Mulla oli muuten menkkajomoja pahempia jomotuksia/kouristuksia alkuraskaudessa. Ihan hirveitä, luulin että vuoto alkaa hetkenä minä hyvänsä, muttei koskaan alkanut. Kaikki oli siis kuitenkin hyvin kivuista huolimatta, kuulemma olivat vain kohdun kasvusta johtuvia. :)Katsotaan, menkkajomotukset loppuivat ja ei tule vuotoa vielähuomenna aamulla teen toisen testin taas, silloin pitäisi kyllä tuosta vahvistua jos on plussa :)
Toisilla muuten hcgtä erittyy virtsaan päivällä enemmän, kuin aamulla, kuten mulla. Sain aina päivällä selvemmän plussan kuin aamulla :D
huomenna aamulla teen toisen testin taas, silloin pitäisi kyllä tuosta vahvistua jos on plussa :)
rennosti pitää odottaa tässä ja testaa uudestaan parin päivän päästä!
.(tikutin ovista parhaani mukaan...) Jotain haaleeta viivaa siellä on vielä.
Meinasitko todella jaksaa olla testaamatta koko viikon?! Varmasti digikin jo näyttäisi. Aikamoista tahdonlujuutta, mutta pulla on uunissa
jee!!
mutta se oli mieheni ehdotus! Tänä aamuna jätin kahvin juomatta, ei tehnyt edes mieli. En tiedä onko joku pieni äklötys sitten menossa. Tänään kp 34 ja tämän pidempää kiertoa mulla ei ole ollut, siksi ehkä odotan myös jos tuo ovis oli sittenkin myöhäisempi. Yritän kai löytää kaikenlaisia selityksiä miksi tuo ei ole positiivinen testi