Plussa vai ei?

Sitä odotellessa! Tässä toki miettii kokoajan, että on joku kohdunulkoinen tai tulimuna raskaus .. eihän sitä vielä tiedä! Toivotaan parasta ja valmistaudutaan pahimpaa...:meh::nailbiting::shifty::woot::wideyed:
 
Sitä odotellessa! Tässä toki miettii kokoajan, että on joku kohdunulkoinen tai tulimuna raskaus .. eihän sitä vielä tiedä! Toivotaan parasta ja valmistaudutaan pahimpaa...:meh::nailbiting::shifty::woot::wideyed:
Niin ja tähän voin lisätä, että ei kannata googlailla näitä asioita hirveen paljon. Tuli aivan hirveitä pelkoja kun niin tein! Multa tosiaan puuttuu se vuoto jota sanotaan olevan merkki kohdunulkoisesta. Yritän pysyä positiivisena ja kohtelen vartaloani kuin se olisi raskaana. :wacky:
 
Niin ja tähän voin lisätä, että ei kannata googlailla näitä asioita hirveen paljon. Tuli aivan hirveitä pelkoja kun niin tein! Multa tosiaan puuttuu se vuoto jota sanotaan olevan merkki kohdunulkoisesta. Yritän pysyä positiivisena ja kohtelen vartaloani kuin se olisi raskaana. :wacky:
Joo ei missän nimessä kannata googlailla, sieltä löytää kaiken mahdollisen kyllä. On kyllä hassu toi kun ei tuon enempää vahvistu viivat. Oliko ekasta testistä pitkäkin aika?
 
Joo ei missän nimessä kannata googlailla, sieltä löytää kaiken mahdollisen kyllä. On kyllä hassu toi kun ei tuon enempää vahvistu viivat. Oliko ekasta testistä pitkäkin aika?
Siitä on nyt about viikko, silloin tosiaan oli dpo 12 eli en odottanut haamujen haamua edes. Tänään/huomenna teen CB testit!
 
Stellamom tsemppiä digitestiin! Se voi olla plussa tai nega, mä en luota enää hirveästi noihin liuskatestien haaleisiin, kun mulla tosiaan tuli monta haamua. Digi kuitenkin tiesi negaksi! Harmi kun ne on vaan niin kalliita. Toisaalta luotettavuudesta voikin maksaa, sit vaan pitää odotella kärsivällisesti ellei oo sen verran ylimäärästä ostella digejä monta kpl :D
Mulla tuli tänään PC testillä taas puhdas nega, kp 30.
 
Omg!! Enkö laittanut täällä tiedon jo? Tulos oli tällainen!! Digi sanoi 1-2vko raskaana. Tämä panee vain miettimään että onko ovis ollut myöhemmin tai onko tämä kohdunulkoinen tms. Varasin kuitenkin neuvolaan ajan että saisin tietää. Vko 5+2 laskin että olisi, edellisten kuukautisten perusteella. Voiko olla näin? Ei kai tuohon tule plussaa ilman että hormonitaso on noussut oikeasti... Pelottaa eniten ettei tämä ole totta.

Edit: ja tosiaan tänään kp 39, tuo tehty eilen ja tänään tullut hieman rusehtavaa ja pinkkiä verta valkovuodon kanssa. Jaiks!
 

Liitteet

  • IMG_20181006_122654__01.jpg
    IMG_20181006_122654__01.jpg
    332.9 KB · Katsottu: 329
Niin ja mee ihmeessä varmistamaan asia. Mulla tuli alkoi tummanruskealla vuodolla nää menkat, yöks. Mut se mikä on edistystä meikäläiselle ni ainaki kierto on nyt ekaa kertaa normaali tasan 30 päivää!
 
Niin ja mee ihmeessä varmistamaan asia. Mulla tuli alkoi tummanruskealla vuodolla nää menkat, yöks. Mut se mikä on edistystä meikäläiselle ni ainaki kierto on nyt ekaa kertaa normaali tasan 30 päivää!
No mulla ei ole ikinä ollut yli 34 päivän kierto ja menkkakivut oli noin 1,5vko sitten ilman tipan tippaa. Eli ainoa pelko tässä on tosiaan se että olisi kohdunulkoinen tai tulimunaraskaus. Ehkä teen ensi viikolla vielä pregcheck testin jos ei oireita tai kuukautisia tule (tai km se ois kai tässä vaiheessa).
 
Epäilen kyllä vahvasti että sulla StellaMom on ovis tapahtunut myöhemmin. 5 viikolla pitäis tulla vähintään raskaana 2-3.
Sun myöhäinen ovis selittää hailakat testit ja tuon 1-2 tuloksen :) onnea :Heartred

Jännä, muistin juuri että mulla on tärpännyt vain myöhäisistä oviksista! (eli 9 kertaa!)
 
Hei :) voisiko joku auttaa, kun ovista bongaileen, ja saa sen plussan, niin onko se dpo0 silloin, vai miten noi dpo 1 ja dpo 2 jne..menee? :D
 
KermaKannu, yleisenä ajatuksena plussa=-1dpo, huominen 0 jne.
Ovulaatio tapahtuu 12-48 tunnin kuluessa, noin niinku oletusarvoisesti. Aamulämpömittauksella voi varmistaa, että jotain tapahtui :)
 
Omg!! Enkö laittanut täällä tiedon jo? Tulos oli tällainen!! Digi sanoi 1-2vko raskaana. Tämä panee vain miettimään että onko ovis ollut myöhemmin tai onko tämä kohdunulkoinen tms. Varasin kuitenkin neuvolaan ajan että saisin tietää. Vko 5+2 laskin että olisi, edellisten kuukautisten perusteella. Voiko olla näin? Ei kai tuohon tule plussaa ilman että hormonitaso on noussut oikeasti... Pelottaa eniten ettei tämä ole totta.

Edit: ja tosiaan tänään kp 39, tuo tehty eilen ja tänään tullut hieman rusehtavaa ja pinkkiä verta valkovuodon kanssa. Jaiks!

Kannattaa tehä muutaman päivän päästä uus digi, niin näet nouseeko hormoni. 2-3 viikkoa tulee jo näyttöön kun hcg on 153
 
Kiitos neuvoista! Pitäisi varmaan tehdä uusi sitten ensi viikolla joskus. Ei ole vielä mitään pahempia oireita mutta jos niitä tulee niin kai se hormoni on myös noussut!:smug:
 
KermaKannu, yleisenä ajatuksena plussa=-1dpo, huominen 0 jne.
Ovulaatio tapahtuu 12-48 tunnin kuluessa, noin niinku oletusarvoisesti. Aamulämpömittauksella voi varmistaa, että jotain tapahtui :)

Kiitos ! :) vasta nyt kp 10/29-30, saas nähä löytyykö ovistao_O
 
Heippa!
Mitäs arvon leidit näette tässä kuvassa?
Dpo9-10. Apteekin herkkä testi. :nailbiting:

Tätä toista lasta on yritetty sata vuotta, nyt ensimmäinen Letrozol-kierto ja ovulaatio todistetusti tapahtunut.
 

Liitteet

  • C445181C-6336-4677-9EC0-6F0555356FB9.jpeg
    C445181C-6336-4677-9EC0-6F0555356FB9.jpeg
    326.2 KB · Katsottu: 355
Takaisin
Top