Plussa vai ei?

Katsotaan, menkkajomotukset loppuivat ja ei tule vuotoa vielä :nailbiting: huomenna aamulla teen toisen testin taas, silloin pitäisi kyllä tuosta vahvistua jos on plussa :)
Mulla oli muuten menkkajomoja pahempia jomotuksia/kouristuksia alkuraskaudessa. Ihan hirveitä, luulin että vuoto alkaa hetkenä minä hyvänsä, muttei koskaan alkanut. Kaikki oli siis kuitenkin hyvin kivuista huolimatta, kuulemma olivat vain kohdun kasvusta johtuvia. :)
Toisilla muuten hcgtä erittyy virtsaan päivällä enemmän, kuin aamulla, kuten mulla. Sain aina päivällä selvemmän plussan kuin aamulla :D
 
Mulla oli muuten menkkajomoja pahempia jomotuksia/kouristuksia alkuraskaudessa. Ihan hirveitä, luulin että vuoto alkaa hetkenä minä hyvänsä, muttei koskaan alkanut. Kaikki oli siis kuitenkin hyvin kivuista huolimatta, kuulemma olivat vain kohdun kasvusta johtuvia. :)
Toisilla muuten hcgtä erittyy virtsaan päivällä enemmän, kuin aamulla, kuten mulla. Sain aina päivällä selvemmän plussan kuin aamulla :D
Katsotaan lauantaina miltä näyttää, mulla on se yksi digi siellä odottamassa myös sitten kun on oikein jännät paikat. Olen kuullut että joillakin on tuo päivä/iltavirtsa näyttänyt paremmin. Mutta kyllä se viimeistään ensi viikolla on selvä jo mikä mun tilanne on :D vähän jännittää mutta aika olisi aika perfect! Jouluna voisi kertoa perheelle ja ei tarvi selitellä miksi ei juo!
 
Voisikohan?
 

Liitteet

  • IMG_20180928_152129_876.jpg
    IMG_20180928_152129_876.jpg
    73.2 KB · Katsottu: 362
Tänä aamuna samanlainen haalea vielä, joko se on vain hipaissut tai sitten olen vain hidas hormonihyrrä :D kuitenkin punertava haamu vielä. Ei menkkajomotusta juuri olleenkaan ja kaksi aamua hieman närästyttänyt. Kerron sitten viimeistään maanantaina mikä tilanne on :) jompikumpihan sieltä tulee silti!
 
Heips, tässä nyt loppuviikon tulokset. Viimeisin on tänään illalla otettu. Mies kommentoi että ehkä odotellaan tämä viikko ja ensi pe uusi testi, katsotaan jaksanko olla testaamatta koko vko jos ei menkkoja tule. Kp 33/25-34, dpo 16 tosiaan :wacky:.(tikutin ovista parhaani mukaan...) Jotain haaleeta viivaa siellä on vielä.:scratch
IMG_20180930_215355.jpg
 
Heips, tässä nyt loppuviikon tulokset. Viimeisin on tänään illalla otettu. Mies kommentoi että ehkä odotellaan tämä viikko ja ensi pe uusi testi, katsotaan jaksanko olla testaamatta koko vko jos ei menkkoja tule. Kp 33/25-34, dpo 16 tosiaan :wacky:.(tikutin ovista parhaani mukaan...) Jotain haaleeta viivaa siellä on vielä.:scratchView attachment 72864

Kyllä mun mielestä hieman vahvistunut. Ja luulen että jos olisi vaan hipaissut siellä niin viiva olis haalistunut jo :)
 
StellaMom, onpas jännittävä tilanne!
Ovulaatiotestailussa on hyvä muistaa, että plussasta ovulaatio tapahtuu 12-72 tunnin kuluessa (jos on tapahtuakseen). Aamulämpömittaus on siinä hyvä tuki, tosin joillakin lämmöt nousevat 1-2 päivän kuluttua oviksesta. Tuli vaan mieleen, että mikähän dpo se kullakin meistä sit oikeasti on :)
Plussia ketjuun!
 
StellaMom, onpas jännittävä tilanne!
Ovulaatiotestailussa on hyvä muistaa, että plussasta ovulaatio tapahtuu 12-72 tunnin kuluessa (jos on tapahtuakseen). Aamulämpömittaus on siinä hyvä tuki, tosin joillakin lämmöt nousevat 1-2 päivän kuluttua oviksesta. Tuli vaan mieleen, että mikähän dpo se kullakin meistä sit oikeasti on :)
Plussia ketjuun!
Dpo laskin sillä tavalla että ke oli hento viiva, to oli keskivahva viiva ja pe ei näkynyt viivaa enää. Eli oletan että to-pe yö tai pe aamu oli huippu kun illalla ei näkynyt testeissä enää. Sen perusteella tänään dpo 17.
 
En tiedä pystynkö olla testaamatta:hilarious: mutta se oli mieheni ehdotus! Tänä aamuna jätin kahvin juomatta, ei tehnyt edes mieli. En tiedä onko joku pieni äklötys sitten menossa. Tänään kp 34 ja tämän pidempää kiertoa mulla ei ole ollut, siksi ehkä odotan myös jos tuo ovis oli sittenkin myöhäisempi. Yritän kai löytää kaikenlaisia selityksiä miksi tuo ei ole positiivinen testi :p
 
Takaisin
Top