muokannut ollenkaan, vähän huono valo kylläkin :shifty:

Liitteet

• 12033270_10205338016718894_725717720_n.jpg
    12033270_10205338016718894_725717720_n.jpg
    40.1 KB · Katsottu: 577
Oon pahoillani vauvakuume, mut en kyllä näe tuossa mitään. Olisko jollain muulla tarkemmat viivalasit?

Vauvakuume: kyllä siellä näkyy mun silmään..en vaan osaa varmaksi sanoa, onko ihan oikea haamu vaiko ns.viivanpaikka..sun testi nimittäin näyttää ihan samalta kuin mun lukuisat pregchek-testit viime kierrossa. "vähän niinkuin näkyy viivan tapaista, mut hohkaa jotenkin sieltä pinnan alta.." Mul tuli tollasia monta, toisissa näkyi jopa vähän selkeämmin. Menkat kuitenkin tulivat, 2 päivää myöhässä normaalista...tiedä sitten..
Sun tapauksessa toivon, että viivasta kehkeytyy ihan oikea plussa-viiva :-)

En mie varmaan pysty, vaikka haluaisinkin pitää vähän taukoa. Tää on tää himotestaus :woot:

Olin alunperin miettinyt että testaan vasta myöhemmin (kuukautisten oletettuna alkamispäivänä), mutta ei :p Ihan älytöntä touhua kyllä välillä :hilarious:

Mutta joo lupaan olla nyt postaamatta kuvia! :)

Kiitos vaivautuneille katsojille ja vastaajille ! :)

tikku kiitos vastauksesta. Toivotaan että olis oikea plussa ja alkaisi vahvistua jos testissä nyt jotain näkyy. Sulle myös kaikkea hyvää ja plussatuulia ! :happy:

Kiitos teille :Heartred
Ei muuta kuin uutta yritystä vaan :love022

Vauvakuume, mä nään tossa viivan, mut en osaa sanoa onko vaan viivanpaikka sit..jospa tummenis vielä! :)

Vauvakuume, kyllä minäkin olen näkevinäni tuossa sinun testissä jotain. Toivottavasti se vahvistuu kunnon viivaksi. :)

Vauvakuume: mä en näe valitettavasti mitään, mutta ehkä parin päivän päästä tulisi kaksi viiva :)
Mäki oon himotestaaja, tilasin alle kuukausi sitten 42kpl halpis raskaustestejä, ja nyt on jäljellä enää 0, testasin viis testiaki päivässä välillä -.- ja nyt ärsyttää kun ei ole enää halpis testejä ja uusia en vähän aika tilaa. Tässä o mtn järkee mun testauksissa, esikoinen syntyi 03/15, eka kuukautisvuoto? alkoi 27.8 ja jos kierrot menis niin kuin ennen synnyttystä ja raskautta nii nyt olis menos kp 20/35 nii eihä tässä vaiheessa ole edes mtn järkeä testata o.O. halpistesteissä joka toka testiin tuli viivanpaikka tai haamujenhaamu nii aina piti uudelleen testata. Mul vielä yks digi testi jäljellä,en tiiä miten pystyn nyt ainaki viikko olemaan testamatta :D mieski sanoi etten nyt saa tilata lisää testei kun tuollai niit tuhlaan :D

L u m i sehän se, jotenkin vaan näpit syyhyää :woot: Vaan onneks ei olla ainoita jotka tätä "harrastaa" :wink

KIITOS PALJON KAIKILLE VASTANNEILLE JA KANSSANI TIHRUSTANEILLE :Heartred

Argh! Nuo testit polttelee tuolla hyllyssä kuin raha taskussa joo, tiedän, aivan liian aikaista testata.. Tai suoraan pitäis vain myöntää että ei onnistunut.. Mutta niin, kp 24/28-30. Olen siis tehnyt jo neljä testiä.. Ja näillä 25:lla nyt päätin että odotan ensiviikon perjantaihin ennen seuraavaa testiä! Plussatuulia ja tarrasukkia kaikille!
ImageUploadedByVau Foorumi1442782364.461486.jpg

Äääääh :( dpo12..

Liitteet

• 1442817156289.jpg
    1442817156289.jpg
    13.4 KB · Katsottu: 417
Vauvakuume kyllä suht selkeä viivanpaikka ainakin näkyy sun testissä, en ees tihrustanut :)
Mannikka sulta tihrustin kyllä viivanpaikan myös, onko taas kiinantesti?? :D
Toivotaan et tulee väriä kummallekin!

Jannski siulla on kunnon viivalasit :D joo kiinatestiä taas.. Ei viitti negoihi tuhlata parempia :rolleyes:

Nään viivanpaikan tossa vauvakuumeen testissä. Noi testit antaa mulle myös herkästi niitä :) toiv. vahvistuu oikeaksi plussaksi :)

Hei, mites kun noissa testien ohjeissa sanotaan ettei tuloksia sais tulkita enää 10min? jälkeen.. Onko käynyt niin, että plussat olis ilmestynyt myöhemmin?o_O
Jostain syystä en saa kuvaakaan ladattua nyt tänne :shifty:

Hei, mites kun testien ohjelapuissa lukee, ettei tulosta saisi tulkita enää 10min jälkeen.. Onko käynyt niin, että plussat olis ilmestynyt jälkikäteen?

Takaisin