Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on dpo 13, odotan menkkoja huomiseksi. Jos la ja su menee ilman niin otan kyl digi käyttöön jo!Stellamom haalea plussa!!! Mikä dpo sulla on?
Joo mäkin otan tämän varovaisesti vielä, kyselin myös miehen mielipide ja sanoi vaan että joo-o siellä jotain näkyy... Ja että katsotaanStellaMom, kyllähän sieltä jotain pilkistää :)
Tosin en uskalla mitään kummempaa sanoa, kun on niin paljon huteja antaneet testit viime aikoina
Debbie, riippuu, millainen kiinnittymisyritys ehti tapahtua, ja millaiseen hcg-pitoisuuden ehdit saada vereen ja virtsaan. Myöskään testejä ei voi vahvuudeltaan verrata toisiinsa, vaikka täällä me sitä tehdään. Pienillä pitoisuuksilla oletttavasti sinulla mentiin.Osaako joku sanoa jos mulla kemiallinen niin miksi näkyi vain yhestä pissasta testatessa? Viimeks kun oli niin oli kyl plussalla ja haamuja pitemmän aikaa..
Mun eka plussa näytti tuolta, Varovaiset onnittelut! :)Tässä mun testi tänä iltana, en malttanut odottaa... Jotain haamua näkyvissa. Ensimmäistä kertaa PC liuskoilla kun nään jotain. Oiskohan...? Mielipiteitä? Toki teen viikonloppuna varmaan aamupissasta sitten että on tarkempi.View attachment 72798
Katsotaan, menkkajomotukset loppuivat ja ei tule vuotoa vielä huomenna aamulla teen toisen testin taas, silloin pitäisi kyllä tuosta vahvistua jos on plussa :)Mun eka plussa näytti tuolta, Varovaiset onnittelut! :)