Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olisinpa minä yhtä varma kaikesta :) mutta olen pessimisti. Ajattelen että kuvittelen asioita, että mulla on vaihdevuodet tässä menossa jo ja sen takia ei tule kuukautisia :D tai stressi/sairaus tms. kaikenlaista ehtii miettiä. Nukuin erittäin huonosti viime yönä kun ajatukset kulkivat niin nopsaa silti takaraivossa olen ihan ->Selvä plussahan tuo on! Vahvistuu varmasti viikon sisällä leffaviivoiksi. Itse ainakin olin jo vauvanvaatteita ostamassa haaleemmastakin testistä :D
Arvelen, että meistä useimmat suhtautuvat kauhunsekaisin tuntein, vaikka olisi kuinka haluttu! Onhan tämä hyppy tuntemattomaan, vaikkei olisi kyse edes ensimmäisestä :)Mä luulen että mun tuurilla menkatkin alkaa vielä tai tyhjennys vuoto tms. Mutta jjos tässä nyt odottaisi siihen että olisi selkeästi dpo 20 tms. ja digillä kehiin perjantaina! Ehkä pelkään nyt että se sanookin pregnant!? Mieli vaihtelee hirveästi, mutta on se kyl haluttu:)
Joo, liukkaassa on parempi uiskennella, tahmea ei niin helppo läpäistä. Mulla ovulaatioon kuuluu myös rintojen kihelmöintiä ja pallomainen olo, ja alavatsan nipistely luonnollisestiÄllätysihanuus lima-asiaa; tossa viime viikolla oikeen lorahteli kunnolla juoksevaa valkovuotoa, nyt muuttunut paksuksi sakeaksi... mites nää nyt meni - eiks kirkas juokseva lima viittaa ovikseen? Ja sit taas tuo paksumpi joko alkukiertoon tai ovulaation jälkeiseen...
Digiä jätin eilen vielä käyttämättä. Huomenna aamulla teen digin, ja valmistaudun pettymykseen, koska PC liuskoissa ovat kaikki olleet niin haaleita viivoja. Uskoisi että viikon aikana olisi vahvistunut kunnolla. Mulla KP 37 tänään, pisin kierto mulla oli kp 34 juuri kun kierukasta pääsin eroon. ja sitten kp 25 seuraavalla kierrolla. yk 3 nyt ja dpo on testien mukaan 20 jo, olikohan sitten ovis eri aikaan? oon ihan ymmälläni. Tänään oli myös eka kerta kun junassa hieman ällötti ku tuli kuumaa. En tiedä...Stellamom, tuo näyttää kyllä haalealta viivalta. Toivotaan että vahvistuu! :) kuinka pitkä kierto sulla on?
Mun edellisen raskauden alkuvaiheessa olin ihan varma et en kuitenkaan ole raskaana, mutten otin asian jotenkin tosi ”kevyesti” naureskellen ja en uskonut vahvasta plussaviivastakaan heti. Jostain englanninkielisestä tutkimuksesta luin, että usein erilainen hyväntuulisuus viittaa raskauteen ja puolestaan selkeä negatiivinen/kiukkuinen olo siihen, että menkat alkaa. Tämä piti mulla paikkaansa. :-D
Laitatko pcstä kuvaa?Digiä jätin eilen vielä käyttämättä. Huomenna aamulla teen digin, ja valmistaudun pettymykseen, koska PC liuskat ovat kaikki olleet niin haaleita viivoja. Uskoisi että viikon aikana olisi vahvistunut kunnolla. Mulla KP 37 tänään, pisin kierto mulla oli kp 34 juuri kun kierukasta pääsin eroon. ja sitten kp 25 seuraavalla kierrolla. yk 3 nyt ja dpo on testien mukaan 20 jo, olikohan sitten ovis eri aikaan? oon ihan ymmälläni. Tänään oli myös eka kerta kun junassa hieman ällötti ku tuli kuumaa. En tiedä...