Plussa vai ei?

Debbie- minusta nuo kaksi ylintä PC:tä ovat haaleita plussia :love7kun näkyy väriäkin! Digi vaan ei varmaan vielä näytä, huomenna uusinta :smiley-bounce013
 
Niin ovat viivat punaisia livenä ja vahvemmat kuin ekat dpo 12 pc testit viimeisessä raskaudessa mutta niiden jälkeen 3 pc testiä negaa.. äsken testasin muilla testeillä kun pc loppuivat kaapista niin negaa vaan. Varmaan käyn huomenna lisää pc. Hassua tässä on kun peittoa heiluteltiin vain keskiviikkona viikko sitten että miten näkyy noin punaiset viivat viikko siitä jo..
 
Tässä mun testi tänä iltana, en malttanut odottaa... Jotain haamua näkyvissa. Ensimmäistä kertaa PC liuskoilla kun nään jotain. Oiskohan...? Mielipiteitä? Toki teen viikonloppuna varmaan aamupissasta sitten että on tarkempi.
IMG_20180927_185956__01.jpg
 
StellaMom, kyllähän sieltä jotain pilkistää :)
Tosin en uskalla mitään kummempaa sanoa, kun on niin paljon huteja antaneet testit viime aikoina :wink
 
vuoto lopuillaan niukkaa ollut tuossa sofia testi..
toiv huomen ei vuoda enää testaan vloppuna uudestaan .mähä vuodin kummassaki raskauksissa ennen plussaa siksi testasin :nailbiting:
 

Liitteet

  • 20180927_195922-1.jpg
    20180927_195922-1.jpg
    524 KB · Katsottu: 305
StellaMom, kyllähän sieltä jotain pilkistää :)
Tosin en uskalla mitään kummempaa sanoa, kun on niin paljon huteja antaneet testit viime aikoina :wink
Joo mäkin otan tämän varovaisesti vielä, kyselin myös miehen mielipide ja sanoi vaan että joo-o siellä jotain näkyy... Ja että katsotaan
 
Osaako joku sanoa jos mulla kemiallinen niin miksi näkyi vain yhestä pissasta testatessa? Viimeks kun oli niin oli kyl plussalla ja haamuja pitemmän aikaa..
 
Hmm, Debbie en osaa sanoa. Jos ei menkat tuu niin uutta testiä vaan, ja sitten lääkärille soitto jos ne näyttävät negaa vain.
 
Osaako joku sanoa jos mulla kemiallinen niin miksi näkyi vain yhestä pissasta testatessa? Viimeks kun oli niin oli kyl plussalla ja haamuja pitemmän aikaa..
Debbie, riippuu, millainen kiinnittymisyritys ehti tapahtua, ja millaiseen hcg-pitoisuuden ehdit saada vereen ja virtsaan. Myöskään testejä ei voi vahvuudeltaan verrata toisiinsa, vaikka täällä me sitä tehdään. Pienillä pitoisuuksilla oletttavasti sinulla mentiin.
 
Takaisin
Top