Plussa vai ei?

Mennään siis ihan samoissa! Mä en myöskää tikuta ni satavarmaks en sano et tänää on dpo11 (voi olla myös dpo10) mut melko varma tost oon ku pahimpien ovisoireiden jälkee alaselkä taas pamahti kipeeks ja lämmöt nousi, niitäkään en siis mittaa sen pahemmin, rupesin vaan paleleen ja sit mittasin ni huito päälle 37.. Muutaman päivän ku täs malttais viel :)
Mäkin oon palellut tännä viimeisen viikon aikana, tosiaan sää on muuttunut myös. Tänä aamuna vain pari astetta! Mulla oli su-aamuna tuskahiki 37 lämpöä. Illalla vain 36 tms. eli normaali. Menkkajomottelut ja palelut illalla, että jompikumpi sieltä on tulossa :) dpo 10 tänään.

Voisko tätä sanoa jo plussaksi?
Kyllä siellä jotain olisi tulossa, kokeilet uudestaan parin päivän päästä vain. Pitäisi olla selkeämpi silloin! Mikä kp/dpo sulla on menossa?

Nyt on menossa ehkä kp48, välissä tuli 2 viikkoa sitten ihan menkkamaiset juilimiset, mutta vuotoa vain yhden päivän :confused005 Sillon testasin pari päivää vuodosta ja oisinko noin viikko sitten ja niissä ei kyllä näkyny mitään... Tuossa kuvassa laatu huononi, kun jouduin pienentämään sitä tosi paljon, ennenkuin se kelpasi. Oli mun mielestä livenä selkeämpi :joyful:

Menin fiksuna tilaamaan netistä lisää testejä viime viikolla, mutta katotaan maltanko nyt kuitenkaan odottaa niiden tuloa :laughing001

Nyt on menossa ehkä kp48, välissä tuli 2 viikkoa sitten ihan menkkamaiset juilimiset, mutta vuotoa vain yhden päivän :confused005 Sillon testasin pari päivää vuodosta ja oisinko noin viikko sitten ja niissä ei kyllä näkyny mitään... Tuossa kuvassa laatu huononi, kun jouduin pienentämään sitä tosi paljon, ennenkuin se kelpasi. Oli mun mielestä livenä selkeämpi :joyful:

Menin fiksuna tilaamaan netistä lisää testejä viime viikolla, mutta katotaan maltanko nyt kuitenkaan odottaa niiden tuloa :laughing001
Riippuu varmaan hieman missä asu että uskaltaako testejä mennä kaupasta vain ostamaan! Itse asun pk seudulla, ja kauppoja on 10min sisällä vaikka kuinka paljon! Muistan kun asuin pienemmällä paikkakunnalla tosiaan että siellä kaikki tietäisivät että kuka voisi olla isä ennen kuin isi itse tietäisi :wacky: Nyt meen vain apteekkiin/kauppaan hakemaan eikä kukaan katso sua kummallisesti. Itse ostan kierron alkupuolella testit niin niitä löytyy kaapissa kun himo alkaa :rolleyes: nyt on ollut pari päivää fiilis että voisi testailla mutta koska dpo on vasta 10 niin pitää kyl odottaa viikonloppuun asti.

Oiii... Muistan tuon kun testejä pursus kaapit ja niitä ei oikeasti aina kehdannut ostaa lisää, vaan piti tilata :nailbiting:
Kerran oli aika paha kun käskin miehen tuoda ruokakaupoilta kahta erilaista ja kassantäti siihen miehelle tokaisemaan että "Eikö se yhdellä selviä" Mies siinä ensin vähän pölmistyneenä, sitten ei juu, kyllä se täytyy varmistaa ahhahah :grin
Meinasin laittaa palautetta että mitäs kommentoi toisten ostoksiin, etenkin noin henk.kohtaisiin, tiiä kenenkään taustoja :shifty:

piti testata vielä vipa testi..tänää pitäis menkkoje alkaa woman login mukaan eipä vaan näy..ilman kameraa näen haalean haamun selvästi.tyhmä kamera vain huonontaa kuvat :sorry::meh: loppu viikosta haen viel uuden testin ja testaan..

Liitteet

• 20180924_122913-1.jpg
    20180924_122913-1.jpg
    432.4 KB · Katsottu: 344
njaaha ny alkoi joku tuhru ruskea vuoto :sad001 mut eikai auta ku seurata vain.toki oli kummassaki raskauksissa näin ja vuodon jälkeen plussa.katsoa siis kun vuoto loppuu.ku noinki hyvi jo näkyy haamua..

Riippuu varmaan hieman missä asu että uskaltaako testejä mennä kaupasta vain ostamaan! Itse asun pk seudulla, ja kauppoja on 10min sisällä vaikka kuinka paljon! Muistan kun asuin pienemmällä paikkakunnalla tosiaan että siellä kaikki tietäisivät että kuka voisi olla isä ennen kuin isi itse tietäisi :wacky: Nyt meen vain apteekkiin/kauppaan hakemaan eikä kukaan katso sua kummallisesti. Itse ostan kierron alkupuolella testit niin niitä löytyy kaapissa kun himo alkaa :rolleyes: nyt on ollut pari päivää fiilis että voisi testailla mutta koska dpo on vasta 10 niin pitää kyl odottaa viikonloppuun asti.

Tilasin netistä, kun sieltä sai halvemmalla, niin menis säästö hukkaan, jos nyt hakis kaupasta :hilarious: Varsinkin, jos toivottavasti en enää tarvitsisi montaa :joyful:

Kerran oli aika paha kun käskin miehen tuoda ruokakaupoilta kahta erilaista ja kassantäti siihen miehelle tokaisemaan että "Eikö se yhdellä selviä" Mies siinä ensin vähän pölmistyneenä, sitten ei juu, kyllä se täytyy varmistaa ahhahah :grin
Kuten tässäkin ketjussa on havaittu, ei se todellakaan selviä yhdellä, eikä kahdellakaan, kun noita RFSU:n hailuroita on nähty. :wacky:

en nyt tilaa netistä tällä kertaa lapsilisällä hyvä hakia uus testi tai parikin :) maltan kyllä odottaa siihe asti .. vuoto on tooooosi niukkaa toiv loppuukin

Kuten tässäkin ketjussa on havaittu, ei se todellakaan selviä yhdellä, eikä kahdellakaan, kun noita RFSU:n hailuroita on nähty. :wacky:

No ei todellakaan!
Minä en enää osta koskaan rfsu, sen vannon näiden lukuisien viivojen jälkeen :banghead:
No okei, jos se ois maailman ainoa testi niin ehkä siinä tapauksessa :angelic:

Mä olen nyt ostanut vain pregcheck testejä kun täällä on haukuttu rfsu:n testejä. En tosiaan ole päässyt hetkeen testailee kun menkat ovat alkaneet ennen kp 27 joka oli mun peruskierto ennen kierukanpoistoa. Tänään dpo 11 ja kp 28. Ovis oli siis paljon myöhemmin kuin mitä appi ehdotti!

Takaisin