Plussa vai ei?

Kiitos vastauksista! mieli vaan niin epävarma, eikä tiedetä ukon kanssa että onko vaan toiveajattelua. :)

Vitamiineja ja terveelliset elämän tavat jatkuu ja
Kokeilen vielä muutaman päivän päästä uudestaan CB:n testillä.
 
Kyfi :smiley-bounce013 tuohan on jo todella selkeä!! Onnittelut :hug003

Ja mähän annoin RFSU:lle reklamaation noista viimekierrossa tulleista viivoista, sain sitten sieltä pahoittelut ja uuden paketin liuskoja ja digin :laughing014 kovasti ilmeisesti luottavat tuotteeseensa :laughing021
 
No ei todellakaan!
Minä en enää osta koskaan rfsu, sen vannon näiden lukuisien viivojen jälkeen :banghead:
Ja mähän annoin RFSU:lle reklamaation noista viimekierrossa tulleista viivoista, sain sitten sieltä pahoittelut ja uuden paketin liuskoja ja digin :laughing014 kovasti ilmeisesti luottavat tuotteeseensa :laughing021

Minä tein samoin ja sain oikein tuplana hyvitykset! (vahingossa)
Ja samanlaisia viivoja tuli, ei jatkoon!
Ihan siis virheellisiä koko testit. Huhhuh..
 
No näinpä Miitu! Kiusallaan tein hyvityspaketista nyt dpo7/8 testin jolloin ei in real life näkyisi mitään mutta kyllä vaan Rfsu näyttää..:smiley-angry019:laughing002
 

Liitteet

  • B88FBF61-7F19-4B7D-B371-A47F9FE8351B.jpeg
    B88FBF61-7F19-4B7D-B371-A47F9FE8351B.jpeg
    415.2 KB · Katsottu: 371
Joo rfsu:lla toi digi saattaa olla ainoo jota vois tehdä mutta kun maksaa saman tai enemmän ku cb niin ennemmin cb digi :D

Hei ja jollain oli kyllä plussa, ONNEA! :love7 ja pahoittelut kun en nyt muista nikkiä, lahopää kun ollu yli kk flunssassa :inpain:
 
Onpa harmillista että nuo rfsu:n liuskat näyttävät noita haamuja... Itse tosiaan PC:tä ostanut seuraavalle testailuhetkelle, jos se on jo vklna en tiedä...kp 29/27 ja dpo12:smug:
 
Digi sanoi silloin "No", eli digiin voisin jopa luottaa, mutta miten ihmeessä se maksaa tosiaan niin paljon?!
Cb digi on kuitenkin omasta mielestäni luotettava (vaikka CB siniväritestit ovatkin hanurista) joten päätyisin itsekin ostamaan sen tuon rfsu sijaan.
Enpä tiedä montaakaan joka ois tuota rfsu digiä kokeillut.

Rfsu se herkkä puikko on ollut kyllä aina nega!
Eikä edes tihrusteltavia viivoja, mutta nyt kun monilla oli antanut turhaa viivaa, on vähän usko mennyt myös siihen.
 
Apua! Testihullu ei malttanut odottaa aamuun. Onko kokemuksia pc vääristä viivoista? Kun siis plussalta näyttää mutta punanen väri jäi testiviivan jälkee taustalle testiajalla. Ennen testiviivaa tausta valkoinen ja testiviivan jälkeen punainen. Kuivuttua hävis, siis punainen tausta. Mutta viiva tuli heti esiin kun testi kastui ja siinä se yhä on kuivuttuaankin. Muut testit negaa. Alin pc tältä aamulta muut äsken ja samasta pissasta. Kaikki pc samaa erää. Tein siis 2 pc äsken kun eka näytti niin vialliselta ensin. Paniikissa tein myös Clear Bluen digin. Jopa First Response 6,5mlu nega.
 

Liitteet

  • 20180926_211011.jpg
    20180926_211011.jpg
    433.2 KB · Katsottu: 590
Muokattu viimeksi:
Debbie; mä kokeilin eilen illalla testailla. Ajattelin että se varmasti käynnistää menkat ajallaan :D PC testissä oli joko viivapaikka tai haamunalku. kp 29/27-34, dpo 12. Jos ei menkat ala tässä tänään niin lauantai-aamuna testaan uudestaan :) Mulle ei ole tullut yhtään viivanpaikkoja edes että sillai ihan jännää nähdä sitä! Mutta jomotukset ovat olleet erittäin vahvoja, joten uskon kuukautisiin vielä o_O
 
Mä huomasin pc testeissä nykyisin valmiina viivanpaikka mikä näkyy valkoisena jo ennen kastumista. Kastuessa näyttää eka punaiselta. Mä ehdin viimeksi jo innostua kunnes kuivuttua katosi lähes olemattomiin (vaan valkoinen karheempi kohta/viivanpaikka) jäi näkyviin. Ennen ei musta näin ollut näissä testeissä.
 
Mä huomasin pc testeissä nykyisin valmiina viivanpaikka mikä näkyy valkoisena jo ennen kastumista. Kastuessa näyttää eka punaiselta. Mä ehdin viimeksi jo innostua kunnes kuivuttua katosi lähes olemattomiin (vaan valkoinen karheempi kohta/viivanpaikka) jäi näkyviin. Ennen ei musta näin ollut näissä testeissä.

On niissä ollut jo vuosia sitten viivanpaikka valmiina, taitaa aikalailla joka testissä olla että on väriaineelle paikka mihin kerääntyä jos positiivinen :)
 
Takaisin
Top