Plussa vai ei?

Selvä plussahan tuo on! Vahvistuu varmasti viikon sisällä leffaviivoiksi. Itse ainakin olin jo vauvanvaatteita ostamassa haaleemmastakin testistä :D
 
Selvä plussahan tuo on! Vahvistuu varmasti viikon sisällä leffaviivoiksi. Itse ainakin olin jo vauvanvaatteita ostamassa haaleemmastakin testistä :D
Olisinpa minä yhtä varma kaikesta :) mutta olen pessimisti. Ajattelen että kuvittelen asioita, että mulla on vaihdevuodet tässä menossa jo ja sen takia ei tule kuukautisia :D tai stressi/sairaus tms. kaikenlaista ehtii miettiä. Nukuin erittäin huonosti viime yönä kun ajatukset kulkivat niin nopsaa :wtf: silti takaraivossa olen ihan -> :happy093
 
Mulla on digi kotona, mut jospa hankkis toisen ja testailis sillä sitten kun mä pelkään että se sanoo silti not pregnant ja sitten olen käyttänyt turhaan sellasen! :rolleyes: :hilarious:
 
Mä luulen että mun tuurilla menkatkin alkaa vielä tai tyhjennys vuoto tms. Mutta jjos tässä nyt odottaisi siihen että olisi selkeästi dpo 20 tms. ja digillä kehiin perjantaina!:yuck: Ehkä pelkään nyt että se sanookin pregnant!?:nailbiting: Mieli vaihtelee hirveästi, mutta on se kyl haluttu:)
 
Mä luulen että mun tuurilla menkatkin alkaa vielä tai tyhjennys vuoto tms. Mutta jjos tässä nyt odottaisi siihen että olisi selkeästi dpo 20 tms. ja digillä kehiin perjantaina!:yuck: Ehkä pelkään nyt että se sanookin pregnant!?:nailbiting: Mieli vaihtelee hirveästi, mutta on se kyl haluttu:)
Arvelen, että meistä useimmat suhtautuvat kauhunsekaisin tuntein, vaikka olisi kuinka haluttu! Onhan tämä hyppy tuntemattomaan, vaikkei olisi kyse edes ensimmäisestä :)
Tsempit sinne!
 
Onhan mulla tuo harjoittelukappale tuolla kotona, toisen kohdusta tullut ja uhmaikä menossa. Mutta joo, tämä raskaus on kyllä jotain mitä haluan kokea, vaikka se olisikin kamalaa. Uskoisin, että kaikki kulminoituu kun oma vauva on sylissäni. Enimmäkseen pelkään kai synnytystä, koska perheessäkin on ollut vaikeita. Todennäköisyys, että näin tapahtuisi mulle on toki pieni, mutta sehän on aina mahdollisuus. yritän pysyä positiivisena. DPO 18 tänään ja kp 35/25-34, pitäisikö uskoa kohta että ei ne menkat tuu vaan? Keskellä palaveria istuin ja mietin pojan nimiä koska kaikki tyttönimet ovat jo valmiina since forever :cat:
 
Mä palaan tänne taas!
Mulla siis esikoinen nyt 9kk2vko ja toinen olisi tervetullut. Imetän aika usein vieläkin ( n 5-6krt päivän aikana myös öisin. Mulla ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen ollut kesäkuun 6. (Kp1). Sitten seuraavat heinäkuun 28. (Kp1) Siitä seuraavat syyskuun 6. (Kp1) (tässä välissä luulin olleeni raskaana kun testasin haalean viivan, joka osoittautui ultrassa ja verikokeessa negaksi.
Nyt kp 28 ja tehty 2 negaa, tänään viimeisin (PC:n testi). Toisaalta jos mulla on kierto ollut pitkä, niin ovulaatio on voinut olla vasta äskettäin eli ei edes näyttäisi, jos olisin tullut raskaaksi tästä kierrosta. Esikoisen kanssa testasin pian selkeän positiivisen kp 28 (PC:n liuskatesti). Nyt siis odotellaan. Ollut kovaa väsymystä, rintojen arkuutta kun vauva kiipeilee, vatsakipuja.. mut jotenki sellanen fiilis että en ole tästäkään kierrosta raskaana.
 
Stellamom, tuo näyttää kyllä haalealta viivalta. Toivotaan että vahvistuu! :) kuinka pitkä kierto sulla on?
Mun edellisen raskauden alkuvaiheessa olin ihan varma et en kuitenkaan ole raskaana, mutten otin asian jotenkin tosi ”kevyesti” naureskellen ja en uskonut vahvasta plussaviivastakaan heti. Jostain englanninkielisestä tutkimuksesta luin, että usein erilainen hyväntuulisuus viittaa raskauteen ja puolestaan selkeä negatiivinen/kiukkuinen olo siihen, että menkat alkaa. Tämä piti mulla paikkaansa. :-D
 
Tipsuti; mulla rfsu näytti myös noita viivoja viime kierrossa ja kävin ihan ultrassa ja verikokeessa, nega oli. En luota niihin pätkääkään. PC ainoa ”halpis” mitä käytän ja clearbluen digi.
 
Ällätysihanuus lima-asiaa; tossa viime viikolla oikeen lorahteli kunnolla juoksevaa valkovuotoa, nyt muuttunut paksuksi sakeaksi... mites nää nyt meni - eiks kirkas juokseva lima viittaa ovikseen? Ja sit taas tuo paksumpi joko alkukiertoon tai ovulaation jälkeiseen...
 
Ällätysihanuus lima-asiaa; tossa viime viikolla oikeen lorahteli kunnolla juoksevaa valkovuotoa, nyt muuttunut paksuksi sakeaksi... mites nää nyt meni - eiks kirkas juokseva lima viittaa ovikseen? Ja sit taas tuo paksumpi joko alkukiertoon tai ovulaation jälkeiseen...
Joo, liukkaassa on parempi uiskennella, tahmea ei niin helppo läpäistä. Mulla ovulaatioon kuuluu myös rintojen kihelmöintiä ja pallomainen olo, ja alavatsan nipistely luonnollisesti
 
Stellamom, tuo näyttää kyllä haalealta viivalta. Toivotaan että vahvistuu! :) kuinka pitkä kierto sulla on?
Mun edellisen raskauden alkuvaiheessa olin ihan varma et en kuitenkaan ole raskaana, mutten otin asian jotenkin tosi ”kevyesti” naureskellen ja en uskonut vahvasta plussaviivastakaan heti. Jostain englanninkielisestä tutkimuksesta luin, että usein erilainen hyväntuulisuus viittaa raskauteen ja puolestaan selkeä negatiivinen/kiukkuinen olo siihen, että menkat alkaa. Tämä piti mulla paikkaansa. :-D
Digiä jätin eilen vielä käyttämättä. Huomenna aamulla teen digin, ja valmistaudun pettymykseen, koska PC liuskoissa ovat kaikki olleet niin haaleita viivoja. Uskoisi että viikon aikana olisi vahvistunut kunnolla. Mulla KP 37 tänään, pisin kierto mulla oli kp 34 juuri kun kierukasta pääsin eroon. ja sitten kp 25 seuraavalla kierrolla. yk 3 nyt ja dpo on testien mukaan 20 jo, olikohan sitten ovis eri aikaan? oon ihan ymmälläni. Tänään oli myös eka kerta kun junassa hieman ällötti ku tuli kuumaa. En tiedä...
 
Muokattu viimeksi:
Digiä jätin eilen vielä käyttämättä. Huomenna aamulla teen digin, ja valmistaudun pettymykseen, koska PC liuskat ovat kaikki olleet niin haaleita viivoja. Uskoisi että viikon aikana olisi vahvistunut kunnolla. Mulla KP 37 tänään, pisin kierto mulla oli kp 34 juuri kun kierukasta pääsin eroon. ja sitten kp 25 seuraavalla kierrolla. yk 3 nyt ja dpo on testien mukaan 20 jo, olikohan sitten ovis eri aikaan? oon ihan ymmälläni. Tänään oli myös eka kerta kun junassa hieman ällötti ku tuli kuumaa. En tiedä...
Laitatko pcstä kuvaa?
 
Tuollainen pikkunen haalea viiva on :) kp 37, dpo 20 (jos ovis oli tosiaan silloin, testien mukaan ois ollut.) Mun pisin kierto on ollut 34pvä. Miehen kanssa keskusteltiin että ensi viikolla katsotaan yksityislääkäriä jos ei tuu vahvaa tulosta tai kuukautiset.
 

Liitteet

  • IMG_20180930_213429 (002).jpg
    IMG_20180930_213429 (002).jpg
    769.1 KB · Katsottu: 390
Muokattu viimeksi:
Hämmentävää Katjuska kun tuo ei ole vahvistunut. Tosiaan illalla tehty, eli voi olla vahvempi aamulla, mut aamulla unohdan melkein aina että voisin kokeilla. Nyt pe aamuna on pakko muistaa! Ja digillä toki kokeillaan heti! Olenko hidas hormoonihyrrä? PC liuskat viallisia tms? ostin 2 pakkausta samalla joten voihan erä olla huono tms. mut en oikein usko.
 
Takaisin
Top